796 Reacties
3 jaar geleden
Idd @Moonshine dit kan ook innesteling pijn zijn. Maak jezelf niet gek, het enige wat je nu kunt doen is afwachten. K ga voor je duimen 🍀
3 jaar geleden
Dinsdag ovulatie gehad dames. Pfff tot de ovulatie weet ik mezelf prima door de tijd heen te krijgen maar na de ovulatie kan ik er alleen maar aan denken 😩 heb wel mega veel dunne en waterige afscheiding sinds dinsdag. Kan dit zo snel al?
3 jaar geleden
Reactie op Steenbokzeven
Dinsdag ovulatie gehad dames. Pfff tot de ovulatie weet ik mezelf prima doo ...
Tijdens je vruchtbare dagen en eisprong is je afscheiding vaak zo zodat zaadcellen sneller je eileiders kunnen bereiken las ik ergens. Dagen na je eisprong zou het wat meer ondoorzichtiger moeten worden. Erg he de tijd die zo langzaam gaat..gelukkig heb ik lotgenoten hier 🤭
3 jaar geleden
Reactie op Positivity
Tijdens je vruchtbare dagen en eisprong is je afscheiding vaak zo zodat zaa ...
Jaaa i know! Ik begin pas met ovulatie testen als m’n afscheiding veranderd, dus ik ben heel bekend met de afscheiding tijdens ovulatie. Dit is echt heel veel slijm en heel rekbaar. Nu is het gewoon heel waterig. Iets wat ik zeker herken van m’n zwangerschappen alleen dan merkte ik het pas vlak voor m’n nod op …
3 jaar geleden
Reactie op Steenbokzeven
Jaaa i know! Ik begin pas met ovulatie testen als m’n afscheiding veranderd ...
Jaaa tis echt lastig om te zeggen. Wanneer is jouw nod precies? Ik hoop dat je gauw een innesteling mag hebben. Meestal loopt je afscheiding op toch bij een bevruchting? Helaas spreek ik niet uit ervaring 😅
3 jaar geleden
Reactie op Moonshine
Super lief, dankjewel 😘🤗
Ik duim ook voor jou 🍀🥰
Heel lief van je 🥰
3 jaar geleden
Reactie op Positivity
Jaaa tis echt lastig om te zeggen. Wanneer is jouw nod precies? Ik hoop dat ...
Mijn nod is 23 of 24 januari. Ja ik las dat je afscheiding al kan veranderen na je bevruchting haha dus geen idee joh. M’n ovulatie herken ik direct omdat ik die al wel zo’n 20x heb meegemaakt. Niet altijd zwanger proberen te raken hoor haha maar na m’n bevalling ben ik niet meer aan de anticonceptie gegaan en door naar m’n afscheiding te kijken wist ik precies wanneer m’n ovulatie was. Zwanger ben ik pas 2x geweest dus ja die verandering weet ik nog niet super goed waar te nemen. Ben zoooo benieuwd
3 jaar geleden
Reactie op Steenbokzeven
Volledig normaal dat het waterig is voor en na ovulatie 😊

3 jaar geleden
Reactie op 24babywatcher
Volledig normaal dat het waterig is voor en na ovulatie 😊

