1018 Reacties

2 jaar geleden

Voor de dames die al een tijdje bezig zijn, geef de moed niet op! Wij zijn hier bijna 4 jaar bezig geweest om zwanger te raken en ben op dit moment 6 weken 3 dagen zwanger! Ik ga voor jullie allemaal duimen en wens jullie ondanks alles fijne dagen!😊

2 jaar geleden

Reactie op Tamara1303

Voor de dames die al een tijdje bezig zijn, geef de moed niet op! Wij zijn ...
Wauw wat mooi zeg!!! Gefeliciteerd! Wat een extra mooie kerst en een mooi nieuw jaar dan voor jullie!!

2 jaar geleden

Wauw wat mooi zeg!!! Gefeliciteerd! Wat een extra mooie kerst en een mooi n ...
Jaa dat is het zeker! We hadden voor onszelf zoiets van januari gaan we naar de HA, maar dit is niet meer nodig!

2 jaar geleden

Hoi dames, Ben nieuw hier. Vandaag een test gedaan, verwachtte gister of vandaag ongesteld te worden. Had vorige week wel gekke klachten, zoals misselijk, ineens iets erg sterk vinden ruiken, diaree. Afgelopen 2 dagen maagzuur. Was niet gepland maar wel gewenst! Maandag snel bellen wanneer ik kan komen voor een echo. Kom zelf op 4 weken nu, 2 sept uitgerekend. Gefeliciteerd voor de anderen en dames laat de moed niet in de schoenen zakken!

2 jaar geleden

Reactie op Cherryberry

Hoi dames, Ben nieuw hier. Vandaag een test gedaan, verwachtte gister of ...
Alsof ik mijn eigen klachten omschrijf! 😱 Gefeliciteerd!!!

2 jaar geleden

Wauw, een mooi kerst cadeautje! Vandaag na 3 pogingen hebben mijn vrouw en ik een lichte positieve test in handen 🌲❤️

2 jaar geleden

Reactie op 2mammas

Wauw, een mooi kerst cadeautje! Vandaag na 3 pogingen hebben mijn vrouw en ...
Gefeliciteerd!!

2 jaar geleden

Reactie op 2mammas

Wauw, een mooi kerst cadeautje! Vandaag na 3 pogingen hebben mijn vrouw en ...
Gefeliciteerd! Geniet van deze bijzondere kerst! Wij gaan het vandaag (7 weken en 3 dagen) vertellen aan de naaste familie.

2 jaar geleden

Reactie op Augustusbaby2022

Gefeliciteerd! Geniet van deze bijzondere kerst! Wij gaan het vandaag (7 we ...
Hebben jullie al een echo gehad?🥰 of dat nog niet?

2 jaar geleden

Reactie op Cherryberry

Hebben jullie al een echo gehad?🥰 of dat nog niet?
Ja mijn termijn was lastig te bepalen dus vorige week dinsdag was het allemaal nog heel vaag te zien en nog geen kloppend hartje. En afgelopen donderdag luid en duidelijk te zien met mooi kloppend hartje!

2 jaar geleden

Hier gisterenavond op 11dpo helaas ongesteld geworden..

2 jaar geleden

Reactie op kikki☀️

Jaaaaaaaaa!!! We hebben net de eerste echo gehad! 6 weken en 3 dagen gescha ...
Aaaaah zo blij voor je😍 Geniet ervan!!✨🎄🥰

2 jaar geleden

Kan iemand me een schop onder m’n kont geven? Vandaag (8dpo) negatief getest. Ben de hele dag verdrietig al. Waaaaaarom heb ik zó vroeg getest. 🙁

2 jaar geleden

Reactie op Amber_87

Kan iemand me een schop onder m’n kont geven? Vandaag (8dpo) negatief getes ...
Bij deze! Moet je hem wel terug geven. Gisteren 9dpo en negatief getest. Had echt mijn best gedaan maar kon me niet meer inhouden. Nu ook teleurgesteld. 🙃

2 jaar geleden

Ik ben vandaag 11dpo. Sinds eergister avond een verhoogde temperatuur van eerst zat ik op 36,1 na mn eiersprong heletijd op 36,3 en nu schommel ik de heletij; tussen 36,3 en 36,6. Ik dacht miss heb ik mijn eiersprong pas eergister gehad? Of is het normaal wanneer je innesteling hebt dat je temperatuur verhoogd? Heb hele erge schouderpijn/ arm spierpijn. en af en toe steekjes. Had gister een hele grote slijmprop verloren het was lichtbruin ofzo en ja verder niet echt alleen heeel vermoeid😭 Dag 51 had ik dus mijn aller donkerste ovutest. 1,95 stond het op. En toen is mijn temperatuur maar met 0,2 gestegen. Ennu zit ik op dag 63 en nu meer gestegen. Maar ovutesten zijn niet zo donker. Ik heb nogniet getest wil wr ook niet echt mee zitten maar nu ik ernaar heb gekeken is het me heel erg opgevallen...

2 jaar geleden

Ik had mijn NOD rond de 21e. Ik heb eerste kerstdag een test gedaan.. In februari een miskraam gehad, dus ben nog steeds wel heel voorzichtig met blij zijn.. hopelijk gaat het nu wel allemaal goed.

2 jaar geleden

Ik had mijn NOD rond de 21e. Ik heb eerste kerstdag een test gedaan.. In f ...
Ik ben zo fucking blij voorje 😍😍😍 Gefeliciteeerd! Laat je meer weten zodra je je eerste echo hebt gehad??

2 jaar geleden

Reactie op cadeautjeee

Ik ben zo fucking blij voorje 😍😍😍 Gefeliciteeerd! Laat je meer weten zod ...
Ja zal ik doen. Ik twijfel of ik al moet bellen of nog even wachten. Het voelt nog zo vroeg allemaal.. Het is ook de eerste keer voor mij, dus alles is nieuw haha.

2 jaar geleden

Reactie op Libra_93

Bij deze! Moet je hem wel terug geven. Gisteren 9dpo en negatief getest. Ha ...
Haha bij deze! Zo shit he een negatieve test? Ik weet ook wel dat het nog te vroeg was en dat het nog alle kanten op kan gaan maar pff ik baalde. Morgen (denk ik) opnieuw testen dan dpo10. Heb een korte LF van 11 dagen bij de vorige zwangerschappen testten ik toen positief.. pff spannend hoor Wanneer ga jij weer testen?

2 jaar geleden

Ik had mijn NOD rond de 21e. Ik heb eerste kerstdag een test gedaan.. In f ...
Gefeliciteerd! Mooi kerstcadeau 🎄