Ha lieve dames,
Wie heeft er nog meer haar NOD in januari?
In december is het helaas niet gelukt bij ons, maar hopelijk begint het nieuwe jaar goed!
Mijn NOD is 5 januari. Sluit je aan? Wanneer is jouw NOD?
Ik hoop hier veel positieve testen te zien! 鉂わ笍
Ik heb op 4 januari mijn NOD. En vandaag test ik met een early test al een licht streepje 鈽猴笍 de komende dagen en de dag zelf nog weer testen want ik geloof het bijna niet.
Gefeliciteerd aan iedereen met een positieve test. Wat een mooi einde van dit jaar. 馃ぉ. Ik ben er deze maand niet superveel mee bezig geweest dankzij de feestdagen, heb ook nog geen testdrang dus ik wacht ook lekker tot het eind van de week of mn menstruatie gaat doorkomen. 馃檪
Nod 3 Jan vanochtend een early gedaan maar niks te zien zal wel weer doorschuiven maar blijf dan nog even in deze groep hopelijk eind januari meer geluk....
Morgen mijn nod maar stiekem gister toch al getest, 2 dagen te vroeg en een licht streepje 馃ス. Morgen weer opnieuw testen en hoop dat die dan is opgelopen! Ronde 3 voor baby 2
Ik ben vandaag 7 of 8 dpo en negatief getest, nog te vroeg of niet zwanger.. ben vandaag zo emotioneel, hele dag brok in mijn keel en iemand hoeft maar wat te zeggen of ik jank. Heeft iemand dit als symptoom? Vind het ook lastig geen positief nieuws te hebben voor t einde van dit zware jaar (missed abbortion in september) 馃ゲ鉂わ笍