534 Reacties

11 dagen geleden

Reactie op Femmiev

Oh same dit... vanochtend early action gedaan, helemaal doorlopen.... dus o ...
Oh vreselijk h猫! Je maakt jezelf helemaal gek zo 馃槄 Ik ga nu op pad voor de clearblue testen!

11 dagen geleden

Ik heb op 4 januari mijn NOD. En vandaag test ik met een early test al een licht streepje 鈽猴笍 de komende dagen en de dag zelf nog weer testen want ik geloof het bijna niet.

11 dagen geleden

Reactie op Natassiie

Ik heb op 4 januari mijn NOD. En vandaag test ik met een early test al een ...
馃槈

11 dagen geleden

Reactie op NFM 馃槂

Mijn NOD zou 5 januari zijn. Echter vanmorgen dit dunne streepje , spannend ...
Onwerkelijk toch? Zou nog even een paar dagen verder testen :)

11 dagen geleden

Reactie op Natassiie

Ik heb op 4 januari mijn NOD. En vandaag test ik met een early test al een ...
Aaahh hier hetzelfde.. spannenddd馃馃徎馃崁 ik ga morgenvroeg ook testen om te kijken of het oploopt..

11 dagen geleden

Reactie op Jansjuni23

Aaahh hier hetzelfde.. spannenddd馃馃徎馃崁 ik ga morgenvroeg ook testen om te ...
Spannend!! 鈽猴笍

11 dagen geleden

Reactie op Natassiie

Onwerkelijk toch? Zou nog even een paar dagen verder testen :)
Ja ga ik doen..... maar wat een spanning zeg!!

11 dagen geleden

Reactie op NFM 馃槂

Ja ga ik doen..... maar wat een spanning zeg!!
Ja gek he? Je voelt je ergens ontzettend blij maar tegelijkertijd geloof je het niet.

11 dagen geleden

Wat veel zwangerschappen, wat leuk! Gefeliciteerd iedereen met nu al een positieve test!

11 dagen geleden

Vanmorgen ook positief getest! 2jan is m鈥檔 NOD

11 dagen geleden

Reactie op Mangoo

Vanmorgen ook positief getest! 2jan is m鈥檔 NOD
Gefeliciteerd! 鈽猴笍

11 dagen geleden

Ik sluit helaas ook aan, ronde 9 voor de derde kindje, volgende nod is waarschijnlijk op 26-27 jan

11 dagen geleden

Reactie op Natassiie

Gefeliciteerd! 鈽猴笍
Dankjewel!

11 dagen geleden

Nogmaals getest omdat ik het niet geloof maar het is toch echt zo! 馃槏

11 dagen geleden

Gefeliciteerd aan iedereen met een positieve test. Wat een mooi einde van dit jaar. 馃ぉ. Ik ben er deze maand niet superveel mee bezig geweest dankzij de feestdagen, heb ook nog geen testdrang dus ik wacht ook lekker tot het eind van de week of mn menstruatie gaat doorkomen. 馃檪

11 dagen geleden

Nod 3 Jan vanochtend een early gedaan maar niks te zien zal wel weer doorschuiven maar blijf dan nog even in deze groep hopelijk eind januari meer geluk....

11 dagen geleden

Morgen mijn nod maar stiekem gister toch al getest, 2 dagen te vroeg en een licht streepje 馃ス. Morgen weer opnieuw testen en hoop dat die dan is opgelopen! Ronde 3 voor baby 2

11 dagen geleden

Al die positieve testen. Gefeliciteerd. Maakt het wachten wel lastig.

11 dagen geleden

Ik ben vandaag 7 of 8 dpo en negatief getest, nog te vroeg of niet zwanger.. ben vandaag zo emotioneel, hele dag brok in mijn keel en iemand hoeft maar wat te zeggen of ik jank. Heeft iemand dit als symptoom? Vind het ook lastig geen positief nieuws te hebben voor t einde van dit zware jaar (missed abbortion in september) 馃ゲ鉂わ笍

11 dagen geleden

Dames, allemaal een hele fijne jaarwisseling! Dat we over een paar dagen maar meer mooie testen mogen zien 馃挋馃挅