NOD - December 2021 - ⭐🌲

Young Mama To Be
6 maanden geleden
Volgen
Hey dames! Alvast een topic aangemaakt voor de dames die naar de volgende ronde gaan. Vriend en ik gaan naar ronde 16. Mijn cyclus duurde 51+ dagen, dus ga ik er nu vanuit dat mijn volgende NOD rond kerst valt. Hopelijk sluiten we allemaal het jaar op een leuke manier af. 🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲⭐🌲 Dit topic is gesloten omdat het meer dan 1000 reacties heeft. Je kunt het vervolg op dit topic vinden via https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/nod-deel-2-december-2021-oLP5ye.
Dit topic is gesloten
1018 reacties
Libra_93
4 maanden geleden
Reactie op Amber_87
Haha bij deze! Zo shit he een negatieve test? Ik weet ook wel dat het nog te vroeg was en dat het nog alle kanten op kan gaan maar pff ik baalde. Morgen (denk ik) opnieuw testen dan dpo10. Heb een korte LF van 11 dagen bij de vorige zwangerschappen testten ik toen positief.. pff spannend hoor Wanneer ga jij weer testen?
Waarschijnlijk morgen omdat ik me niet kan inhouden. Maar NOD is donderdag of vrijdag dus probeer nog eventjes af te wachten. Heb wel steeds het idee dat het niet is gelukt deze ronde. Ik voel me op een wat trekkend gevoel in mijn baarmoeder niet zwanger.
C.v.D
4 maanden geleden
Reactie op cadeautjeee
Ik ben vandaag 11dpo. Sinds eergister avond een verhoogde temperatuur van eerst zat ik op 36,1 na mn eiersprong heletijd op 36,3 en nu schommel ik de heletij; tussen 36,3 en 36,6. Ik dacht miss heb ik mijn eiersprong pas eergister gehad? Of is het normaal wanneer je innesteling hebt dat je temperatuur verhoogd? Heb hele erge schouderpijn/ arm spierpijn. en af en toe steekjes. Had gister een hele grote slijmprop verloren het was lichtbruin ofzo en ja verder niet echt alleen heeel vermoeid😭 Dag 51 had ik dus mijn aller donkerste ovutest. 1,95 stond het op. En toen is mijn temperatuur maar met 0,2 gestegen. Ennu zit ik op dag 63 en nu meer gestegen. Maar ovutesten zijn niet zo donker. Ik heb nogniet getest wil wr ook niet echt mee zitten maar nu ik ernaar heb gekeken is het me heel erg opgevallen...
Gewoon testen.. dan heb je duidelijkheid van alle ‘vage’ klachten die je hebt..
cadeautjeee
4 maanden geleden
Reactie op C.v.D
Gewoon testen.. dan heb je duidelijkheid van alle ‘vage’ klachten die je hebt..
Ja ik heb net getest is gewoon negatief..
cadeautjeee
4 maanden geleden
Reactie op C.v.D
Dan zal je naar de volgende ronde gaan 😉
De grap is dat ik om de 2 weken een positieve ovulatietest heb en die volgenderonde maar niet komt..
Sarah23
4 maanden geleden
Reactie op cadeautjeee
De grap is dat ik om de 2 weken een positieve ovulatietest heb en die volgenderonde maar niet komt..
Kan je dan niet eens langs de gynaecoloog gaan ofzo? Dan moet die mss is nakijken of alles wel oké is vanbinnen
Verwijderd lid
4 maanden geleden
Reactie op Amber_87
Ik kom me ook melden, wachten gaat me zeer slecht af. 🙈 29 december m’n NOD, nu 5DPO. Ga mijn best doen me in te houden. Eerste 2 zwangerschappen met 10DPO getest. Moet dus nog even geduld hebben.. Wat is dat lastig! Meer dames die hier echt veel moeite mee hebben? 😁
Yes, hier nog een! 28 dec is mijn NOD morgen dus! Ik vind het wachten vreselijk! Ik wil ook liefst een uit knopje vinden met niet meer proberen erop of terwijl let it go haha. Lijkt op deze manier gewoon veel erger