556 Reacties

8 dagen geleden

Hèhè, na 23 dagen eindelijk mn LH-piek. Wat zou ik het universum dankbaar zijn als t deze ronde toch nog spontaan lukt, net voordat we ICSI 3 starten.

8 dagen geleden

Reactie op El0802

Bedankt voor het delen. Ik wil inderdaad na het weekend nog eens testen om ...
Jaaa ik had er al rekening meegehouden omdat ik na de miskraam geen testen meer heb gedaan.. achteraf toch moeten doen zodat je het zeker weet want nu zit je weer in onzekere dagen..🙈 en begin je stiekem toch alweer te hopen.. maar goed mijn menstruatie is begonnen en mijn cyclus is weer meteen normaal en nu weet ik dat de test helemaal negatief is voor de volgende ronde☺️ maar een mindfuck is het zeker.. ik wil de volgende ronde echt wachten tot mijn nod maar goed zoals velen blijft dat lastig als je bepaalde symptomen hebt en je wilt zo graag.. ik ben heel benieuwd naar jou test de komende dagen en hoop zo dat het voor jou weer meteen raak is🤞🏻🍀

8 dagen geleden

Reactie op Didjaa

Het kan lang duren voor je hcg uit je lichaam is hoor, hier duurde het zeke ...
Hier precies hetzelfde inderdaad.. achteraf dus wel beter om na je miskraam ook te blijven testen als je er weer meteen voor gaat zodat je niet denkt in ons geval dat je misschien weer meteen zwanger bent..

8 dagen geleden

Reactie op El0802

Een restje zit er zeker niet, heb een controle echo gehad op 31-12 en alles ...
ja maar dat zegt niks over je hcg 😉 maar ik hoop natuurlijk van harte dat dit een nieuwe zwangerschap is voor je!

8 dagen geleden

Hier helaas net gaan bloeden 🩸 drie dagen te vroeg. Ga door naar de volgende ronde 🥲

7 dagen geleden

Reactie op El0802

Een restje zit er zeker niet, heb een controle echo gehad op 31-12 en alles ...
Ook dit hoeft niet zo te zijn ik was oom schoon verklaard zoals ze dat zeggen maar uiteindelijk bleek er toch nog rest weefsel te zitten na een maand... ik hoop voor jou dat het een positieve test is en je een mooi kindje mag krijgen

7 dagen geleden

Reactie op Aznag

Ja klopt. Ik had me er al op ingesteld dat het niet was gelukt aangezien mi ...
Hoeveel dagen voor je menstruatie heb jij een daling? Ik heb vaak tot dag 1 gewoon een stabiel hoge temperatuur, dat is echt verwarrend. Ga denk stoppen met tempen

7 dagen geleden

Reactie op Naoualblissangie

Ook dit hoeft niet zo te zijn ik was oom schoon verklaard zoals ze dat zegg ...
Bizar hoe dit werkt hè, heb hetzelfde gehad… twee weken na curettage ‘schoon’ en 5 maanden later bij mn verklevingenoperatie vonden ze alsnog een rest. Hcg was wel allang uit m’n lijf toen

7 dagen geleden

Reactie op Louuuu89

Bizar hoe dit werkt hè, heb hetzelfde gehad… twee weken na curettage ‘schoo ...
Ja maar echt hoor bij mij was het een stuk placenta wat is gaan doorgroeien na de echo mijn HCG bleef hoog testen ook echt 2 maanden positief

7 dagen geleden

Reactie op Naoualblissangie

Ja maar echt hoor bij mij was het een stuk placenta wat is gaan doorgroeien ...
Pffff zo vervelend… een miskraam is al rot genoeg maar die medische nasleep. Duimen op een mooie start van 2025 voor ons beiden 🍀 💫

7 dagen geleden

Reactie op Louuuu89

Pffff zo vervelend… een miskraam is al rot genoeg maar die medische nasleep ...
Ja maar echt hoor die nasleep pfff heb mijn portie inderdaad wel gehad vanaf 2023 eerst mijn dochter te vroeg geboren met 18 weken en afgelopen mei dan een miskraam van een 2ling.. hopelijk brengt 2025 voor iedereen wat moois...en geen ellende

7 dagen geleden

Reactie op ellenkamp

Hier helaas net gaan bloeden 🩸 drie dagen te vroeg. Ga door naar de volgen ...
Ah balen zeg!! Wanneer is je volgende NOD?

7 dagen geleden

Reactie op Louuuu89

Hoeveel dagen voor je menstruatie heb jij een daling? Ik heb vaak tot dag 1 ...
Vorige maand was het twee dagen vantevoren, maar deze maand is de slaap erg rommelig waardoor het grafiekje niet zo nauwkeurig is ingevuld denk ik. Het springt naar overal en nergens haha. Maar het was wel te laag voor een zwangerschap had ik het idee. Ik overweeg ook te stoppen met temperaturen, maar tegelijk is het ergens ook fijn... 🤔🤷‍♀️

7 dagen geleden

Reactie op Aznag

Ah balen zeg!! Wanneer is je volgende NOD?
1 Februari 🍀

7 dagen geleden

Weer een nieuw cyclus na de tweede mk. 19 jan nod 🥰🍀🍀

7 dagen geleden

Hoi dames, maken jullie wel eens een test open om het beter te kunnen zien? Zie vaak de reactie dat de test dan ongeldig is maar snap eigenlijk niet goed waarom. Dit veranderd toch niet of er een lijntje komt of niet?

7 dagen geleden

Reactie op Nathalie_19967

Hoi dames, maken jullie wel eens een test open om het beter te kunnen zien? ...
Jahoor. Altijd nog gedaan! En allle keren dat ik een streepje zag en de test was uit elkaar, was ik toch echt zwanger hahaha

7 dagen geleden

nee de testpolitie hier op t forum roept dat, omdat het jn de bijsluiter staat... maar het verandert letterlijk niks aan de uitslag. Dus lekker doen hoor 🤗

7 dagen geleden

Ja zeker weten! En vooral omdat er soms in het glaasje een soort lijntje weerspiegeld zit waardoor ik twijfel..

7 dagen geleden

Reactie op Didjaa

nee de testpolitie hier op t forum roept dat, omdat het jn de bijsluiter st ...
Haha 🤭🤭🤭 dankjewel voor je eerlijke reactie!!