543 Reacties
9 dagen geleden
Nou meiden, net keihard ongesteld geworden met super zware krampen en alles😪
Ik wens jullie succes en hopelijk mag de uitkomst voor jullie positiever zijn
9 dagen geleden
9 op 10dec miskraam met 6 weken ( 14e ronde voor mr 2)
Nu erg benieuwd of ik daarna mn eisprong zou hebben en na 3 weken testen piekt hij in ene 2 dagen 🥹🌈🥰
Mn nod zou 7 januari zijn weet alleen nu niet of hij verplaatst is omdat ik nu mn eisprong heb..
9 dagen geleden
Reactie op FlubbyDubbyx
9 op 10dec miskraam met 6 weken ( 14e ronde voor mr 2)
Nu erg benieuwd of ...
Ja je NOD verplaatst dan ook. Afhankelijk van je normale lf, zou ik de datum naar daar verschuiven. Zou rekenen op de 1e positieve test, dag erna eisprong, dus daarna 1dpo (als je me nog snapt)
9 dagen geleden
Reactie op Jansjuni23
Ik ben nog wat voorzichtig merk ik want ik heb op 7 dec nog recent een misk ...
Ik heb helaas hetzelfde meegemaakt, op 9 december een miskraam gehad (opgewekt, het hartje was gestopt met 10 weken na eerder een echo mét hartje te hebben gehad). We zijn wel meteen weer aan het proberen, maar ben nog niet ongesteld geweest dus ik weet niet wat mijn cyclus nu is. Wel op 31-12 controle echo gehad waarop de gynaecoloog zag dat ik al een eisprong had gehad. Weet niet wanneer, maar ben zo benieuwd. Als het goed is heb ik mijn NOD rond 8/9 januari. We wachten het af… ik durf niet zo goed te testen omdat ik niet weet of er nog HCG in mijn bloed zit dus ik wacht echt maar af tot ik rond de NOD zit en andere symptomen van vroege zwangerschap krijg. 🍀 Heel veel geluk allemaal!
8 dagen geleden
Reactie op Mommy.mn
Hoi dames!
Ik sluit ook aan. 12 januari m’n nod en heb een dubbele eisprong ...
Hoe weet je dat je een dubbele eisprong hebt gehad, als dat vragen mag?
8 dagen geleden
Vanmorgen weer negatief getest.. 🥲 NOD is 7 januari
Ik zat net op mijn hurken en ik sta op en ik krijg in één keer een vet scherpe steek door mijn baarmoeder heen en nu is het weer weggetrokken… Zo raar, dit heb je toch niet als je ongesteld moet worden? Iemand die dit herkent? Mijn borsten doen ook opeens minder pijn
8 dagen geleden
Reactie op ellenkamp
Vanmorgen weer negatief getest.. 🥲 NOD is 7 januari
Ik zat net op mijn h ...
Bizar ik had straks precies hetzelfde! Ik zat ook op mijn hurken te bellen naar kpn ( druk bezig met verhuizen en installeren) en toen ik opstond kreeg ik ook een flinke kramp onderin mijn buik die na een minuutje weer afzwakte…. Mijn borsten zijn normaal altijd gevoelig in de 2e helft van mijn cyclus, maar nu enkel rechterkant wat gevoelig aan de zijkant en linkerkant geen last van. Ben vandaag 8dpo
8 dagen geleden
Hoi dames! Zien jullie een minimale 'oploop'? Mijn NOD is volgens mijn app morgen, volgens eisprong zondag. Vorige keren testte ik op 10 dpo al feller dan nu.. zit mezelf een beetje gek te maken en heb mezelf beloofd dat ik vanaf morgen nog maar eenmaal per dag test.. 🙈
8 dagen geleden
Reactie op msam12
Ik maak me een beetje zorgen in hoe erg ik nu al NERGENS anders meer aan ka ...
Haha hier same 🫣.. Ik had gedacht dat ik het nu misschien allemaal minder spannend vond bij het proberen voor een 2e kindje en het wat meer kon loslaten, maar dit is dus niet zo hahah
8 dagen geleden
Reactie op Mamavanloux
Hoi dames! Zien jullie een minimale 'oploop'? Mijn NOD is volgens mijn app ...
hcg verdubbelt zich iedere 48u of zelfs 72u... elke dag testen kan (zou ik ook doen) maar om de dag is voor de oploop fijner.. voorzichtig gefeliciteerd..
ooh enne, wist niet dat je in de toekomst kon kijken? Morgen is t pas 4-1 🤭
8 dagen geleden
Reactie op Didjaa
hcg verdubbelt zich iedere 48u of zelfs 72u... elke dag testen kan (zou ik ...
Hahaha wat al die hormonen en stress wel niet met je doen 😂😂 bedankt voor je reactie! ❤