539 Reacties

11 dagen geleden

Reactie op ellenkamp

Ik ben vandaag 7 of 8 dpo en negatief getest, nog te vroeg of niet zwanger. ...
Ik had hetzelfde, ook erg emotioneel. Heb 8 & 9 dpo nog negatief getest en vandaag op 10 dpo pas de eerste tuurstreep. Er is zeker nog hoop voor je! 🍀

11 dagen geleden

Reactie op Kinderwensnummer3

Dames, allemaal een hele fijne jaarwisseling! Dat we over een paar dagen ma ...
Jaa helemaal mee eens. Fijne jaarwisseling allemaal! En hopelijk nog meer positieve testen de komende tijd🤞🏻🩷🩵

11 dagen geleden

9/10 DPO en helaas negatief.. Had in mijn hoofd al helemaal verzonnen dat ik mijn man om 12 uur wilde verrassen aangezien ik zoveel 'kwaaltjes' heb.. Wat duurt wachten dan lang en wat valt het weer tegen.. Fijne jaarwisseling allemaal. Dat 2025 het jaar van vervulde wensen mag worden. ❤🎉

11 dagen geleden

Reactie op Mamavanloux

9/10 DPO en helaas negatief.. Had in mijn hoofd al helemaal verzonnen dat i ...
Ahh het is ook nog zo vroeg!! En het is altijd een leuke verrassing!! Probeer lekker van je avond te genieten.. 😘

10 dagen geleden

7DPO, cyclusdag 22, net tijdens het afvegen slijmerig, lichtroze bloed. Geen idee of het een vroege menstruatie of innesteling is. :( kan hier zó niet tegen.

10 dagen geleden

Reactie op PM1995

7DPO, cyclusdag 22, net tijdens het afvegen slijmerig, lichtroze bloed. Gee ...
Oh dat zou van innesteling kunnen zijn al is het vroeg. Maar ik heb wel bij de drie zwangerschappen innestelingsbloeding gehad.

10 dagen geleden

Reactie op PM1995

7DPO, cyclusdag 22, net tijdens het afvegen slijmerig, lichtroze bloed. Gee ...
Ik weet niet hoeveel dpo maar vandaag wel vaag roze / rode bloed afscheiding gehad. En ineens dacht ik, word ik nou te vroeg ongesteld of zal het?? 😱 Zo spannend. Zo’n cyclus duurt dan zooo lang 🤣

10 dagen geleden

Reactie op Dionne1992

Ik weet niet hoeveel dpo maar vandaag wel vaag roze / rode bloed afscheidin ...
Cyclus dag 23 btw

10 dagen geleden

Hier een baby van 9 maanden en zijn deze maand voor de eerste keer weer aan het proberen. Wouden er niet veel leeftijd tussen hebben. En toch zonder er al te veel op te letten al wel een symptoom die ik in maanden al niet meer gehad heb en dat is dat ik toch ineens vollere borsten heb en ook pijnlijke borsten. Mijn nod zal zijn op 8 januari maar ik heb een gekke cyclus momenteel en de laatste duurde bijna 40 dagen dus hij is een beetje in de war, daarvoor trouwens wel normaal rond de 32 dagen. Ik ben toch zeer benieuwd maar mijn gevoel zegt heel erg dat het taak is al, maar ik houdt jullie op de hoogte. Fingers crossed

10 dagen geleden

Reactie op Lisa 🤎

Ik had hetzelfde, ook erg emotioneel. Heb 8 & 9 dpo nog negatief getest ...
Wat super! Voorzichtig gefeliciteerd 🥂 Gelukkig nieuwjaar. Ik hoop dat ik ook snel goed nieuws heb ✨🙏🏻

10 dagen geleden

Gelukkig nieuwjaar allemaal 🥂❤️ Ik had net zo iets raars; was even buiten naar het vuurwerk kijken en ging naar binnen, bukte om mn hond te aaien en toen opeens voelde ik (sorry voor de details) zo een warme golf in mn onderbroek glijden. Schrok me dood, ben naar de wc gerend omdat ik dacht dat ik bloed zou zien (moet 6 of 7 januari ongesteld worden) en mn hele onderbroek was doorweekt met waterige afscheiding en een beetje witte afscheiding er tussendoor. Nog nooit gehad! 🤷🏼‍♀️ zou dit een symptoom zijn? 🍀

10 dagen geleden

Reactie op Dionne1992

Ik weet niet hoeveel dpo maar vandaag wel vaag roze / rode bloed afscheidin ...
Bij mij is er niks doorgezet iig! Hopelijk bij jou ook niet. :)

10 dagen geleden

Reactie op ellenkamp

Gelukkig nieuwjaar allemaal 🥂❤️ Ik had net zo iets raars; was even buiten ...
Je kan zeker meer afscheiding krijgen hoor. Ik hoop het voor je dat je straks positief test! ❤️

10 dagen geleden

Hier heb ik een temperatuur daling dus ik ga even uit van het ergste. Helaas! NOD is zondag dus het kan evt een innestelingsdip zijn, maar daar ga ik niet van uit. Ik merk niets aan mijn lichaam nog.

10 dagen geleden

Spannend allemaal! Hier een paar druppels bruin bloed gehad op maandagavond, zondagavond ervoor krampen gevoeld en dacht dat mijn menstruatie zou starten. Nu helemaal niets meer, wel allemaal lichte zwangerschapskwaaltjes, maar testte vanochtend vroeg negatief met een early. Ik weet niet wanneer mijn NOD is deze maand, juist deze maand het even helemaal los gelaten.

10 dagen geleden

Om het nieuwe jaar maar goed te starten 🥰 Eindelijk na 4 jaar hele pittige trajecten en consessies doen vanmorgen deze test. Ik kan het nog niet geloven maar het staat er voorlopig echt.

10 dagen geleden

Reactie op Esmeralda1984

Om het nieuwe jaar maar goed te starten 🥰 Eindelijk na 4 jaar hele pittige ...
Voorzichtig gefeliciteerd alvast! 😍😍. Wat een mooi begin van het nieuwe jaar.

10 dagen geleden

Reactie op PM1995

Bij mij is er niks doorgezet iig! Hopelijk bij jou ook niet. :)
Nu weer een hele lichte bloeding, nog steeds lichtroze en het is ook niet in hoeveelheid toegenomen tov gisterenavond. Ook helemaal geen menstruatieklachten. Normaal heb ik op dag 1 hoofdpijn, krampen en veel last van m'n bekken maar nu helemaal niks. Net een early gedaan maar vanzelfsprekend negatief met 8DPO. 😑 Mijn luteale fase is redelijk kort (11 dagen). Moet 4 of 5 januari ongesteld worden maar early's werken nu ook nog niet optimaal..heel frustrerend.

10 dagen geleden

Helaas ten opzichte van mijn eerdere test van 9 dpo geen oploop vandaag. Verwacht ook niet dat het wat is.. mijn menstruatie afwachten en door naar eind januari🤞🏻🍀

10 dagen geleden

Mijn NOD is rond 8 januari. Deze maand niet heel bewust mee bezig geweest. Zie screenshot uit de app.. hartje is wanneer we seks hebben gehad. Ik heb zelf het idee alsof m’n eisprong een dag later is geweest dan dat de app aangeeft. Duimen jullie mee?