Gotta love visuals 😂😜

3 jaar geleden
Reactie op Steenbokzeven
Mijn nod is 23 of 24 januari. Ja ik las dat je afscheiding al kan verandere ...
Mijn NOD zal op hetzelfde moment zijn als die van jou! Afgelopen zondag een positieve ovulatietest gehad. Ik blijf er ook maar steeds aan denken... Stomme wachtweken ook altijd 😅🙈
3 jaar geleden
Reactie op Steenbokzeven
Mijn nod is 23 of 24 januari. Ja ik las dat je afscheiding al kan verandere ...
Aaahh okee mijn nod is ietsjes eerder, rond de 20e. Mijn afscheiding is ook aan het veranderen nu dus ik hoop dat je daarin gelijk hebt haha.
Wel tof dat je dat inmiddels aan je afscheiding kunt herkennen! Ben ook super benieuwd voor ons!🍀
3 jaar geleden
Reactie op Steenbokzeven
Hier ook heel veel waterige afscheiding. Gewoon compleet doorweekte onderbroeken 🙈
Kan mij niet herrineren dit eerder zo gehad te hebben. Dacht dat het misschien kwam doordat ik de ferti-lily cup had gebruikt en het glij middel dat erbij hoort. Maar aan de andere kant heb ik dat vorige week ook uitgeprobeerd voor ovulatie en toen was ik juist verbaasd dat er na de seks helemaal niets uit kwam. Sorry voor alle details haha 😬
Nu is alles wel weer redelijk normaal, dinsdagochtend had ik een positieve ovulatietest. Normaal gesproken heb ik tijdens mijn ovulatie juist precies die afscheiding zoals op het plaatje hieronder, nu amper zo gezien.
3 jaar geleden
Oeh graag meningen over de fertilily cup!
Ik ben nu 4 maanden bezig voor een tweede en deze werd mij aangeraden te gebruiken maar ik ben nog niet helemaal overtuigd 😃.
Wel ben ik bereid te doen wat er moet gebeuren! Merk toch dat er veel druk op staat. Vooral van mijn kant dan 😅
Ik heb zelf m’n NOD op aanstaande woensdag staan, nog even wachten. Wel al testen gedaan.
Dit komt omdat ik al op 28 dec een smiley had en m’n menstruatie begon op 18 dec. En m’n cyclus duurt 30 dagen. Dit is in mijn ogen wat lang allemaal.
Even een totaal andere vraag. Mag je (maar) 1000 reacties hebben op een topic en dan moet er een nieuwe komen? 😀
3 jaar geleden
Reactie op Omdw
Ik ben nu 4 maanden bezig voor e ...
Of het werkt weet ik niet. Veel goede recensies gelezen. Maar als ik er nu zwanger van zou raken zou ik ook een goede recensie schrijven, terwijl als ik nu niet zwanger zou raken zou ik niet direct een slechte recensie schrijven.
Ik gebruik zelf al vaak een menstruatiecup en het werkt een beetje hetzelfde qua inbrengen. Vind liggend inbrengen wel wat lastiger dan met een menstruatiecup op de toilet. Als je dat niet gewend bent dan is het misschien wel wat lastig om in te brengen, ze raden daarom ook een generale repetitie aan 😂
Wij zijn inmiddels bij ronde 10 beland. Bij ronde 12 krijgen we een doorverwijzing naar het ziekenhuis (al bij de huisarts geweest maar moeten nog even blijven proberen aangezien ik heel snel zwanger was bij mijn dochter) en wil liever geen traject dus nog even 2 rondes alles op alles zetten om dat te voorkomen 😊🤞
3 jaar geleden
Ik lees mee! Afgelopen dinsdag mijn ovulatie en ik voel dingen die voor mij niet herkenbaar zijn omdat deze maand onze eerste ronde is. Spannend zeg🤞🏼
3 jaar geleden
Reactie op Omdw
Ik ben nu 4 maanden bezig voor e ...
Ik gebruik hem al een tijdje.. bij m’n zoontje vanaf ronde 3 gaan gebruiken en bij ronde 9 zwanger geraakt. Bij m’n 2e zwangerschap direct weer gebruikt en in ronde 2 zwanger geraakt. Ben zelf meer overtuigend van de conceive plus. Dit voor het eerst in ronde 9 gebruikt en direct zwanger. Bij m’n 2e zwangerschap in ronde 2 zwanger, helaas werd dit een miskraam .. in ronde 3 weer gebruikt maar helaas ongesteld geworden, nu in ronde 4 opnieuw en over een kleine 2 weken hebben we resultaat 🥰