568 Reacties
5 maanden geleden
Ik meld mij ook. Zojuist ongesteld geworden, helaas. Wij zijn ook bezig voor ons tweede kindje.
5 maanden geleden
Present馃檵馃徏 net helaas ongesteld geworden, wij zijn bezig voor ons eerste kindje en dit wordt ronde twee.
5 maanden geleden
Helaas weer een negatieve test ronde 7. Op naar een ronde 8...NOD augustus wordt 8 augustus.
5 maanden geleden
Helaas ongesteld geworden. Cyclus van 22 dagen, vorige was 24 dagen. Wordt ronde 3 voor een 3e zwangerschap na het verlies in maart met 16+2 weken en ronde 9 voor een 2e kindje.
Heb het er zwaar mee!馃槶
5 maanden geleden
Wij hebben besloten om in aug voor een tweede kindje te proberen. Zo leuk hihi馃崁
5 maanden geleden
Reactie op TenE-
Ik doe zelf ovulatietesten vanaf cyclusdag 11,12 en ik temperatuur sochtend ...
Ik heb gebruik sowieso een app en probeer nu ook de ovulatietesten. Altijd gezegd daar niet aan te beginnen maar we zijn nu 2 maanden verder en merk dat ik er best veel mee bezig ben en het niet kan loslaten..Natuurlijk weet ik dat het normaal is dat het even duurt voor je zwanger bent maar ik hoef niemand te vertellen dat het in je hoofd niet zo werkt, bij mij niet iig馃檲馃槄
5 maanden geleden
Reactie op TenE-
Ik doe zelf ovulatietesten vanaf cyclusdag 11,12 en ik temperatuur sochtend ...
Game-plan leuke haha! Mijn plan was helemaal los laten maar toch ovulatietesten besteld. Want dacht toch zonde als je het moment zou missen. Gebruik ook wel app om cyclus te volgen.
5 maanden geleden
Reactie op Tessa馃挋馃挏
Ik heb gebruik sowieso een app en probeer nu ook de ovulatietesten. Altijd ...
Hahaha dit is zo herkenbaar! Elke keer (ik heb een zoontje en ook twee miskramen gehad) begin ik zonder, maar na 2 maanden begint het ongeduld en start ik met ovulatietesten. Maar ik ben een controlfreak dus alles wat ik k谩n weten... 馃槈
5 maanden geleden
Hoi! Ik kom hier ook mee kletsen. Ronde 1 voor een tweede kindje, na een missed abortion twee maanden geleden. Nod rond 4 augustus!