NOD - December 2021 - ⭐🌲

Young Mama To Be
2 maanden geleden
Volgen
Hey dames! Alvast een topic aangemaakt voor de dames die naar de volgende ronde gaan. Vriend en ik gaan naar ronde 16. Mijn cyclus duurde 51+ dagen, dus ga ik er nu vanuit dat mijn volgende NOD rond kerst valt. Hopelijk sluiten we allemaal het jaar op een leuke manier af. 🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲 Dit topic is gesloten omdat het meer dan 1000 reacties heeft. Je kunt het vervolg op dit topic vinden via https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/nod-deel-2-december-2021-oLP5ye.
Dit topic is gesloten
1018 reacties
Young Mama To Be
2 maanden geleden
Reactie op Vlinder19967
Hello, it's me. Mag ik er bij? 30 November nod ronde 10πŸ€
Of m'n nieuwe NOD is 30 november, of in december. Ligt eraan wat mn cyclus nu weer van plan isπŸ˜‚πŸ˜³
Vlinder19967
2 maanden geleden
Of m'n nieuwe NOD is 30 november, of in december. Ligt eraan wat mn cyclus nu weer van plan isπŸ˜‚πŸ˜³
🀣 ja mijn cyclus is tussen de 27/28 dagen dus het is zien
Young Mama To Be
2 maanden geleden
Reactie op Vlinder19967
🀣 ja mijn cyclus is tussen de 27/28 dagen dus het is zien
Mijne gaan van 28 dagen (wat normaal ''was'' bij mij) naar 51 dagen. Nu deze maand gewoon gaan temperaturen, dan zie ik te minste wanneer mn ovulatie is geweest. Dat gokken ben ik nu ook wel echt zat.... Maar jeetje, wat heb ik een last van menstruatie pijn. Lange tijd geen last van gehad...😭
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Ik zal me hier vermoedelijk weer aan moeten toevoegen.. 9dpo en spierwitte tests.. ook niet echt symptomen dusja.. we wachten nog af tot nod maar alvast nieuwe ovulatietests besteld..
Vlinder19967
2 maanden geleden
Mijne gaan van 28 dagen (wat normaal ''was'' bij mij) naar 51 dagen. Nu deze maand gewoon gaan temperaturen, dan zie ik te minste wanneer mn ovulatie is geweest. Dat gokken ben ik nu ook wel echt zat.... Maar jeetje, wat heb ik een last van menstruatie pijn. Lange tijd geen last van gehad...😭
51 dagen Jezus.. ik wil temperaturen maar mij kennende gaat dat gewoon fout want slaap is me heilig πŸ₯²
Taliasl
2 maanden geleden
Ik sluit ook graag aan! Vandaag is mijn menstruatie gestart en deze cyclus was 31 dagen, dus ik vermoed volgende maand rond 4 december 😊
Young Mama To Be
2 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Ik zal me hier vermoedelijk weer aan moeten toevoegen.. 9dpo en spierwitte tests.. ook niet echt symptomen dusja.. we wachten nog af tot nod maar alvast nieuwe ovulatietests besteld..
Het kan altijd nog! 9 DPO is nog best vroeg maar snap je twijfels wel.. Hopelijk heb je alsnog een positieve test πŸ’“
Young Mama To Be
2 maanden geleden
Reactie op Taliasl
Ik sluit ook graag aan! Vandaag is mijn menstruatie gestart en deze cyclus was 31 dagen, dus ik vermoed volgende maand rond 4 december 😊
Balen he.... Hopelijk word December voor ons allemaal een geluks maandje! πŸ’—
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Het kan altijd nog! 9 DPO is nog best vroeg maar snap je twijfels wel.. Hopelijk heb je alsnog een positieve test πŸ’“
Ik hoop het echt ook.. maar had bij mijn vorige 2 zwangerschappen veel sneller symptomen/positieve testen..
Young Mama To Be
2 maanden geleden
Reactie op Vlinder19967
51 dagen Jezus.. ik wil temperaturen maar mij kennende gaat dat gewoon fout want slaap is me heilig πŸ₯²
Snap ik maar al te goed πŸ˜‚. Ik heb vorige maand echt ''maar'' 10 dagen gedaan, waarvan ik er 4 al was vergeten😳
Young Mama To Be
2 maanden geleden
Ik hoop het echt ook.. maar had bij mijn vorige 2 zwangerschappen veel sneller symptomen/positieve testen..
Begrijp wel dat je dat dan denkt. Heb ik nu ook altijd, van oke als ik op 7 dpo (zo vroeg testte ik toen al positief) geen positieve test heb dan ben ik gewoon niet zwanger. Terwijl het natuurlijk bijna altijd anders loopt... πŸ’—
Vlinder19967
2 maanden geleden
Snap ik maar al te goed πŸ˜‚. Ik heb vorige maand echt ''maar'' 10 dagen gedaan, waarvan ik er 4 al was vergeten😳
Ja ik ga mezelf gek maken hoor daarmee 🀣🀣 sleep is love sleep is life
Young Mama To Be
2 maanden geleden
Wij gaan door naar ronde 14. NOD is rond 3 decπŸ€ Succes allemaal❀
Spanneend ⭐⭐
Young Mama To Be
2 maanden geleden
Ja echt wel. Jullie zijn dus ook al zo lang bezig 😬 Mijn geduld raakt een beetje op😣
Ja.. helaas wel :(. Kan ook niet meer wachten.... Mag van mij nou wel gebeuren hoor