706 Reacties

VRIEND

één jaar geleden

Aah wat veel dames voor hun 2e kindje. Wat leuk zeg !! Hoe oud zijn jullie 1e?

één jaar geleden

Reactie op Merel2

Aah wat veel dames voor hun 2e kindje. Wat leuk zeg !! Hoe oud zijn jullie ...
Hier inderdaad ook voor een 2e. Mijn 1e is inmiddels 13 jaar.

één jaar geleden

Reactie op Merel2

Aah wat veel dames voor hun 2e kindje. Wat leuk zeg !! Hoe oud zijn jullie ...
Jaa zag ik ook al! Onze 1e wordt in april 2 jaar (21 maand dus nu haha) En die van jou? 😁

één jaar geleden

Reactie op Merel2

Aah wat veel dames voor hun 2e kindje. Wat leuk zeg !! Hoe oud zijn jullie ...
In april wordt hij 3

één jaar geleden

Mijn dochter wordt in mei 2. 🧡

één jaar geleden

Reactie op Merel2

Aah wat veel dames voor hun 2e kindje. Wat leuk zeg !! Hoe oud zijn jullie ...
Mijn zoontje wordt deze maand 1 jaar

één jaar geleden

NOD 7 februari , dit zou 6e ronde voor een 2e kindje zijn maar ik ga het voor nu even loslaten .. teveel spanning en stress en dat is ook niet goed , volgen blijf ik wel doen en misschien blijft mijn menstruatie op 7 februari wel uit omdat ik er dan minder mee bezig ben

één jaar geleden

Reactie op Merel2

Aah wat veel dames voor hun 2e kindje. Wat leuk zeg !! Hoe oud zijn jullie ...
Onze zoon is 2,5!

één jaar geleden

Ik sluit ook aan, 3e ronde voor 2e kindje, mijn zoontje wordt 3 februari 1 jaar. Ik denk dat mijn NOD rond de 19e zal liggen maar dat weet ik nog niet precies

VRIEND

één jaar geleden

Veel 2 a 3 jarigen dus 🤩 ons zoontje is bijna 10 maanden. Ik ben toch niet de enige die ovulatietesten gaat doen? Hahah 🤣

één jaar geleden

Reactie op Merel2

Veel 2 a 3 jarigen dus 🤩 ons zoontje is bijna 10 maanden. Ik ben toch ni ...
Hahah nee hoor! Ik ga ze ook gebruiken 😁

één jaar geleden

Reactie op Merel2

Veel 2 a 3 jarigen dus 🤩 ons zoontje is bijna 10 maanden. Ik ben toch ni ...
Nee hoor, hier ook ovulatietesten. Moet wel, ik moet precies met eisprong het donorzaad ophalen en naar het ziekenhuis voor de IUI 😅

één jaar geleden

Reactie op Merel2

Veel 2 a 3 jarigen dus 🤩 ons zoontje is bijna 10 maanden. Ik ben toch ni ...
Hoi, nee hoor! Ik gebruik ook ovulatietesten 😊 en wij zijn ook begonnen toen mijn zoontje bijna 10 maanden was, nu ronde 3 en wordt hij dus bijna 1 jaar 😊

VRIEND

één jaar geleden

Aah gezellig! Kunnen we gaan kletsen over de ovulatie testen Hahah. Wanneer gaan jullie beginnen en weke gebruiken jullie?

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op 90sbaby

Nee hoor, hier ook ovulatietesten. Moet wel, ik moet precies met eisprong ...
Ooh wat spannend zeg! Ben je bewust alleenstaande moeder of het omdat je man/vriend vruchtbaarheidsproblemen heeft?

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Merel2

Ooh wat spannend zeg! Ben je bewust alleenstaande moeder of het omdat je ma ...
Of een andere reden. Als je liever niet verteld is dat ook niet erg 🤗

één jaar geleden

Reactie op Merel2

Aah gezellig! Kunnen we gaan kletsen over de ovulatie testen Hahah. Wanneer ...
Ik heb de digitale paarse van cb omdat ik die het makkelijkst te interpreteren vind. Ik begin pas rond de 27e denk ik, ik heb een lange cyclus van 38-40 dagen. Ik heb wel ook van het kruidvat ovulatietesten gekocht omdat die goedkoper waren en misschien gebruik ik die ook ervoor of tegelijk als extra confirmatie. Welke ga jij gebruiken?

één jaar geleden

Onze zoon is ook net 10 maanden geworden, benieuwen hoe het gaat lopen.

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Jane94

Ik heb de digitale paarse van cb omdat ik die het makkelijkst te interprete ...
Aah leuk dat jullie ook nog net een kindje onder 0 hebben. Wij zijn in november begonnen, toen was ons zoontje 8 maanden. Dus nu ook 3e ronde. Aah ja dan heeft het geen zin om eerder te testen. Je bent verder wel regelmatig? Had je altijd een lange cyclus? Hier is het nog helemaal overhoop omdat ik eigenlijk ook nog maar 3 maand geleden ben gestopt met borstvoeding. Ik hoop wel weer mijn oude cyclus terug te hebben van 27-29 dagen. Ik heb deze maand ook de paarse van clearblue. Die geeft aan wanneer je vruchtbare week begint. Al heb ik vaak wel veel knipperende smileys. Maar ik vind het wel fijn om vroeg in de ochtend gewoon te testen. Overdag mijn flesjes water te drinken en dan op de avond nog even een dipstick. Die heb ik van easy@home. En heb nog een paar van de action over van de vorige cyclus. Ik ga morgen beginnen. Dan ben ik cyclusdag 10

één jaar geleden

Reactie op Merel2

Aah leuk dat jullie ook nog net een kindje onder 0 hebben. Wij zijn in nove ...
Ja leuk om de kindjes kort op elkaar te hebben, lijkt me, toch? Ik denk dat ik regelmatig ben. Ik had de eerste ronde een vroege miskraam en vorige ronde had ik ook een positieve test maar die had ik pas gezien buiten de afleestijd dus niet betrouwbaar. Om die redenen kan ik niet met zekerheid zeggen dat ik echt regelmatig ben. En bij jou is het nog wat overhoop dan. Dan geeft het wel wat zekerheid met gebruik van ovulatietesten? Ik hoop voor je dat je cyclus terug regelmatig wordt. Ja ik snap dat, ik test ook graag. Bij mij waren er vier vaste smileys vorige ronde, heel vreemd! Veel succes vanaf morgen met testen!