777 Reacties

2 jaar geleden

Ik doe mee, verwacht 2 of 3 dec mn NOD

2 jaar geleden

Ik ben net ongesteld geworden helaas. Ik ga door voor de 4e ronde. Nieuwe NOD is 7 december. Mijn zoontje is dan jarig en wordt 2 jaar, dus dat zou toch geweldig zijn😊

2 jaar geleden

Ik sluit ook graag aan, nod is ook 7/8dec🤞🏻🍀

2 jaar geleden

Ik doe ook mee, NOD ergens in december maar weet niet precies wanneer i.v.m. mk. Veel succes dames🤗

2 jaar geleden

Reactie op SJST

Ik doe ook mee, NOD ergens in december maar weet niet precies wanneer i.v.m ...
ai wat naar! Sterkte!

2 jaar geleden

Ik sluit ook aan, na een teleurstellende menstruatie die toch door kwam na 2 positieve testen voor NOD. Nieuwe NOD: 5 december, dus laat dat Sinterklaascadeautje maar komen 😂

2 jaar geleden

Reactie op Didjaa

ai wat naar! Sterkte!
Dank je wel Didjaa! Hopelijk hebben we allemaal geluk deze maand 🧡🧡

2 jaar geleden

Ik doe ook mee :) eerste ronde met zelfinseminatie. Voor een tweede zwangerschap. Nod 2/3 december

2 jaar geleden

Hier helaas ook doorgeschoven.. vandaag ongesteld geworden.. zijn al 5 maanden bezig maar hele lange en onregelmatige cyclus,wel om de dag gezellig gemaakt maar helaas .. wordt er wel beetje moedeloos van..

2 jaar geleden

Reactie op 1989Ellen1989

Hier helaas ook doorgeschoven.. vandaag ongesteld geworden.. zijn al 5 maan ...
Ik herken dit precies. Hopelijk mag het deze maand lukken 🍀

2 jaar geleden

Reactie op SMVZ

Ik herken dit precies. Hopelijk mag het deze maand lukken 🍀
Hoop het voor jullie ook🍀

2 jaar geleden

Ik sluit aan! 2e ronde 2e kindje, nod is 9/10 december. 🙏🏼

2 jaar geleden

Jup, ik sluit me weer aan. De moedeloosheid die sommigen noemen vind ik herkenbaar. Na 2 miskramen in juli en september, waarna m'n cyclus nog steeds niet de oude is, voel ik dat de tijd steeds meer gaat dringen. Elke maand dat het niet lukt is een maand extra leeftijdsverschil tussen onze dochter en een broertje of zusje. Dat wil ik liever niet. Iedereen zegt dat dit voor kinderen niet uitmaakt en ik me geen zorgen hoef te maken. Dat is goed bedoeld, maar niet echt helpend...

2 jaar geleden

Ik meld me ook, nod rond 9 december waarschijnlijk… net mn omgesteldheid begonnen terwijl ik vanochtend op m’n nod teste en positief teste 🙁

2 jaar geleden

Ik sluit mij ook aan. Hopelijk hebben we deze maand allemaal meer geluk

2 jaar geleden

We sluiten lekker aan. Na een mega rare cyclus van 48(😲) dagen... foen wr mee voor een NOD tussen 8 en 12 dec. Nu op dag 2 van de menstruatie dus we gaan ovulatie testem doen deze maand. Vanaf welke dag het beste te beginnen? Meteen als de menstruatie stopt? Of beter iets later? Succes allemaal❤️ hopen op veel decembercadeautjes🌹

2 jaar geleden

Reactie op Susanxxx

We sluiten lekker aan. Na een mega rare cyclus van 48(😲) dagen... foen wr ...
Ik begin vaak op dag 10 of 11, dan kun je net die oploop mee zien.

2 jaar geleden

Reactie op Susanxxx

We sluiten lekker aan. Na een mega rare cyclus van 48(😲) dagen... foen wr ...
Ik begin meestal op dag 11 met testen. Succes🍀

2 jaar geleden

Zijn er in deze groep toevallig mensen die de ferti-lily cup gebruiken? Ik ben namelijk weleens benieuwd of al die online reviews kloppen. Ben zelf te onhandig om zo’n ding te gebruiken 😂, maar ben dus wel nieuwsgierig of het echt zo goed werkt…

2 jaar geleden

Zijn er in deze groep toevallig mensen die de ferti-lily cup gebruiken? Ik ...
Ik heb deze een aantal maanden gebruikt. Inbrengen gaat vrij makkelijk en als je hem in hebt kan je gewoon staan en dingen doen. Bij mij heeft het helaas niet geholpen om zwanger te raken 🥹😳