539 Reacties
9 dagen geleden
Reactie op Kinderwensnummer3
Vandaag mijn NOD en test net positief. 🥹
Aaaah waauw wat goed! Gefeliciteerd🩷🩵🥳
9 dagen geleden
Reactie op ellenkamp
Ugh ik moet even klagen hoor. Heb voor de zoveelste nacht op rij slecht ges ...
Wel herkenbaar. Ik had een flinke temperatuur daling waardoor ik wist dat het niet gelukt was en ik dus overmorgen ofzo ongesteld ga worden. Maar vanmorgen ineens een stijging dat ik denk zou het toch???? Ik ga even uit van niet. Dan valt het niet tegen... Dat zware gevoel in de buik is bij mij meestal een aankomende menstruatie. Heb het overigens nu ook.
9 dagen geleden
Reactie op ellenkamp
Ugh ik moet even klagen hoor. Heb voor de zoveelste nacht op rij slecht ges ...
Voel je dat vaker? Ik voelde mij namelijk hetzelfde en dat voel ik nooit voor mijn NOD. En op 10dpo negatief getest en 13 dagen DPO positief! Dus nog eventjes geduld misschien komt het nog!
9 dagen geleden
Mijn NOD was officieel eind december, maar aangezien ik nu al ruim 4 dagen overtijd ben, mag ik hier aansluiten vind ik haha...
Even afschrijven, maar we zijn bezig voor een tweede.
Bij onze dochter heeft het 2x 9 maanden geduurd voor ik zwanger werd (1e x werd miskraam)
We hadden gehoopt dat het wat sneller zou gaan bij de tweede, maar helaas nu alweer ronde 7...
Nu zwaar over tijd voor mijn doen (normaal kan je echt de klok gelijk zetten)
Net bij ruim 4 dagen over tijd getest, want t kan bijna niet anders zei m'n gevoel (met oud en nieuw dus ook niks gedronken want stel je voor..)
En de test gaf aan 'niet zwanger'. Ben zooo verdrietig. Had er zo op gehoopt.
Mn man gaat zo een nieuwe test halen en zaterdag opnieuw testen.
Maar wat een mindfck zeg...
9 dagen geleden
Reactie op Didjaa
Misschien toch een latere eisprong gehad?
Ik duim voor je! 🤞🏻
Dat zou goed kunnen, ik heb dat niet bijgehouden omdat ik dan echt heel de maand gek word (aangezien t al even duurt, en ik dat mentaal echt niet trek elke maand)
We wachten rustig af en testen van het weekend opnieuw. Mits ik niet ongesteld word
9 dagen geleden
Reactie op Mangoo
Voel je dat vaker? Ik voelde mij namelijk hetzelfde en dat voel ik nooit vo ...
Nou voor mijn eerste zwangerschap voelde ik nooit wst tot een dag voor mijn menstruatie, maar dit was een missed abbortion en de keer daarna moest ik primolut slikken om een bloeding op te wekken en vorige maand was mn eigen ongesteldheid weer op gang gekomen, maar met heel veel symptomen ook.. en nu dus pas de tweede keer dat mijn eigen cyclus zich weer regelt en nu voel ik ook vanalles en heb ik geen idee meer waar het bij hoort 🤷🏼♀️
9 dagen geleden
Reactie op ellenkamp
Ah gefeliciteerd!! Wat waren je symptomen?
Dankjewel! Dit is mijn 3e zwangerschap. Bij mijn overige 2 exact dezelfde symptomen. En nu zo anders! Ben de week van innesteling doodziek geweest met griep. Dus de vage dingetjes die er mu zijn schoof ik daarop weg ;)
Pas alleen geen enkele broek meer (opgezetten buik), minder eetlust en wat lichte menstruatiekrampen. Die herken ik van mijn eerdere zwangerschappen. Verder voel ik me eigenlijk goed ☺️
9 dagen geleden
Reactie op JustAMom93
Mijn NOD was officieel eind december, maar aangezien ik nu al ruim 4 dagen ...
Heel herkenbaar wat je schrijft! Ik zocht ook een topic waar ik ‘even van me af kan schrijven’ want ik ben vanmorgen helaas weer ongesteld geworden😭 het voelde zo goed deze maand, maar helaas mag het weer niet zo zijn.
Wij hebben ook een grote wens voor een tweede kindje. Hier heeft het een jaar geduurd voordat ik voor het eerst zwanger mocht raken, dat werd helaas ook een miskraam. Daarna wel snel opnieuw zwanger geraakt gelukkig, maar ik hoopte gewoon heeeeel erg dat ons bij een tweede kindje wat onzekerheid bespaard zou blijven. Dat het ons wat sneller gegund zou zijn. Ik ben ook echt superverdrietig nu want ik had het zó gehoopt. Nu ben ik geen grote drinker maar ik heb ook het glaasje champagne met Oud & Nieuw afgeslagen omdat ik toch wel hoop had dat ik misschien zwanger zou zijn. 😭
Daarnaast zijn er wat mensen die al verwachten dat ik al zwanger ben, wat dus niet zo is. Mijn schoonzus hoeft bijvoorbeeld maar aan een zwangerschap te denken en ze is al zwanger. Dat voelt zo oneerlijk. Daardoor denkt mijn schoonvader ook dat het hier al wel weer raak is en dat steekt hij niet onder stoelen of banken. Ik word verdrietig van die opmerkingen steeds, want baby’s komen nou eenmaal niet op bestelling, helaas 🥺
Hopelijk voor jou test je dit weekend alsnog positief. Wie weet was je eisprong net iets later dit keer 🤞🏻
9 dagen geleden
Reactie op Kinderwensnummer3
Vandaag mijn NOD en test net positief. 🥹
Ooh, wat leuk! Gefeliciteerd 😍 Hier ook nog niet ongesteld, maar wel meer menstruatiekrampen gehad dan normaal, dus ik was er eigenlijk wel van overtuigd dat ik ongesteld zou worden... Mits het vandaag uitblijft test ik morgenvroeg, dan wil ik het ook wel weten 😂