2804 Reacties

3 jaar geleden

Dag ladies hier ben ik weer eens !! Wij zijn bezig met eicelmeting in het ziekenhuis. Ben al 2x geweest maar het schiet niet op. Zaterdag weer 😍😍😍. Volgende ronde zal er nog verschillende afspraken zijn en dan 21 januari krijg ik een gesprek en gaan ze medicatie opstarten de ronde daarna!! Begin februari half februari gaan wij starten met medicatie om het eitje te laten groeien en dan waarschijnlijk een spuit voor de eisprong. Het groeit veel te traag zei de arts en ze wilt al starten met ondersteuning. Zit alweer dag 19. Na vele autoritten kan ik nu al zeggen: wat fijn dat ze ons zo snel helpen 💖💖💖. Het is niet enkel de´meting die ik deze ronde 3 4 keer ga krijgen maar ook 5 maal prikken tussendoor. Dikke kus veel liefs en fijne feestdagen liefste ladies !! Xxx 💖💖💖💖💖

3 jaar geleden

Reactie op Kristel1985

Pff zenuwachtig!! Straks om 10:00 eerste echo.. spannend😬
Laat je iets weten?^^

3 jaar geleden

Reactie op MrSiLsEeE29

Dag ladies hier ben ik weer eens !! Wij zijn bezig met eicelmeting in het ...
Heel veel succes!💪🏼

3 jaar geleden

Reactie op Mila2021

Heel veel succes!💪🏼
Dankjeeee xxx 💖💖💖

3 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Laat je iets weten?^^
Had het volgende bericht al gepost, maar geeft niet haha Zojuist 1ste echo gehad. We dachten 8+1 te zijn. Helaas was er nog weinig te zien en moest ze ff goed zoeken. Uiteindelijk een vruchtje gezien met wat leek op een hartslag. Was moeilijk te zien. Wordt nu geschat op 6+1. Over 2 weken terug en dan hopen dat het goed gegroeid is.

3 jaar geleden

Dat zullen nog 2 spannende weken worden zo! Maar goed dat ze al iets gezien hebben dat lijkt op een hartje hé, dat moet wel een goed teken zijn😊

3 jaar geleden

Haaaiiii ladies!! Eerst en vooral de beste wensen allemaal 💖💖💖. Hoop voor jullie allemaal een prachtig jaar met alleen maar knaller testen!! Hier zitten we dag 28 momenteel. Deze test is van gisteren. Wij hebben eergisteren seks gehad en net. Op advies van de arts een dagje er tussen gelaten. Op dag 22 was mijn meting bijna bijna. 9,5 links wat 10 moet zijn minimaal. 5,5 rechts wat ook 10 moet zijn minimaal. Ze dacht een weekje tot de sprong en dat zit juist 6 dagen a 7. Wij hebben 21 januari een afspraak in het ziekenhuis. Wij gaan starten met medicatie. Mijn sprong is veel te laat en ga medicatie krijgen hiervoor. Ik ga proberen de datum nog wat naar voren te krijgen. Want ik verwacht 12 a 13 me ongesteldheid. Dit zou zeggen dat er nog een 5 tal weken over gaat vooraleer we medicatie kunnen starten. Tenzij ze zegt op dag 8 a 9 id cyclus start maar alsnog ... Want uiteindelijk zit ik op dag 29 met de sprong en zijn het dan nog 3 weken. Misschien slaat ze liever een maand over en starten we half a eind februari. We gaan het zien zeg ik dan maar. Wij hebben het gevoel dat we onze kansen optimaal benutten. Heb een pijnlijke eisprong deze maand. Zit met felle krampen en drukkende baarmoeder. Heb puistjes wat ik normaal niet heb. Ook mijn test knalt veel feller dan de voorbije maanden. Wij gaan er volop voor!! Lieve schatten dikke dikke kus 💖💖💖 xxx

3 jaar geleden

Reactie op MrSiLsEeE29

Haaaiiii ladies!! Eerst en vooral de beste wensen allemaal 💖💖💖. Hoop v ...
Een gelukkig nieuwjaar! Fijn dat het beter met je gaat en dat je geholpen wordt! Lekker er voor gaan en hoop op snel een mooie positieve test in handen voor je in 2021😊🤞🍀 ik duim voor je meisss

