1023 Reacties

2 jaar geleden

Mijn NOD is op 5 januari! Spannend. We gaan deze maand beginnen met ovulatietesten.

2 jaar geleden

Mijne ook! ben benieuwd deze ronde 馃槉

2 jaar geleden

Ik sluit ook aan ronde 6 hier.. in oktober helaas vroeg mis gegaan cyclus lijkt wel meteen weer ok茅! Vorige maand veel mee bezig geweest merkte ik om zwanger te worden heb nu besloten om het deze maand los te laten! Althans een poging 馃馃槈

2 jaar geleden

Mijn NOD is 1 januari! Ronde 3 :) Afgelopen cyclus waarschijnlijk te laat begonnen met ovulatie testen dus m鈥檔 ovulatie niet kunnen vinden. Ik zit er nu aan te denken om morgen (cd8) te beginnen met ovulatie testen. Hoe denken jullie daarover?

2 jaar geleden

Veel succes allemaal! 馃崁 Ik begin gelijk na mn menstruatie met ovulatietesten. Meestal is het advies om te starten vanaf 10 a 12 dagen geloof ik bij een 28 dagen cyclus.

2 jaar geleden

Mijn NOD is 6 januari, dus ik sluit graag aan! Ronde 9 met letrozol. Hopelijk mogen we het nieuwe jaar goed beginnen馃槉

2 jaar geleden

Aangezien ik nog erg nieuw ben met ovulatie testen vroeg ik mij af hoe jullie deze ovulatie test zien. Denken jullie dat ik binnen nu en 24/36 ovuleer of moet de teststreep veel duidelijker zijn?

2 jaar geleden

Reactie op britt1616

Aangezien ik nog erg nieuw ben met ovulatie testen vroeg ik mij af hoe jull ...
Als rechts het controle streepje is dan is hij nog niet positief馃槉. Duurt niet lang meer denk ik! Maar als het teststreepje net zo donker is of donkerder is dan het controlestreepje, dan pas ovuleer je binnen 24-36u. Liefs

2 jaar geleden

Reactie op SJST

Als rechts het controle streepje is dan is hij nog niet positief馃槉. Duurt n ...
Ok茅 dankjewel voor je reactie!馃グ

2 jaar geleden

Mijn nod is 8 januari ronde 16 en derde ronde lezoterol...

2 jaar geleden

Reactie op Mamameteenwens211

Mijn nod is 8 januari ronde 16 en derde ronde lezoterol...
Jij bent al even bezig, wat een geduld heb jij ondertussen moeten hebben鉂わ笍. Voor mij weer ronde 1 na een miskraam bij 11 weken馃ス

2 jaar geleden

Ik sluit ook weer aan. Nieuwe nod is 7/8 januari馃崁馃馃徎

2 jaar geleden

Ik sluit ook graag weer aan! NOD verwacht ik begin januari. 馃崁 ronde 3 voor tweede kindje. Eerste ronde 7,5 mg letrozol! 鉂わ笍

2 jaar geleden

Ik sluit ook aan. Mijn nod is 10 januari en de 7e ronde! Hopelijk veel positieve testen in het nieuwe jaar 馃

2 jaar geleden

Ik denk dat ik aan ga sluiten. Geen vroege positieve test 3 dagen voor nod. Voel mijn menstruatie aan komen, dus dit wordt weeeer een maand opschuiven.

2 jaar geleden

Ik sluit ook graag aan. 31 december / 1 januari nod voor ronde 13 eerste kindje 馃槄

2 jaar geleden

Mijn NOD is 6 januari. Ronde 15, voor een tweede kindje. Eerste is al 8 jr 馃 Laatst is mijn cyclus gevolgd/in kaart gebracht. Follikel groeide goed en sprong netjes op de 16e dag. Ik heb een regelmatig cyclus van 28-29 dagen. Maar tot nu toe nog steeds iedere maand een negatieve test 馃様 7 december een HSG gehad! Hoop met jullie mee op een positieve test in het nieuwe jaar 馃崁

2 jaar geleden

Mijn NOD op 4 januari, ben wat de tel kwijt na miskraam met nasleep in juni-juli-aug. Hopen op een goede maand 馃

2 jaar geleden

Hi! Misschien kunnen we alvast een lijstje maken met NOD/OVU鈥檚. Zodat we elkaar kunnen volgen. Mijn ovulatie is namelijk al geweest dus ik zal vast beginnen en zo nu en dan een lijstje bijhouden. Ik had nog wel een vraagje. Zitten jullie ook op de Flo app? Mijn NOD zou eerst 1 jan zijn volgens de app maar is nu naar 25 dec gesprongen toen ik mijn positieve ovulatie test invoerde. Maar dit maakt nu dat ik dan dus een cyclus van 25 zou hebben terwijl ik normaal rond de 30 dagen zit? Gek toch? Britt1616 ovu 10 dec NOD 25 dec

2 jaar geleden

Ladies mag ik vragen waarvoor jullie Letrozol gebruiken?