531 Reacties

11 dagen geleden

Reactie op Jansjuni23

Vandaag 9 dpo en kon het niet laten. Wat denken jullie? Is wel avondurine d ...
Ik zie een streepje! Gefeliciteerd :)

11 dagen geleden

Reactie op Bloem86

Ik zie een streepje! Gefeliciteerd :)
Ik ben nog wat voorzichtig merk ik want ik heb op 7 dec nog recent een miskraam gehad.. dus weet niet of ik nog zoveel hcg in mijn lichaam heb daarvan waardoor ik vals positief test. Maar dankjewel! Ik ga 1 jan nog eens testen en als die dan oploopt dan besef ik het pas echt🙈 echt te spannend…

11 dagen geleden

Reactie op Jansjuni23

Zie ook een streepje 🩷 hopelijk lopen ze mooi op 😊

11 dagen geleden

Reactie op Jansjuni23

Ik ben nog wat voorzichtig merk ik want ik heb op 7 dec nog recent een misk ...
Ah duimen!! Zou wel een mooi begin zijn van het nieuwe jaar! Ja eens, ik vind het ook zo spannend, merk ook dat ik er veel aan denk gedurende de dag.

11 dagen geleden

Reactie op Jansjuni23

Volgens mij zie ik ook een streepje! Is het binnen de afleestijd? Het is nog heel vroeg, maar voorzichtig gefeliciteerd!

11 dagen geleden

Ik heb vandaag en gisteren een positieve ovulatietest gehad. Volgend premom was gisteren mijn piek. Heb ik dan vandaag mijn eisprong of is het pas nadat die niet meer positief is tellen een dag later? Premom geeft aan vandaag, de flo app dan morgen.. iemand hier meer verstand van?😊

11 dagen geleden

Reactie op Jansjuni23

ik zie hem ook, wat fijn meis! voorzichtig gefeliciteerd! 🍀🥳

11 dagen geleden

Reactie op chnt1995

Ik heb vandaag en gisteren een positieve ovulatietest gehad. Volgend premom ...
je moet uitgaan van de 1e positieve test. Eitje springt dan binnen 24-36u

11 dagen geleden

Reactie op Didjaa

je moet uitgaan van de 1e positieve test. Eitje springt dan binnen 24-36u
Oké doe ik dat dank je wel! Jij had ook rond 8-9 jan je nod toch?

11 dagen geleden

Reactie op chnt1995

Oké doe ik dat dank je wel! Jij had ook rond 8-9 jan je nod toch?
ja klopt! 🤞🏻🤞🏻

11 dagen geleden

Reactie op Didjaa

ja klopt! 🤞🏻🤞🏻
Spannend weer, hopelijk voor ons allebei een nieuwjaarscadeautje!🤞🏼🍀

11 dagen geleden

Jaaaaaa, nog op de valreep van 2024 een positieve zwangerschapstest in mijn handen! 10 DPO vandaag 😻

11 dagen geleden

Reactie op Lisa 🤎

Jaaaaaa, nog op de valreep van 2024 een positieve zwangerschapstest in mijn ...
Gefeliciteerd!! Ik zie dat je de foto bewerkt heb? Is dit die van clearblue met blauwe strepen op het afleesvenster? Want op het forum lees ik veel vals positieve testen daarvan... 10dpo is ook vroeg, maar niet onmogelijk. Ik wil niet je vreugde afnemen overigens!! Hoop het voor je dat het raak is! ❤️

11 dagen geleden

Reactie op Aznag

Gefeliciteerd!! Ik zie dat je de foto bewerkt heb? Is dit die van clearblue ...
Dankjewel! Ik snap je zorgen hoor, heb 2 positieve CB’s & 1 positieve sensitest. Wel heel licht positief dat wel. Hopen dat het blijft zitten 🤞🏽

11 dagen geleden

De testgekte slaat hier weer toe hoor 😬 Gisteren een vroege test gedaan van de Action. Heel kort na de afleestijd verscheen een heel vaag lijntje. Vanochtend binnen de tijd een vaag lijntje, maar beide zijn nu zo goed als verdwenen.. Nu ben ik in staat om een ultravroege clearblue te gaan kopen 😅 Vandaag 10 of 11 dagen na mijn ovulatie.

11 dagen geleden

Reactie op Mandy.

De testgekte slaat hier weer toe hoor 😬 Gisteren een vroege test gedaan va ...
Ze hebben bij de kruidvat 2e ClearBlue 25% korting 😏

11 dagen geleden

Reactie op Lisa 🤎

Ze hebben bij de kruidvat 2e ClearBlue 25% korting 😏
Ik zag het ja! Ga ik toch maar even kopen straks 😅

11 dagen geleden

Ik vind het wel spannend deze maand😬. Dacht m'n ovulatie gevoeld te hebben op 2e kerstdag, maar hetzelfde gevoel ook weer 2 dagen later. Voor het eerst nu dus geen idee wanneer mijn eisprong geweest is, hoeveel dpo ik ben en wanneer mijn NOD is. Heb mezelf voorgenomen om 10 januari te gaan testen als ik dan nog geen menstruatie heb. Duurt nog zo laaaannnnggg😂

11 dagen geleden

Reactie op Mandy.

De testgekte slaat hier weer toe hoor 😬 Gisteren een vroege test gedaan va ...
Oh same dit... vanochtend early action gedaan, helemaal doorlopen.... dus op t werk daarna stiekem toch nog eentje gedaan en ook echt een heel vaag tuurlijntje binnen de tijd en daarna was hij weer weg! Dus twijfel heel hard of ik nou iets gezien heb of niet. Zit op 8dpo nu, dus ook echt nog veel te vroeg natuurlijk, maar wilde t stiekem voor oudjaar toch weten haha

11 dagen geleden

Mijn NOD zou 5 januari zijn. Echter vanmorgen dit dunne streepje , spannend!!