3 jaar geleden

Reactie op AAV

Een gelukkig nieuwjaar! Fijn dat het beter met je gaat en dat je geholpen w ...
Aaaaaaah wat lieeeefffff van je !! Dankjewel!! De beste wensen xxx 💖💖💖

3 jaar geleden

Voor mij begint het jaar helaas niet zo chill. Bij ons is het hartje gestopt met kloppen. Moet morgen vroeg om 9 uur naar t ziekenhuis om de curretage af te spreken. Het enigste wat ik echt heeel erg hoop dat ik ondanks corona snel terecht kan😑 Heb ook besloten om voorlopig te stoppen met alle ziekenhuis behandelingen en even een flinke pauze in te lassen. Voor alle zwangere dames! Maak de mooooiste baby’s vd wereld❤️❤️❤️

3 jaar geleden

Hoi dames, Had begin dec mijn vorige nod, was zwanger maar helaas een miskraam geworden 😔 Had met 6,5 week een echo en bleek met 5,5 week ong. Te zijn gestopt met groeien. Heb vandaag cytotec ingebracht en heb aardig wat stolsels verloren. Hoop dat dit voldoende is en ik geen curettage meer hoef te krijgen. Ben vorige week toen het echt bevestigd werd erg emotioneel geweest, maar hoop nu vooral dat het er zsm uit is en we weer door kunnen met proberen! ❤️ Wilde dit even met jullie delen! 🙏🏼

3 jaar geleden

Reactie op blackbird123

Voor mij begint het jaar helaas niet zo chill. Bij ons is het hartje gestop ...
Jeetje heftig zeg! Heel veel sterkte en rustig aan❤

3 jaar geleden

Kraaij123 & kvandem beide sterkte 💫

3 jaar geleden

Reactie op blackbird123

Voor mij begint het jaar helaas niet zo chill. Bij ons is het hartje gestop ...
Ah nee toch wel gebeurd helaas. Heeel veel sterkte 🍀🍀❤ Vindt het heel erg voor jullie snap dat je een pauze in last.

3 jaar geleden

Reactie op kvandem

Hoi dames, Had begin dec mijn vorige nod, was zwanger maar helaas een misk ...
Ah nee wat een verschrikkelijk nieuws. Heeel veel sterkte 🍀❤

3 jaar geleden

Reactie op blackbird123

Voor mij begint het jaar helaas niet zo chill. Bij ons is het hartje gestop ...
Heftig kraaij!! Wat klote hé dit soort dingen. Wij waren net begonnen met een fertiliteitstraject toen ik zwanger bleek. Daar gaan we dus niet mee door omdat dit de 2e miskraam is, de gyn zei dat we evt een onderzoek zouden kunnen doen naar de oorzaak van de miskramen maar heb ook voor nu even zoiets van, laat maar even. Weet niet of ik er al aan toe ben. We proberen het zo nog even! Misschien is de rust in je hoofd ook wel even goed. Dus begrijp super goed waar je doorheen gaat! Heel erg veel sterkte gewenst!! ❤️❤️

3 jaar geleden

Reactie op kvandem

Heftig kraaij!! Wat klote hé dit soort dingen. Wij waren net begonnen met e ...
Dankjewel! voor jouw ook heel veel sterkte! Jaaa dit was ronde 34 voor ons. En alle ronde’s hormonen gespoten. En 4x zwanger geweest en alle 4 de keren een miskraam! Alleen de pech is dat ik zonder medicijnen geen eisprong hebt! Maar een beetje rust kan geen kwaad denk ik! Heel veel sterkte!

3 jaar geleden

Reactie op blackbird123

Voor mij begint het jaar helaas niet zo chill. Bij ons is het hartje gestop ...
Wat heftig, het is je zo gegund 😢

3 jaar geleden

Reactie op kvandem

Hoi dames, Had begin dec mijn vorige nod, was zwanger maar helaas een misk ...
Heel veel sterkte 🥀