2804 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Nvdm

Wij hebben onze eerste echo gehad en gelukkig alles goed. Ben precies 8 wek ...
Geweldig, geniet ervan 💖💖

3 jaar geleden

Reactie op Kristel1985

Helaas vandaag slecht nieuws gehad. Ook hier is de zwangerschap een miskraa ...
Vreselijk nieuws, heel veel sterkte! 😔🙏🏼

3 jaar geleden

Reactie op Nvdm

Wij hebben onze eerste echo gehad en gelukkig alles goed. Ben precies 8 wek ...
Super leuk! Ziet er heel mooi uit! 🥰

3 jaar geleden

Reactie op kvandem

Dankjewel! Gister met de medicijnen aardig wat stolsels verloren en nu is h ...
Ik duim mee met je dat het zo mag zijn !! Fijn dat je controle krijgt... wij moeten hier standaard 1 menstruatie wachten. We duimen deze keer mee dat alles eruit mag zijn 💖💖💖 hou moed.he !!

3 jaar geleden

Reactie op Nvdm

Wij hebben onze eerste echo gehad en gelukkig alles goed. Ben precies 8 wek ...
Aaaaaaah daar is de.kleine schat !! Super leuk dat bij jou alles oké is !! Geniet van je zwangerschap 💖💖💖💖

3 jaar geleden

Reactie op Kristel1985

Helaas vandaag slecht nieuws gehad. Ook hier is de zwangerschap een miskraa ...
Aaaaaah wat sneu!! Dikke dikke knuffel dat het maar snel op gang mag komen 💖💖💖

3 jaar geleden

Reactie op MrSiLsEeE29

Ik duim mee met je dat het zo mag zijn !! Fijn dat je controle krijgt... wi ...
Ja vind 2 weken eigenlijk nog lang, stel dat het er niet helemaal uit is ben je alweer 2 weken verder. Maar goed, we doen het er maar mee. 1 menstruatie afwachten met weer zwanger worden bedoel je? Volgens mij hoeft dat in Nederland niet, wel is het, mocht je meteen weer zwanger worden, moeilijker om te bepalen hoever je bent, maar daar komen ze sws achter met de termijnecho. Ik denk dat we komende cyclus gewoon rustig aan weer proberen, zonder verder temperaturen en ovulatie testen enzo, gewoon op het gemakje! Misschien geeft dat ook weer rust!

3 jaar geleden

Wat een verdrietige berichten zie ik voorbij komen 😣.. sterkte voor iedereen! 🍀

3 jaar geleden

Reactie op Kristel1985

Helaas vandaag slecht nieuws gehad. Ook hier is de zwangerschap een miskraa ...
Wat heftig! Jij ook heel veel sterkte! 😘🌹

3 jaar geleden

Hoi meiden, Kleine update van mij, vandaag echo gehad en precies 11 weken. Alles was goed en de kleine was lekker beweeglijk. Wordt nog een super spannende zwangerschap maar heb kan er nu een beetje van gaan genieten, wat is hij of zij welkom zeg!!🥰🌈 Hoe is het met jullie?

3 jaar geleden

Reactie op Nvdm

Hoi meiden, Kleine update van mij, vandaag echo gehad en precies 11 weken. ...
Hier nog even de echo

3 jaar geleden

Reactie op Nvdm

Hier nog even de echo
Wauw, wat een prachtige echo! Het is super moeilijk maar ga genieten! Het is je gegund!

3 jaar geleden

Hoi dames, We gaan er met frisse moed weer in! Vanochtend een positieve ovulatietest! 14 januari is de miskraam afgekomen dus die datum houdt ik aan als ‘eerste dag menstruatie’. 21dagen na de eerste dag dus, vind het al met al niet heel slecht. We hebben 21 januari een controle echo gehad, toen zaten er nog wat kleine restjes in, dat is er later nog uit gekomen. Er was toen nog geen eitje te zien zei de gyn dus vind dit echt bijzonder dat er nu wel een eitje is! 🙌🏻 Ik houd jullie op de hoogte! Hopelijk over 2 weken een positieve test 🤞🏻

3 jaar geleden

Reactie op kvandem

Hoi dames, We gaan er met frisse moed weer in! Vanochtend een positieve o ...
Hoi KvanDem We hebben inmiddels een nieuw topic, eind januari begin feb. Daar blijven we nu in kletsen omdat Ilse zwanger is en dus geen nieuw topic aan maakt. Voel je welkom om daar met ons verder te kletsen

3 jaar geleden

Dankje 👍🏻