706 Reacties

VRIEND

één jaar geleden

Hier ook NOD 3 februari Hahah. En 3e ronde voor ook het 2e kindje 😇 hoe oud is jou 1e?

één jaar geleden

Reactie op Merel2

Hier ook NOD 3 februari Hahah. En 3e ronde voor ook het 2e kindje 😇 hoe ou ...
Van 7/3/22💙💙

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op molOfOneBoy

Van 7/3/22💙💙
Aaaah mijn zoontje is van 21-3-22 🥰🥰 2 weekjes jonger dus! Wat leuk zeg 🤩

één jaar geleden

Reactie op Merel2

Aaaah mijn zoontje is van 21-3-22 🥰🥰 2 weekjes jonger dus! Wat leuk zeg � ...
Leuk toch he, hoop dat het snel raak mag zijn

één jaar geleden

Vandaag ongesteld geworden, dus nieuwe NOD is begin februari. Ronde 3 voor ons. Elke ronde begin ik met de gedachte, "nou dan moet dit het zijn! Over een maand een positieve test in m'n handen!" En vanaf m'n ovulatie ontwaakt het onrustige monster in me dat niet kan wachten.

één jaar geleden

Reactie op Lvn176

Vandaag ongesteld geworden, dus nieuwe NOD is begin februari. Ronde 3 voo ...
Ach, vervelend he. Ik vrees dat het hier niet beter gaat zijn. Bij onze zoon was het 1x raak dus nu ook weer heel ongeduldig ookal besef ik dat het makkelijk maanden kan duren.

één jaar geleden

Succes! Ik hoop mee voor jou 😊 Bij mij ergens rond 26 januari. 2de ronde 1ste kindje 😍

één jaar geleden

Hii ik doe mee 🙆🏻‍♀️ NOD 1 feb snap even niks van mijn cyclus dus deze maand met ovutests 🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op Lvn176

Vandaag ongesteld geworden, dus nieuwe NOD is begin februari. Ronde 3 voo ...
Dit! Hier precies zo... Ook ronde 3, maar bij m'n zoon had ik er maar 3 nodig....🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op MamavanD20

Dit! Hier precies zo... Ook ronde 3, maar bij m'n zoon had ik er maar 3 nod ...
Irritant hè, ik was vorige rond ook echt overtuigd dat ik t voelde dat t goed ging, werd ik ineens mega vroeg ongesteld 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Ik sluit mij ook hier aan. Vandaag ongesteld geworden. 1e IUI poging helaas niet gelukt. Ik ga (alleen) voor een 2e baby. Rond 22 januari waarschijnlijk 2e IUI en dan NOD begin februari 🤞🏻

één jaar geleden

Irritant hè, ik was vorige rond ook echt overtuigd dat ik t voelde dat t go ...
Ja dat heb ik dus ook gehad... Maar ik merk ook dat hoe meer ik mij er mee bezig hou, hoe meer ik onzeker word van vanalles. Ik geef het een jaar, de kans is groot dat het dan gelukt is. 😊

één jaar geleden

Dag dames, vandaag ben ik voor de eerste keer ongestesteld geworden na miskraam op 8 December. Volgende NOD zal rond 5 Feb zijn

één jaar geleden

Reactie op Lvn176

Vandaag ongesteld geworden, dus nieuwe NOD is begin februari. Ronde 3 voo ...
Bleef maar bij 1 druppel 🙄 maar ik voel aan alles dat ik ongesteld moet worden.. nu heb ik echt zoiets van, komoooooopppp 😂😂

één jaar geleden

Mag ik me ook aansluiten bij jullie? 😁 ik ben vandaag ongesteld geworden, en willen vanaf nu proberen voor een 2e kindje! Ik wil vanaf cyclusdag 8 ovulatie testen gaan gebruiken. NOD is gok ik ergens rond 4 febr :)

één jaar geleden

Ronde 6 voor tweede kindje. Onregelmatige cyclus maar verwacht ergens in februari NOD. Rondes hiervoor ovulatietesten gebruikt, afgelopen twee rondes tarwekiem olie en teunisbloem olie gebruikt. Helaas heeft het nog niet mogen baten. Deze ronde gaan we stoppen met de ovulatietesten en even de boel de boel laten. Gewoon regelmatig seks hebben (als we zin hebben) en verder proberen het een beetje los te laten. Ga proberen focus te verleggen naar gezonde leefstijl en dan maar proberen nog zo veel mogelijk af te vallen voordat het hopelijk raak mag zijn.

één jaar geleden

Reactie op Sarah93

Mag ik me ook aansluiten bij jullie? 😁 ik ben vandaag ongesteld geworden, ...
Ik ook 4 feb😁

één jaar geleden

Ik sluit mij ook graag aan. Tweede ronde tweede kindje. NOD 6 februari. 🤞🏻

één jaar geleden

Nod zal rond begin februari liggen. De maanden okt, nov en dec cyclus van 29 dagen gehad, januari was 31 dagen. Piek dagen gevonden, en veel gemeenschap gehad, helaas op 3 januari toch menstruatie gehad🤷🏻‍♀️ Deze maand kijk ik wel hoe en wat, geen ovulatie testen, geen vroege zwangerschap testen, niks. Gewoon alles op zn beloop lopen. We gaan t zien🍀 Ronde 6, 2e kindje🍀😊

één jaar geleden

NOD 11 februari, 5de ronde 2de kind 🤞🏻