568 Reacties

5 maanden geleden

Ik meld mij ook. Zojuist ongesteld geworden, helaas. Wij zijn ook bezig voor ons tweede kindje.

5 maanden geleden

Ik sluit me ook aan. Net mijn eerste menstruatie achter de rug. Ik heb een onregelmatige cyclus, dus ben benieuwd wanneer mijn ovulatie zal zijn... Dit is voor ons de eerste ronde voor een tweede kindje.

5 maanden geleden

Present馃檵馃徏 net helaas ongesteld geworden, wij zijn bezig voor ons eerste kindje en dit wordt ronde twee.

5 maanden geleden

Helaas ongesteld geworden vandaag. NOD is nu 5 augustus. Succes allemaal.馃崁馃崁 Wij zijn al 2 jaar bezig voor 2e kindje. Afgelopen maand een HSG onderzoek gehad.

5 maanden geleden

Helaas weer een negatieve test ronde 7. Op naar een ronde 8...NOD augustus wordt 8 augustus.

5 maanden geleden

Helaas ongesteld geworden. Cyclus van 22 dagen, vorige was 24 dagen. Wordt ronde 3 voor een 3e zwangerschap na het verlies in maart met 16+2 weken en ronde 9 voor een 2e kindje. Heb het er zwaar mee!馃槶

5 maanden geleden

Nou ik klets nu ook weer eens mee. Dit word voor ons ook toevallig ronde 2 voor een tweede kindje. Mijn eerste zwangerschap liet lang op zich wachten (2 jaar) maar toch heb ik nu het idee dat het ineens snel kan gaan. Wie weet! 馃槏

5 maanden geleden

Ik meld mij ook weer, voor ons ronde 3 voor een 2e kindje. NOD 9 augustus馃檹

5 maanden geleden

Wij hebben besloten om in aug voor een tweede kindje te proberen. Zo leuk hihi馃崁

5 maanden geleden

Ik sluit me hier ook weer bij aan ronde 9 voor 2e kindje NOD 5 augustus

5 maanden geleden

Ik ben er ook weer bij.. ronde 8 voor een tweede .. nod valt net op 31 juli of 1 augustus..

5 maanden geleden

Ik sluit me ook aan. 2e ronde 2e kindje NOD 7 augustus. Afgelopen keer duurde het 5 maanden ongeveer, probeer het nu ook los te laten en gewoon te laten gebeuren. Maar zo lastig als het eenmaal in je hoofd zit nog liever gisteren dan vandaag.

5 maanden geleden

Ik doe zelf ovulatietesten vanaf cyclusdag 11,12 en ik temperatuur sochtends. Wat doen jullie? Of misschien doen jullie het puur op vruchtbare afscheiding of misschien op basis van een app, geen idee. Vertel! Wat is jullie game-plan deze ronde? 馃構

5 maanden geleden

Reactie op TenE-

Ik doe zelf ovulatietesten vanaf cyclusdag 11,12 en ik temperatuur sochtend ...
Ik heb gebruik sowieso een app en probeer nu ook de ovulatietesten. Altijd gezegd daar niet aan te beginnen maar we zijn nu 2 maanden verder en merk dat ik er best veel mee bezig ben en het niet kan loslaten..Natuurlijk weet ik dat het normaal is dat het even duurt voor je zwanger bent maar ik hoef niemand te vertellen dat het in je hoofd niet zo werkt, bij mij niet iig馃檲馃槄

5 maanden geleden

Moet zondag ongesteld worden. Niet geprobeerd afgelopen maand ivm nog steeds restweefsel wat er hopelijk met deze menstruatie uit gaat komen. Volgende nod zal rond 16 augustus zijn. Veel geluk en succes iedereen 馃檶馃徎鉂わ笍

5 maanden geleden

Reactie op TenE-

Ik doe zelf ovulatietesten vanaf cyclusdag 11,12 en ik temperatuur sochtend ...
Game-plan leuke haha! Mijn plan was helemaal los laten maar toch ovulatietesten besteld. Want dacht toch zonde als je het moment zou missen. Gebruik ook wel app om cyclus te volgen.

5 maanden geleden

Ik meld mij hier helaas weer. Ronde 14 voor kindje nmr 2. 13 augustus weer naar de fertiliteitsarts voor plan van aanpak. Hopelijk lukt het daarvoor nog want nod is 8 augustus 馃崁

5 maanden geleden

Reactie op Tessa馃挋馃挏

Ik heb gebruik sowieso een app en probeer nu ook de ovulatietesten. Altijd ...
Hahaha dit is zo herkenbaar! Elke keer (ik heb een zoontje en ook twee miskramen gehad) begin ik zonder, maar na 2 maanden begint het ongeduld en start ik met ovulatietesten. Maar ik ben een controlfreak dus alles wat ik k谩n weten... 馃槈

5 maanden geleden

Hoi! Ik kom hier ook mee kletsen. Ronde 1 voor een tweede kindje, na een missed abortion twee maanden geleden. Nod rond 4 augustus!

5 maanden geleden

Ik kom me hier alvast melden voor ronde 2, voor 6de kindje馃尭. Word de 17de ongesteld dag drie van erge krampen gehele dag dus weet dat ik het ga worden.