2804 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Sjaan90

Hoop niet dat ik iemand tegen het hoofd stoot, Maar ik heb een nieuwe topi ...
Fijn ik ben erbij

3 jaar geleden

Reactie op Xgcsj

Vandaag naar de huisarts geweest die vroeg hoe ik me voel (nu 4+3 zwanger), ...
Bahbah wat een vervelende reactie van je huisarts.. gelukkig gaat waarschijnlijk alles goed met de kleine frummel en kan je binnenkort lekker genieten na je echo 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Xgcsj

Vandaag naar de huisarts geweest die vroeg hoe ik me voel (nu 4+3 zwanger), ...
Hele vreemde opmerking van je huisarts. Wij hebben ook zo’n botte l*l , kun je echt niets mee!

3 jaar geleden

Ik voelde mijzelf een beetje schuldig naar de dames die nog wachten op hun nod.. Heb toch een topic gemaakt voor eind december begin januari💖 Laten we het maar de hormonen noemen🙈🙈 Sorryy!!

3 jaar geleden

Reactie op Sjaan90

Ik voelde mijzelf een beetje schuldig naar de dames die nog wachten op hun ...
Hahaha dat hoeft toch helemaal niet!

3 jaar geleden

Reactie op blackbird123

Hahaha dat hoeft toch helemaal niet!
Ik vind van wel🙈🙈 Vind dit zo’n fijn clubje om alles in te delen. Wil niet dat iemand zich buiten gesloten voelt😬

3 jaar geleden

Reactie op Sjaan90

Ik vind van wel🙈🙈 Vind dit zo’n fijn clubje om alles in te delen. Wil ni ...
Ik heb hem volgende week donderdag denk ik. Maar ik heb nog nooit in mijn hele leven zulke pijnlijke borsten gehad echt niet normaal. Word er oprecht chagrijnig van!

3 jaar geleden

Reactie op blackbird123

Ik heb hem volgende week donderdag denk ik. Maar ik heb nog nooit in mijn h ...
Zoo spannend! Bij mijn eerste zwangerschap 10 jaar geleden knalde mijn borsten mijn bh uit.. ik kon geen voorgevormde verdragen en liep hele dagen in mijn bikini omdat die stof zachter was.. ik was toen niet met zwanger zijn bezig en achteraf bleek ik al 8 weken zwanger🙈🙈 Ik voelde me afgelopen week ook anders.. achteraf denk ik dat ik gewoon moe ben geweest van mijn werk, wij hebben een flinke Corona besmetting bij onze cliënten gehad en allemaal heel veel moeten werken. Ik ben mijzelf een beetje voorbij gelopen denk ik. Dus stiekem ook wel even blij dat ik ongesteld ben, kan ik even opladen en energie opbouwen😅🙄

3 jaar geleden

Reactie op Sjaan90

Hoop niet dat ik iemand tegen het hoofd stoot, Maar ik heb een nieuwe topi ...
Leukk! Ga er ook weer in😊

3 jaar geleden

Nou ik ga mee naar de volgende ronde 😕

3 jaar geleden

Reactie op Xgcsj

Vandaag naar de huisarts geweest die vroeg hoe ik me voel (nu 4+3 zwanger), ...
Whaaattt??!! Ik voel.me ook helemaal goed en nu 7+5 vandaag nog echo gehad en helemaal alles was prima. Wat voor een opmerking is dat terwijl hij waarschijnlijk niet gespecialliceerd is, het is geen gyn. 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Nou dames ben ik weer met mijn gezeur hahaha... ik begin de hoop op te geven voor deze maand ik blijf positief testen op de ovulatietesten en negatief op de zwangerschapstesten... kan het ook zo zijn dat ik helemaal geen ovulatie gehad heb...?? Ik dacht het hier gehad te hebben, heeft iemand anders dir ook meegemaakt ? Ben vandaag dacht ik op NOD dag 4

3 jaar geleden

Reactie op s.n.

Nou dames ben ik weer met mijn gezeur hahaha... ik begin de hoop op te geve ...
Nouuu die op dag 13 en 14 zag er zeker uit als een knaller! Dat zijn de testen van 2besure toch? Bij mij knallen ze nooit zo. Ik heb vorige maand wel gehad dat ik positief testte en pas 4 of 5 dagen na NOD ongesteld werd dat was een raadsel. Jouw testen blijven wel echt lang positief! Hoeveelste dag zit je nu?

3 jaar geleden

Reactie op s.n.

Nou dames ben ik weer met mijn gezeur hahaha... ik begin de hoop op te geve ...
Las eroverheen NOD dag 4. Ik heb dat vorige maand dus wel gehad. Pas 5 dagen na NOD ongesteld geworden.

3 jaar geleden

Hoi! Ik vind het zo spannend! Mijn NOD is 9 December. Ik hoor regelmatig dat meiden pas op NOD 4 of 5 testen. Om teleurstelling te voorkomen. En een vriendin van me was zwanger en had zelfs op NOD 6 geen positieve test en had uiteindelijk een tweeling. Mijn punt is; wanneer doen jullie een test? Ik vind zo’n negatieve test in banden zoo teleurstellend

3 jaar geleden

Reactie op s.n.

Nou dames ben ik weer met mijn gezeur hahaha... ik begin de hoop op te geve ...
Ohh wat vervelend zeg! Ik snap dat je hier helemaal gek van wordt! Ik heb een keer gelezen dat je urine niet te geconcentreerd mag zijn.. wat ik eigenlijk ook weer raar vind want als je teveel drinkt voor een test is het ook weer niet goed😅 Heb je de normale of de sensitive testen?

3 jaar geleden

Hoi! Ik vind het zo spannend! Mijn NOD is 9 December. Ik hoor regelmatig da ...
Pas na mn nod.

3 jaar geleden

Reactie op AAV

Nouuu die op dag 13 en 14 zag er zeker uit als een knaller! Dat zijn de tes ...
Ja schat dit is van de 2besure, ik ben nu 4 dagen NOD, ookal test ik nu weer een ovulatietest is het positief... ik ga morgen weer even een zwangerschapstest doen maar ik snap het echt niet meer

3 jaar geleden

Reactie op Sjaan90

Ohh wat vervelend zeg! Ik snap dat je hier helemaal gek van wordt! Ik heb ...
Klopt schat, ik drink 2 uur voordat ik test niks haha, ik had eerst de sensitive maar ben overgegaan op de normale. Op de zwangerschapstest is ook geen lichte lijn te zien

3 jaar geleden

Reactie op blackbird123

Zien jullie MEGA licht een streepje?
Ik zie hem !!