1005 Reacties

2 jaar geleden

Ik sluit me hier aan. Nog geen menstruatie, maar testen zijn duidelijk negatief. Dus hopelijk komt de menstruatie snel en kunnen we door voor de volgende ronde. Voor ons ronde twee voor kindje twee. 🙏🏻

2 jaar geleden

Ik sluit me ook aan! Hier ook gisteren menstruatie. Voor ons ronde 2 voor kindje nummer 3🙈

2 jaar geleden

Ik sluit me ook aan, eerste kindje, ronde 8😕

2 jaar geleden

Ik sluit me ook hier aan. Mijn NOD weet ik nog niet precies, maar zal waarschijnlijk 2 februari zijn. Ronde 14 voor tweede kindje.

2 jaar geleden

Ik ook! NOD 1 februari. Gisteren ongesteld geworden. Nog meer mensen die ook de eerste dag (en) van de menstruatie stiekem hopen dat het misschien toch zo'n 'heftige innestelingsbloeding' is, ook al weet je heus wel dat het niet zo is? Vertel me aub dat ik niet de enige ben 😅

2 jaar geleden

Reactie op MoederKip

Ik ook! NOD 1 februari. Gisteren ongesteld geworden. Nog meer mensen die oo ...
Hahahahaha dit is zo herkenbaar, ik dacht het namelijk bij mij ook😅 voelt dan zo sukkelig maar zo fijn dat je dan niet de enige bent. Heel herkenbaar

2 jaar geleden

Reactie op MoederKip

Ik ook! NOD 1 februari. Gisteren ongesteld geworden. Nog meer mensen die oo ...
Jep, daar maak ik mij ook schuldig aan 😂. Vooral nu ik last blijf houden van zere borsten, normaal is dat altijd gelijk over wanneer ik ongesteld ben 😂.

2 jaar geleden

Reactie op MoederKip

Ik ook! NOD 1 februari. Gisteren ongesteld geworden. Nog meer mensen die oo ...
Vervelend dat je ongesteld bent geworden. Wat een ‘mooie’ korte cyclus! Ik ben vorige week maandag ongesteld geworden en mijn NOD is waarschijnlijk gelijk aan die van jou. Scheelt toch weer een paar dagen wachten 🤣 En heel herkenbaar. Ik hoop altijd op een innestelingsbloeding, maar weet tegelijkertijd ook altijd dat dat in mijn geval dan nergens op slaat haha.

2 jaar geleden

Reactie op Stesad

Vervelend dat je ongesteld bent geworden. Wat een ‘mooie’ korte cyclus! Ik ...
Het is inderdaad een korte cyclus. Alleen te kort aan de verkeerde kant, ben ik bang. Ik heb al een halfjaar een luteale fase van 9-10 dagen. Ben bang dat het daardoor al 6 rondes niet gelukt is 😔

2 jaar geleden

Reactie op MoederKip

Ik ook! NOD 1 februari. Gisteren ongesteld geworden. Nog meer mensen die oo ...
Ja, heel herkenbaar. Ook al weet je dan dondersgoed door alles dat het menstruatie is.

2 jaar geleden

Reactie op MoederKip

Het is inderdaad een korte cyclus. Alleen te kort aan de verkeerde kant, be ...
Hmm, dat is waar en vervelend. Maar dat hoeft niet! Ik denk voor ons allemaal dat elke maand dat het niet lukt een teleurstelling is, en elke maand is een maand te lang. Laten we alleen niet vergeten dat het ‘normaal’ is dat je tot een jaar bezig bent. Er zijn mensen met veel geluk die de 1e, 2e of 3e ronde meteen zwanger zijn, maar dat is wel uitzonderlijk. Mijn cyclus is goed (ik slik medicijnen en daardoor stabiele cyclus en elke maand een mooie eisprong), het zaad van m’n man is goed, maar toch is het al 14 maanden niet gelukt. Zeg maar waar het aan ligt.. gewoon stom. Ik hoop voor jou dat het gewoon gauw raak is. Dat zou gewoon heel, heel fijn zijn. Laten we hopen dat begin februari ons iets moois brengt! 🍀

2 jaar geleden

NOD begin feb (onregelmatig dus weet niet precies). 30 Dec laatste menstruatie (cyclus was laatste keren 31-35 dagen).

2 jaar geleden

Ik volg! Mijn NOD is aanstaande donderdag,.. sinds vanmorgen licht roze afscheiding (alleen bij het afvegen).. vroege zwangerschapstest gedaan, deze was negatief.. het zal dus niet meer voor deze maand zijn ben ik bang. Nu in ronde 5 😊

2 jaar geleden

Ik sluit me ook aan helaas gisteren ongesteld geworden volgende nod 7 februari😬

2 jaar geleden

Ik sluit me ook hier bij aan. Gisteren ongesteld geworden dus door naar ronde 12🙏🏽

2 jaar geleden

Reactie op MelisAD

Ik sluit me ook aan helaas gisteren ongesteld geworden volgende nod 7 febru ...
Aah wat jammer. We gaan weer gelijk op! Zou leukk zijn als we tegelijk positief testen 😃 succes weer deze ronde 🍀👶🏻

2 jaar geleden

Reactie op Loutes

Aah wat jammer. We gaan weer gelijk op! Zou leukk zijn als we tegelijk posi ...
Ahh ja, laten we dat hopen jij ook!🤞🏼 was ook te mooi om waar te zijn als het meteen weer raak zou zijn na de miskraam afgelopen december😪

2 jaar geleden

Vandaag helaas ongesteld geworden. Mijn volgende NOD is op 7 februari. 🍀

2 jaar geleden

Mijn nod zal waarschijnlijk 5 febr zijn. Spannend weer allemaal! Op naar een goede maand. 🙏🏻

2 jaar geleden

Vraagje dames, ze zeggen altijd wanneer je lekker vroeg naar bed wil. Dat je dan om de dag het beste seks kan hebben voor de kwaliteit van het zaad. Nu is dit pas over 2 weken van toepassing, dus dan 25 januari is mijn ovulatie volgens mijn berekening nu dacht ik heeft het zin om maandag en dinsdag vroeg naar bed te gaan, en natuurlijk weekend ervoor, en hopen op een positieve test begin februari? 😊 volgens mijn vorige ovulatie test was die smorgens goed donker en zag je hem savonds al wel iets minder worden! Alle tips zijn welkom:)