485 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op |Leentje|

Haha ja jij ook! Ik ben wel een beetje overrompeld. Mijn cyclus is over het ...
Aah oke! Nou wel fijn als je cyclus iets korter is toch, scheelt weer wachten. Ik heb geen idee wat mijn cyclus is. Bij ons zoontje gelijk zwanger geraakt. Nu half december weer gestopt met de pil en had begin januari positieve ovulatietest. Ivm omstandigheden toen geen seks meer gehad dus eigenlijk een gemiste kans. 馃え馃槩 ik vind het daarom ook fijn om ovulatie testen te gebruiken zo weet ik in ieder geval ook wanneer ik ongesteld moet worden 馃ぃ sinds ik niet meer aan de pil ben wel een hoger libido dus dat is wel een goed teken denk ik haha. Uh meestal ga ik snel naar het toilet maar denk dat ik vd week iets langer blijf liggen 馃お馃檲 ze zeggen dat dat beter is toch?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lola21

Aah oke! Nou wel fijn als je cyclus iets korter is toch, scheelt weer wacht ...
Ja je maakt het de zaadjes wel iets makkelijker. 馃ぃ Ik ben benieuwd wat jouw ovulatietest vandaag zegt. Fijn zeg dat je de eerste keer zo snel zwanger raakte, maar snap wel dat elke maand extra dan lang duurt. De eerste duurde bij ons ruim een jaar. Ivm PCOS had ik hele lange cyclussen waardoor de kansen gewoon veel minder zijn. Nu na mijn bevalling veel regelmatiger en nu zelfs een korte cyclus 馃槃

茅茅n jaar geleden

Reactie op |Leentje|

Hee meiden, hoe is het hier? Iemand ook al richting de ovulatie? Ik had ver ...
Hey, in theorie is mijn ovulatie vandaag. Het kan ook nog ergens later deze week zijn. Wel spannend weer. Tweede kindje hier

茅茅n jaar geleden

Reactie op |Leentje|

Ja je maakt het de zaadjes wel iets makkelijker. 馃ぃ Ik ben benieuwd wat jo ...
Aah jeetje. Maar met PCOS is met een jaar best snel?? Of niet? Wel fijn dat je nu een korte cyclus hebt! Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger wordt 馃憤馃徎 ik heb vandaag een positieve ovulatietest. Dus denk morgen de eisprong. Lopen we aardig tegelijk op. Leuk om elkaar even op de hoogte te houden??鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Irisv92

Hey, in theorie is mijn ovulatie vandaag. Het kan ook nog ergens later deze ...
Mijn ovulatie is denk ik gisteravond of vandaag geweest. Dan lopen we gelijk! Hihi.. Ik gebruik geen testen, dus helemaal zeker weet ik het niet, maar wel af en toe steken in m鈥檔 onderbuik gehad.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lola21

Aah jeetje. Maar met PCOS is met een jaar best snel?? Of niet? Wel fijn dat ...
Ja we hadden een afspraak bij de gynaecoloog na een jaar en toen op de echo een eisprong te zien. Dat is mijn dochter geworden, dus uiteindelijk helemaal natuurlijk zwanger geworden. 馃槃 ik weet niet zo goed of ik mijn eisprong gehad heb. Ik voel het tegenwoordig eigenlijk elke maand wel en vorige maand een duidelijke ovulatietest die donkerder was dan de controle streep. Nu helemaal niet zo donker, niks gevoeld en dan is de eisprong al op dag 12 geweest. 馃

茅茅n jaar geleden

Reactie op |Leentje|

Ja we hadden een afspraak bij de gynaecoloog na een jaar en toen op de echo ...
Ah wat fijn dat je toen natuurlijk zwanger bent geraakt! Hmm ja ik zie wel lichte lijntjes. Misschien voor de zekerheid nog even doortesten? Misschien toevallig nu een x een langere cyclus? Ik vind die van CB toch fijner hoor dan die lijntjes. Mocht het deze ronde niet raak zijn dan bestel ik die toch weer. Vind dit ook wel een gedoe wanneer een lijntje dan donker genoeg is 馃ぃ ik heb wel al een paar dagen krampen in m鈥檔 onderbuik. Ik had dat vorige maand gewoon bijna een week!! Dacht eerst blaasontsteking maar dat was allemaal goed. Had ook echt een drukkende pijn in m鈥檔 bekken. Eind van die week positieve ovulatie test en na een dag was die pijn weg. Denk ovulatiepijn geweest. Dit x wel minder erg gelukkig.. 馃檲

茅茅n jaar geleden

Vanmiddag eindelijk een tweede streepje op de ovulatietest! Nog niet op de piek, maar al blij dat hij zichtbaar is! Maakt m'n NOD rond 17 februari. Weekje later dan verwacht

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lola21

Ah wat fijn dat je toen natuurlijk zwanger bent geraakt! Hmm ja ik zie wel ...
Ja als die ovulatietesten doen wat ze moeten doen is het heel fijn om een beetje inzicht te krijgen. Fijn dat jij je eisprong hebt gevonden! Ik test voor de zekerheid idd nog even door. Had mijn piek zaterdag verwacht, dus dat zou nog kunnen en anders hebben we toevallig wel op het perfecte moment seks gehad 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op |Leentje|

