539 Reacties
9 dagen geleden
Hoi dames! Ik sluit me ook aan. Toch betwijfel ik nu wanneer mijn NOD is😅. 30-12 smiley van Clearblue gehad. Ik dacht dus dat ik eergister of gister mijn eisprong zou hebben, Echter heb ik nu veel afscheiding (eiwit achtig) en glibberig. Het is rekbaar. Betekent dit toch dat mn eitje vandaag gaat springen? Is het voldoende dat wij ma, di en woe gemeenschap hebben gehad?
9 dagen geleden
Reactie op SC1999
Hoi dames! Ik sluit me ook aan. Toch betwijfel ik nu wanneer mijn NOD is😅. ...
Dat lijkt me zeker voldoende!! Maar mocht je zin hebben, ga je gang! Haha
9 dagen geleden
Reactie op Veronique11
Ooh, wat leuk! Gefeliciteerd 😍 Hier ook nog niet ongesteld, maar wel meer ...
Gefeliciteerd!! Wat een mooie test!
9 dagen geleden
Reactie op Veronique11
Ooh, wat leuk! Gefeliciteerd 😍 Hier ook nog niet ongesteld, maar wel meer ...
Heel spannend! Ga morgenochtend even spieken of je al wat geplaatst hebt 🥰
9 dagen geleden
Reactie op Jennifer31
Gefeliciteerd!! Wat een mooie test!
Dankjewel 🥰🥹
9 dagen geleden
8 dpo, streepje begint al duidelijker te worden 🤞. https://we.tl/t-z8679KZRZ4
9 dagen geleden
Hart in mn keel.. Zal het dan eindelijk zo ver zijn na 2 jaar.. Net licht bloedverlies (sliertjes) wat niet door zet tot heden. Voorzichtig gelukkig ❤❤❤
9 dagen geleden
Reactie op ellenkamp
Ugh ik moet even klagen hoor. Heb voor de zoveelste nacht op rij slecht ges ...
Ik voel deze zoooo met je mee.. 🥹 Vandaag 15/16 dpo. 2 dagen geleden ook een spierwitte test. Maar ben wel al dik 1,5 week mega misselijk met vlagen, pijnlijke borsten, gek gevoel in mijn schaamstreek inderdaad. Op 10dpo heel veel witte afscheiding en gister avond ook ineens. Vanochtend dacht ik dan toch dat mijn menstruatie was begonnen omdat met plassen ik een druppeltje bloed afveegde maar daar is het tot nu toe bij gebleven. Zo gek allemaal. En had zo’n goede hoop deze maand 🥲
9 dagen geleden
Mijn NOD is 17 januari, de derde ronde is dit voor ons 2e kindje, duimennnn 🙏🏻❤️
9 dagen geleden
Gefeliciteerd voor de mensen met een positieve test!!
Ik hoop daar binnenkort ook bij te kunnen aansluiten. Het is wel spannend!
Mijn NOD zal rond 11/12 januari zijn.
8 dagen geleden
Hier wordt het streepje toch echt wel steeds duidelijker!! Vandaag 10DPO en morgen zou m'n NOD zijn!!! Ik heb alleen echt wel menstruatiekrampen joh... buik en rug krampen, dus ik heb er toch niet zo heel veel vetrouwen in. Ik lees overal dat wat krampen wel normaal zijn en het groter worden van de baarmoeder wat pijnlijk kan zijn, maar ik herken dit helemaal niet van mijn eerste. Meer vrouwen die die wel herkennen? En is het goed gekomen?🙈
8 dagen geleden
Duidelijker kan niet, toch! Héél blij! 😂
Succes voor iedereen die naar de volgende rond doorgaan! 🥰
8 dagen geleden
Reactie op Femmiev
Hier wordt het streepje toch echt wel steeds duidelijker!! Vandaag 10DPO en ...
Ik had deze keer ook best wel wat krampen, dacht ook gewoon dat ik ongesteld ging worden
8 dagen geleden
Reactie op Veronique11
Duidelijker kan niet, toch! Héél blij! 😂
Succes voor iedereen die naar de ...
Gefeliciteerd!!!
8 dagen geleden
Reactie op Femmiev
Hier wordt het streepje toch echt wel steeds duidelijker!! Vandaag 10DPO en ...
Ik heb dit bij de eerste zooooooo erg gehad dat ik er totaal niet ik geloofde.. tot het steeds langer uitbleef. Die krampen hebben echt een dikke week geduurd toen!