531 Reacties

12 dagen geleden

Reactie op natuurlijkemama

Nou ik heb volgens mij net mijn piek getest, dus inderdaad een NOD in janua ...
Lastig te zeggen. Ik hoop voor je dat het nog gewoon lukt!

12 dagen geleden

Nee. Ik ben bij mijn dochter zwanger geraakt 4 dagen voor de ovulatie, het kan zeker wel.

12 dagen geleden

Reactie op Boysmom23

Nod 1 januari net een vroege test gedaan 😊
Oooooohhj de eerste positieve zwangerschapstest! Gefeliciteerd!!!! Nu gaat het bij mij ook kriebelen haha. Mijn temperatuur stijgt wel, maar dat zegt niet veel aangezien mijn NOD pas zondag is. Hoe voel je je?

12 dagen geleden

Reactie op Aznag

Oooooohhj de eerste positieve zwangerschapstest! Gefeliciteerd!!!! Nu gaat ...
Dankjewel! 😊 ik voel me wel goed.. maar ben er wel zenuwachtig onder want vorige maand een vroege miskraam gehad. Het stelt me wel gerust dat deze test gelijk zo super duidelijk is dat was dus vorige maand niet zo toen liep hij niet goed op..

12 dagen geleden

Reactie op Boysmom23

Nod 1 januari net een vroege test gedaan 😊
Waauuww de eerste test🤩 gefeliciteerd🩷🩵

12 dagen geleden

Nee hoor, een eitje blijft nog 12 uur in leven en vaak zelfs nog langer. Ook zaad van de 27e kan nog in leven zijn in jou

12 dagen geleden

Vraag aan jullie! Mijn NOD is ergens 03-09 januari denk ik (gebruik geen ovulatie testen en pas net sinds november spiraal eruit. Normaal een cyclus van 28 dagen maar nu de eerste echte cyclus was 32…. Vandaar de grote range). Ik ga niet groots oud en nieuw vieren (want ook dochter van 23md thuis) maar wil wel borrelen met vriendinnen. Maar ik zit heel erg met wat doe ik met drinken? Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben, maar morgenochtend een vroege test doen lijkt me nog te vroeg, ik ben op z’n vroegst 9/10 dagen dpo maar mogelijk nog lang niet zover….. Hoe zouden jullie dit aanpakken? 🤣

12 dagen geleden

Reactie op Kinderwensnummer3

Oh spannend! Zo benieuwd! Als je het zo bekijkt is het volgende week al! Bi ...
Ik loop ook gelijk 2 januari nod! 😊

11 dagen geleden

Ik kon het niet laten en heb toch even een vroege test gedaan van de Action. Iets na de 5 minuten kwam er een heel licht streepje tevoorschijn.. ik weet dat je het officieel binnen de tijd moet aflezen, maar zo snel is een test toch niet ingedroogd? 😬 Ik ga het morgen of overmorgen nog eens proberen hoor, maar wat spannend weer dit!

11 dagen geleden

Reactie op Dionne1992

Vraag aan jullie! Mijn NOD is ergens 03-09 januari denk ik (gebruik geen o ...
Misschien niet het beste advies, maar ik neem het er nog ff van. 😂 maad hier is het niet gepland. 1 januari ga ik een vroege CB doen en wellicht knallend het nieuwe jaar in 😜

11 dagen geleden

Reactie op Mandy.

Ik kon het niet laten en heb toch even een vroege test gedaan van de Action ...
Zo spannend! Keep us posted 🫶🏼

11 dagen geleden

Meerdere zo’n last van de zenuwen? Krijg echt geen hap door m’n keel… ik kan het ook niet uitzetten.. voel van alles maar allemaal andere dingen dan bij mijn andere 2 zwangerschappen en die symptomen waren echt identiek! Ik moet donderdag ongesteld worden, en wil vrijdag gaan testen mocht ik het nog niet geworden zijn. Maar vind de wachtdagen echt vreselijk..

11 dagen geleden

Reactie op Dionne1992

Voor je eigen gevoel zou ik het bih 0.0 houden :-) Ik heb met kerst ook niet gedronken, 6 januari mijn NOD. Duimen dat het ons gegund is 🍼

11 dagen geleden

Reactie op Mandy.

Ik kon het niet laten en heb toch even een vroege test gedaan van de Action ...
Haha zo spannend allemaal he🥰! Hoeveel DPO heb je nu getest? Ik zou inderdaad ook gewoon morgen of overmorgen nog eens testten!

11 dagen geleden

Reactie op Dionne1992

Mijn NOD is rond 6 januari, maar ik heb met de kerst wel gewoon een borreltje gedaan en doe dit met oud & nieuw ook wel 😊. Ik denk dat je vooral moet doen wat voor jou goed voelt!

11 dagen geleden

Reactie op PM1995

Misschien niet het beste advies, maar ik neem het er nog ff van. 😂 maad hi ...
Nou hier neig ik dus ook naar 🤣. Voel me dan meteen een loeder moeder. Bij de eerste zwangerschap had ik dat nooit gedaan maar voor een tweede voelt het toch anders, en ergens denk ik ook niet dat het nu al gelukt is

11 dagen geleden

Reactie op Dionne1992

Ik zou het nog wel doen. Ik heb ergens men piek deze week, ook dochtr gewoon thuis morgen maar neem wel gewoon n borrel. Zwanger gedragen als je zwanger bent... Maar doe vooral waar jij je goed bij voelt 🤩

11 dagen geleden

Reactie op Mira93

Haha zo spannend allemaal he🥰! Hoeveel DPO heb je nu getest? Ik zou inderd ...
9 of 10 dagen na de ovulatie..

11 dagen geleden

Ik sluit me hier aan 🥰. Eerste ronde derde kind. Vandaag positieve ovulatie test 🩷. Dus nod 15 januari? Heb nog geen cyclus gehad want 18 december is mijn mirena verwijderd.

11 dagen geleden

Vandaag 9 dpo en kon het niet laten. Wat denken jullie? Is wel avondurine dus 1 januari nog eens met ochtendurine proberen..