549 Reacties
8 dagen geleden
Vandaag ongesteld geworden volgende NOD 29 januari dus blijf nog even hangen gefeliciteerd iedereen met de positieve testen... hopelijk einde van de maand hier ook een mooie 2de streep...
8 dagen geleden
Helaas pindakaas... Mijn menstruatie is zojuist begonnen.😪 Echt balen! We hadden zo ons best gedaan. Op naar ronde 9 voor een tweede kindje. NOD is 30 januari, dus ik blijf nog even hier!🫣 Voor iedereen die al positief heeft getest; gefeliciteerd!!! 😘 En voor de rest; succes! 🤗❤️
8 dagen geleden
Reactie op SC1999
Gefeliciteerd! 🥰🥰Hoeveel dpo heb je getest en had je symptomen?
Waarschijnlijk 10 dpo, misschien 9 omdat moeilijk inschatten wanneer m'n ovulatie precies was, ondanks ovulatietesten. Een beetje menstruatie krampen en lichtelijk misselijk maar nauwelijks. Hoeft ook zeker geen symptomen te hebben hoor had ik bij de andere 2 ook nauwelijks.
8 dagen geleden
Reactie op Aznag
Helaas pindakaas... Mijn menstruatie is zojuist begonnen.😪 Echt balen! We ...
Ahh is toch wel echt balen weer hè… ik heb zondag of maandag mijn NOD maar heb al 2 keer getest afgelopen woensdag en gister maar super negatief terwijl ik in mijn hoofd heb dat ik zwanger ben🤷🏼♀️🙈! Maar idd ook super erop gezeten deze maand en alles klopte😅 maar helaas… nog even wachten op de menstruatie maar de testen liegen niet 😥
8 dagen geleden
Reactie op Mrts85
Ahh is toch wel echt balen weer hè… ik heb zondag of maandag mijn NOD maar ...
Ja klopt. Ik had me er al op ingesteld dat het niet was gelukt aangezien mijn temperatuur daalde. Zo kan ik me beter voorbereiden op een komende menstruatie en teleurstelling, dus het is niet geheel onverwachts. Al blijf je toch hoop houden ofzo.
Witte testen liegen niet nee. Helaas!! Even menstruatie afwachten, het kan nog. Geen bloed is goed. Sommigen testen pas na NOD positief.
8 dagen geleden
Licht streepje, ik ben voorzichtig blij. Op 9-12 miskraam gehad dus dit zou dan meteen raak zijn na die ellende, ik hoop het zo. Maar ik weet ook niet helemaal zeker of het HCG van die zwangerschap al uit m’n lichaam is/was. Voorzichtig blij dus, maar mijn menstruatie verwacht ik komende week dus ik ga maandag of dinsdag nog eens testen. Benieuwd of het oploopt! 🍀
8 dagen geleden
Nou hier weer een negatieve test en gisterenavond had ik 2 mega kleine lichtbruine slijmsliertjes bij het afvegen.. heb ik normaal gesproken ook nooit. Vanmorgen niets bij het afvegen. Ik wacht rustig af tot 7 januari 🥲 Heb nog een mini beetje hoop, omdat ik bij mijn vorige zwangerschap ook pas een dag voor nod teste.. toen had ik alleen al die rare symptomen niet. Zucht
8 dagen geleden
Hmm eerste vroege test negatief. Nu menstruatie maar eerst afwachten 8-1. Heb z'n gevoel dat het toch PMS klachten zijn... Het llichaam doet soms rare dingen...
8 dagen geleden
Sinds mijn eerste zwangerschap is mijn cyclus minder voorspelbaar, het fluctueert nu tussen 26-28 dagen, dus mijn NOD zou tussen maandag en woensdag moeten liggen.
Deze cyclus één keer seks gehad rond de geschatte ovulatiedatum, vervolgens geopereerd dus ik verwacht weinig, maar stiekem hoop ik toch een beetje.
8 dagen geleden
Reactie op El0802
Licht streepje, ik ben voorzichtig blij. Op 9-12 miskraam gehad dus dit zou ...
Ik heb op 7-12 een miskraam gehad. Had erna ok niet meer getest. Op 30-12 testte ik positief. Dus ik dacht misschien ook weer meteen raak. 1-1 en 3-1 getest en dezen waren negatief. Ik denk zelf dat het dus nog van de miskraam is😞 ik hoop voor jou dat ze oplopen. Maar ik wil het even delen zodat je niet zoals ik ook valse hoop krijgt en dat het dus nog van de miskraam kan zijn.. succes🍀🤞🏻
8 dagen geleden
Reactie op El0802
Licht streepje, ik ben voorzichtig blij. Op 9-12 miskraam gehad dus dit zou ...
Het kan lang duren voor je hcg uit je lichaam is hoor, hier duurde het zeker 2maanden...
Dus als je nog geen negatieve test hebt gezien, zou ik eerst afwachten of je ongesteld wordt..
Hier mezelf ook al een gek gemaakt door dat ik dacht dat hij opnieuw positief was, maar het een restje bleek te zijn
8 dagen geleden
Vandaag ergens tussen de 6 en 9 dpo. Deze maand even alles losgelaten en gemeenschap gehad om de dag van dag 8 t/m 18. Verwacht zelf 8dpo, heb namelijk last van de gebruikelijk pms klachten die altijd starten op 8dpo. Ga er dus vanuit dat we doorschuiven naar ronde 11 alweer voor de 2e. Na mijn menstruatie maar weer naar de huisarts. Dan zijn we inmiddels zo goed als een jaar bezig😭
8 dagen geleden
Reactie op Jansjuni23
Ik heb op 7-12 een miskraam gehad. Had erna ok niet meer getest. Op 30-12 t ...
Bedankt voor het delen. Ik wil inderdaad na het weekend nog eens testen om te kijken of het oploopt. Vervelend dat het bij jou niet zo was. 😔 het is wel een mindfuck zeg, ook dat ik nu al denk van oké dus al het verboden voedsel meteen weer aan de kant? Achja, we moeten maar gewoon afwachten.