539 Reacties

10 dagen geleden

Reactie op Jennifer31

Mijn NOD is rond 8 januari. Deze maand niet heel bewust mee bezig geweest. ...
Vraagje welke app heb jij, lijkt mij ook wel heel handig

10 dagen geleden

Reactie op Kim2004

Ik heb hem toevallig ook en toevallig ook op 8 januari😋 het is de app. menstruatie kalender: ovulatie. Het is een roze iccontje met een wit vrouwen hoofd erin afgebeeld

10 dagen geleden

Reactie op ELS1999

Ik heb hem toevallig ook en toevallig ook op 8 januari😋 het is de app. men ...
Deze

10 dagen geleden

Menstruatie doorgebroken :( maar ik blijf hier nog even hangen. Volgende NOD is rond de 26e/27e.

10 dagen geleden

Denken jullie dat er nog geen oploop persee hoeft te zijn bij dpo 9 en 11? Ik zie nog altijd wel een tuurstreepje.. het blijft toch spannend want voel nog vanalles.. ik ga maar even dit weekend afwachten of mijn menstruatie gaat doorkomen..🍀🤞🏻

10 dagen geleden

Reactie op PM1995

Nu weer een hele lichte bloeding, nog steeds lichtroze en het is ook niet i ...
Hé ik heb ook een lf van 11 en nu op 8DPO en dus rond 4jan NOD! Ik heb gister en vandaag wel stiekem al early getest maar inderdaad eigenlijk ook nog veel te vroeg.... ik heb vandaag wel wat menstruatie klachtjes dus ik verwacht er maar niks meer van deze maand... heb jij ook een wat langere cyclus?

10 dagen geleden

Reactie op ELS1999

Deze
Ga ik die downloaden dank je wel

10 dagen geleden

Heeft iemand ooit vals positief getest met Telano? Zo raar … ik kreeg deze test te zien op 7 DPO binnen afleestijd en test daarna lijkt weer wit. Link naar foto: https://we.tl/t-xctxVTAR7D

10 dagen geleden

Reactie op Kim2004

Menstruatie kalender met dit logo:

10 dagen geleden

14/15 dagen dpo maar nog geen menstruatie te bekennen. Gister een early test van cb gedaan en die was spierwit dus nu maar afwachten wanneer mijn menstruatie doorzet. Deze maand echt gedacht zien de misselijkheid etc dat het raak zou zijn 🥹

10 dagen geleden

7 dpo... waarschijnlijk zojuist een verre streep ontdekt.. mijn man zag hem ook, onder de lamp gehouden/zaklamp 😂 bij mijn zoon testte ik ookal positief op 8 dpo met clearblue wekenindicator. Ik durf er nog geen garantie aan te geven zolang het nog niet duidelijk genoeg roze is. Over 2/3 dagen nog eens testen 🤞

10 dagen geleden

Reactie op Nathalie_19967

Heeft iemand ooit vals positief getest met Telano? Zo raar … ik kreeg deze ...
Morgen nog eens proberen 😊

10 dagen geleden

Helaas ook hier de menstruatie doorgebroken . Iets te vroeg maar toch.... in eerste instantie dacht ik nog wellicht een innestelingsbloeding maar daar is het echt te veel bloed voor. Ook roze, rood, bruin dus echt ongesteld. Voel me rot maar heb goede hoop. Op naar een mooi 2025. Ook ik blijf nog even hangen want mijn volgende nod is 25 januari 🤞✨️🤍🍀

10 dagen geleden

Dit is denk ik door te veel urine en dat trekt dan later weer weg. Heb ik helaas ook weleens gehad 🥺 ik duim voor je dat het toch raak is 🤍✨️🤞🍀

10 dagen geleden

Na mn miskraam begin december zou mn nod volgens mn kalender 7 januari zijn +/- moeten zijn

10 dagen geleden

Reactie op Joni27

Helaas ook hier de menstruatie doorgebroken . Iets te vroeg maar toch.... i ...
Wat rot voor je joni.., volgens mij liepen wij gelijk kwa nod toch?

10 dagen geleden

Reactie op Joni27

Helaas ook hier de menstruatie doorgebroken . Iets te vroeg maar toch.... i ...
Aaah jammer Joni! Op naar de volgende ronde en een positieve test in 2025🍀🤞🏻

9 dagen geleden

Reactie op Kinderwensnummer3

Meerdere zo’n last van de zenuwen? Krijg echt geen hap door m’n keel… ik ka ...
Heel veel succes 🤞

9 dagen geleden

Ik heb dat 2 maanden geleden ook gehad. Een heel mooie roze streep, maar ik vond het zo raar want de ochtend ervoor niets. Dus een uur later doe ik nog een test, volledig negatief, en de volgende ochtend ook. Was zo teleurgesteld

9 dagen geleden

Ugh ik moet even klagen hoor. Heb voor de zoveelste nacht op rij slecht geslapen en vanmorgen 10 dpo negatief getest. Af en toe gaat er een soort sensatie door mijn borsten heen en ik voel steekjes op mijn schaambot en in mn eierstokken(denk ik?) en een soort zwaar gevoel in mijn onderbuik/vagina. Ik was overtuigd zwanger te zijn, maar nu begin ik toch weer te twijfelen en baal ik zo van die mega witte test. Ik weet dat het nog vroeg is en dat ik “gewoon” even moet wachten, maar heb het er deze ronde echt zwaar mee 💀 In mijn hoofd zeg ik al dat het niet zo is, mezelf voor te bereiden, maar een klein stemmetje zegt; maar je voelt je anders en misschien is het wel zo. Zo frustrerend! Hoe is het met jullie?