520 Reacties
één maand geleden
Hi, ik sluit ook aan mijn NOD is 7 januari. Ovu is in de kerst 🎄 zou leuk zijn als het een kerstwondertje wordt
één maand geleden
Mijn NOD wordt ook rond 4/5 januari! Alleen morgen nog wel controle om te kijken of mijn (Asherman) verklevingen terug zijn. Heel hard aan het duimen dat we gewoon verder kunnen en geen nieuwe ingreep nodig is. 🤞🏽 hoe gaan jullie op het mentale vlak rond de feestdagen? Vorig jaar had ik op dit moment een positieve test en sindsdien best wat tegenslagen. Ben van nature optimist maar valt me soms wel echt zwaar
één maand geleden
Reactie op Louuuu89
Mijn NOD wordt ook rond 4/5 januari! Alleen morgen nog wel controle om te k ...
Ow dat is pittig! Ik heb 2x een MA gehad. Erna een goede zwangerschap gelukkig waardoor de nare ervaringen wat meer naar de achtergrond zijn gegaan, maar ik weet nog goed hoe ik me toen voelde. Vooral bepaalde dagen zoals uitgerekende datum of datum van de positieve test etc. Ik hoop voor je dat er geen ingreep nodig gaat zijn en je verder kan!!❤️
één maand geleden
Ik heb vorig jaar juli mijn dochter verloren na 18 weken zwangerschap en afgelopen mei een miskraam van een 2ling gehad met 9 weken januari word dus ronde 8 na de 2ling.. ik was deze maand uitgerekend van mijn dochter maar ook van de 2ling dus voor mij is dit echt een ruk maand...
één maand geleden
NOD 4 januari, cyclus van 33 dagen en wil deze maand voor het eerst starten met ovulatietesten.
Beetje dubbel merk ik, als deze maand raak is zou ik echt precies rond de verjaardag van onze 1e uitgerekend zijn. Maarja we gaan ook niet om die reden een maand overslaan natuurlijk! Dus we maken het maar weer rond kerst lekker gezellig🙃
één maand geleden
Ik sluit ook weer aan! NOD is 5 januari denk ik, cyclus lijkt ong 34 dagen te zijn. Ovulatie in de week voor kerst.
3 jaar terug had ik een positieve test vlak voor kerst. Ik vond het zo'n gedoe qua drank gebruik (mijn familie weet wel dat ik van een drankje houd).. Had gehoopt het dit keer met kerst te kunnen vertellen maar we wachten nog maar even af 🤭
één maand geleden
Reactie op Aznag
Wat heb ik een korte cyclus vergeleken met jullie. Mijne is maar 26 dagen.. ...
Aah 26 dagen valt nog wel mee toch? Als men normaal van 28 uit gaat
25 dagen geleden
Ik mag ook weer aansluiten. Menstruatie gisteravond begonnen. Nu ronde 10 voor een tweede kindje. Vruchtbare periode verwacht ik tijdens de kerstdagen. Wordt wel nog even een uitdaging qua drukte die dagen😂. NOD ligt ergens tussen 9 en 11 januari denk ik. Cyclus is gemiddeld 26 dagen. Met tot nu toe een wisselende ovulatie dag en een wisselende luteale fase. Deze maand besloten om zo goed als alles los te laten. Ik vind die teleurstelling heel zwaar worden. Dus door niet te testen zal ik niet exact weten wanneer m'n ovulatie is, hoeveel dpo ik ben en wanneer mijn NOD is. Daarmee hoop ik niet in de verleiding te komen om vroeg te testen, maar echt te wachten tot m'n menstruatie doorbreekt. Of hopelijk niet doorbreekt🍀🤞. We hebben besloten deze ronde om de dag gemeenschap te hebben en het dan maar te zien.
24 dagen geleden
Aaah onverwacht eerder een positieve ovulatietest 😮 zo niet verwacht. We gaan er weer voor. Zieke peuter thuis maar dat mag de pret niet drukken
24 dagen geleden
Reactie op Embarazada
Aaah onverwacht eerder een positieve ovulatietest 😮 zo niet verwacht. We g ...
Oh op welke dag zit je?? Mijn menstruatie is sinds gister voorbij. Ik ga de testen ook maar weer tevoorschijn toveren denk ik.
Hopelijk slaapt de zieke peuter wel zodat jullie even jullie momentje hebben. 🤭