Ja als die ovulatietesten doen wat ze moeten doen is het heel fijn om een b ...
Zeker! Haha nou als dat je piek was dan heb je in ieder geval kans馃 en anders nog maar weer opnieuw ervan nemen mocht er toch nog een piek komen haha. Als ik ervan uitga dat mijn LF net als vorige maand was, is de 15e ongeveer mijn NOD. Houd me daar maar even aan vast. En dan zien we wel. Spannende tijd weer in ieder geval! Hopen op mooi nieuws over een paar weken 馃懚馃徏馃挅馃挋 hoe oud is je dochtertje nu? Ik heb een zoontje van 15 maanden.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lola21

Zeker! Haha nou als dat je piek was dan heb je in ieder geval kans馃 en and ...
Haha daarom en anders goede reden om het van het weekend weer gezellig te maken 馃槅 Als mijn testjes klopten dan is mijn NOD ook rond de 15e anders ergens de 18e. We gaan het zien. Ik verwacht ergens dat mijn ovulatietest van het weekend weer oploopt. Ja laten we het hopen. Dit is bij ons ronde 2 voor de tweede, bij jullie? Mijn dochter is 22 maanden oud.

茅茅n jaar geleden

Reactie op watervrouw

Onderste test van vandaag, maar even gezellig maken van de week. 馃帀 Zo spa ...
Veel plezier! Je geeft aan weer naar de acupunctuur te gaan. Heb je daar al eerdere ervaring mee ? Ik ben daar sinds deze week mee begonnen. Ben heel benieuwd naar het effect.

茅茅n jaar geleden

Ik ben er ook weer dames. Verwacht binnen nu en 1 week m鈥檔 ovulatie.

茅茅n jaar geleden

Reactie op |Leentje|

Haha daarom en anders goede reden om het van het weekend weer gezellig te m ...
Haha dat zeker. Afwachten maar. Hier officieel ook 2e ronde maar vorige maand bij positieve ovulatietest geen seks meer kunnen hebben wegens omstandigheden.. dus eigenlijk kan ik die niet meerekenen. Kans was toen wel heeeel klein. Deze keer wel goed bezig geweest haha馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op Steenbokzeven

Veel plezier! Je geeft aan weer naar de acupunctuur te gaan. Heb je daar al ...
Ja klopt! In mei ben ik voor het eerst geweest en na 3 afspraken had ik een positieve test! Helaas een miskraam geworden. Maar ik heb er wel een goed gevoel over de acupunctuur, dat het iets bijdraagt. Hoe vond je je eerste afspraak?

茅茅n jaar geleden

Reactie op watervrouw

Ja klopt! In mei ben ik voor het eerst geweest en na 3 afspraken had ik een ...
Ahh ben je gestopt na de 3 behandelingen? En waarvoor ging je precies heen? Onregelmatige cyclus oid? Ja ik vond het wel heel bijzonder en wat ze allemaal kan zien. Ik ben nu wel wat anders gaan eten, wat beter bij mijn lichaam en behoeftes past. Dus wel ontbijten en warm ontbijten. Dit deed ik eerder nooit en als ik het deed dan was het een koud ontbijt. Ik ga volgende week weer heen :) ben benieuwd

茅茅n jaar geleden

Reactie op Steenbokzeven

Ahh ben je gestopt na de 3 behandelingen? En waarvoor ging je precies heen? ...
Hoe ga je anders eten? Bij mij geeft ze ook aan om warm te ontbijten, maar eerlijk gezegd zou ik niet weten wat, heb 's ochtends niet zoveel tijd voor de keuken. Ook zei ze wat meer glutenvrij te eten. Ik heb waarschijnlijk de ziekte van crohn en zo houd je je darmen rustiger zei ze. Ik was gestopt omdat ik zwanger was en alles goed ging, ze zei dat het niet nodig was te blijven komen tenzij ik ergens klachten zou krijgen. Ik ga naar haar toe omdat we moeite hebben om zwanger te raken (nu 2 jaar bezig) maar schijnbaar ook met zwanger blijven.. 3x een miskraam gehad rond de 8/9 weken. Dus ik ben van plan om te blijven gaan tot ons toekomstige baby eruit is hahaha. Ze is erg mee denkend en het geeft een rustig gevoel dat iemand met je mee kijkt en denkt.

茅茅n jaar geleden

Ik sluit ook aan!! Nod Wss op 16-2, eisprong heeeel duidelijk gevoeld en een erg gezellige week gehad! Wie weet wie weet!! Spannend voor iedereen馃檹馃徏

茅茅n jaar geleden

Pff wie herkent dit?? Ik heb vorige maand een ovulatie gehad en nu weer. Beide keren veel pijn in m鈥檔 bekken. Met naar de wc gaan (plassen) doet het al pijn. Ook zeurderig gevoel rug en menstruatie pijn. Na mijn bevalling 15 maanden geleden gelijk weer begonnen met de pil dus tussendoor geen ovulatie gehad. En deze pijn nooit gehad. Is dit iets om mee naar de huisarts te gaan? Of herkenbaar voor iemand? Vind t wel heel irritant ..

茅茅n jaar geleden

Reactie op watervrouw

Hoe ga je anders eten? Bij mij geeft ze ook aan om warm te ontbijten, maar ...
Nou ik ontbeet eerder nooit en als ik dat deed was het met een banaan wat moeilijk verteerbaar is. Nu probeer ik warme havermout met appel, kaneel en rozijn te ontbijten. Ik heb daardoor de rest van de dag ook niet zo veel honger meer. Heftig zeg 3 miskramen 馃槥 hopelijk snel weer zwanger en dat het mag blijven 馃グ