561 Reacties

7 dagen geleden

Ik zou in dec mijn nod hebben, maar heb de laatste tijd lange, onregelmatige cyclussen. Nod zou rond kerst zijn, dus elke dag getest maar helaas negatief (en dus ook maar een klein wijntje gedronken). Gister op dag 42 toch maar weer getest en.. een tuurstreepje! 馃槺馃グ馃グ Toch wel ergens menstruatie achtige klachten en klein beetje oud bloed verloren.. dus nog erg onzeker onder 馃檲 had ik bij eerste zwangerschap niet.. Iemand ervaring? Hoop zo dat dit door zet en de testen oplopen! Heel veel geluk iedereen 馃崁鉂わ笍

7 dagen geleden

Reactie op Sharinah

Weer een nieuw cyclus na de tweede mk. 19 jan nod 馃グ馃崁馃崁
We lopen weer bijna gelijk, mijn piek zit eraan te komen. Heel blij dat m鈥檔 lichaam dit na de miskraam toch weer op lijkt te pakken 馃馃徏

7 dagen geleden

10dpo negatieve early

7 dagen geleden

Hier helaas ongesteld geworden. Maar eind januari weer NOD dus kan nog even blijven plakken 馃

7 dagen geleden

Reactie op Sanna91

Ik zou in dec mijn nod hebben, maar heb de laatste tijd lange, onregelmatig ...
Ik zie hem op de foto niet. Is het binnen de afleestijd? Voorzichtig gefeliciteerd!

7 dagen geleden

Reactie op Sanne1028

Spannend allemaal! Hier een paar druppels bruin bloed gehad op maandagavo ...
Helaas gisteren weer een negatieve test, dus ergens zal mijn menstruatie wel door gaan komen. Ik had het zo gehoopt, dit leek zo op het begin van mijn 2de zwangerschap met een zelfde soort innestelingsbloeding. En al heb ik al het geluk van 2 fantastische kinderen, de wens voor een 3de is groot. Het voelt alsof er nog iets mist. Hopelijk mag deze wens ooit nog in vervulling gaan :-) Veel sterkte en geluk voor iedereen die iets soortgelijks voelt!

7 dagen geleden

Reactie op Sanne1028

Helaas gisteren weer een negatieve test, dus ergens zal mijn menstruatie we ...
Ah jammer!! Ik had ook gister ochtend wat bruin bij het afvegen. NOD is vandaag en geen bloed meer gezien. Net een test gedaan, maar ik kon niet op de uitslag wachten omdat onze dreumes begon te schreeuwen. 馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ Zit nu nog in haar kamertje, alleen ze weigert te slapen en na een van de vele gebroken nachten wil ik wel dat mijn man tenminste kan uitslapen haha. Ik verwacht dat het negatief is overigens. Voel me niet zwanger namelijk...

7 dagen geleden

Reactie op Mommy-D

10dpo negatieve early
Hier ook:(

7 dagen geleden

Reactie op Juni22

We lopen weer bijna gelijk, mijn piek zit eraan te komen. Heel blij dat m鈥檔 ...
Jaaa dat is idd positief. Hier net zo, en daar alleen al heel blij mee 鉂わ笍

7 dagen geleden

Reactie op Aznag

Ah jammer!! Ik had ook gister ochtend wat bruin bij het afvegen. NOD is van ...
Het is echt zo... Vier (licht) positieve testen... Ik kan het nauwelijks geloven! Dan is het dus innestelingsbloeding geweest gister ochtend. Vandaag was mijn NOD. We kunnen het nauwelijks geloven!!

7 dagen geleden

Reactie op Aznag

Het is echt zo... Vier (licht) positieve testen... Ik kan het nauwelijks ge ...
Wauw, wat fijn! Gefeliciteerd!

7 dagen geleden

Iemand die dit herkent? Mijn positieve ovulatie test was 15 en 16 december. Mijn cyclus is erg onregelmatig vaker tussen de 32 en 36 dagen lang. Ik ging er dus vanuit dat mijn nod op 2-1 was. Op 2-1 in de ochtend wat helder rood bloed met afvegen en verder niets, in de avond een beetje bruin met afvegen en op 3-1 in de avond ook een beetje bruin met afvegen. Verder helemaal niets. Op 31-12 nog een early test gedaan en die was spier wit. Ik durf nu niet meer te testen bang voor de zoveelste teleurstelling en ook bang om te weten niet zwanger te zijn + geen menstruatie te hebben en afvragen waardoor het komt 馃ゲ Bij mijn dochtertje heb ik een innestelingsbloeding gehad maar dat is toch te laat om op je nod te krijgen..

7 dagen geleden

Reactie op D__D

Iemand die dit herkent? Mijn positieve ovulatie test was 15 en 16 december. ...
Achteraf gezien heb ik ook een innestelingsbloeding gehad n谩 mijn nod en zelfs in de weken erna bleef ik af en toe lichtroze afscheiding verliezen. Het maakte mij super onzeker en angstig, zeker na een eerdere miskraam. maar alles is goedgekomen. Het kan dus wel pas op je nod. Heb je na de 31e niet meer getest? Dan zou ik toch een testje wagen. Dan heb je in ieder geval zekerheid wat betreft zwangerschap. Ik herken je gevoel over de teleurstelling heel goed. Dat heb ik zelf op dit moment ook weer, helaas 馃ズ

7 dagen geleden

Het tuurstreepje is al iets duidelijker, hopelijk zien jullie hier ook wat? De vorige foto lijkt inderdaad maar 1 streepje te hebben. Wel nog wat roze/bruine afscheiding. Pff zo spannend!

7 dagen geleden

Reactie op Sanna91

Het tuurstreepje is al iets duidelijker, hopelijk zien jullie hier ook wat? ...
Duidelijk te zien!

7 dagen geleden

Ik begin zo langzamerhand best zenuwachtig te worden. Mijn cyclus is nog niet heel regelmatig sinds mijn vorige zwangerschap dus ik weet niet precies wanneer mijn nod is. En ik weet ook niet goed waar ik op hoop. Een 3e staat eigenlijk helemaaaal niet op de planning, maar ergens zou ik er ook wel heel blij mee zijn. Als het niet zo is gaan we ook zeker niet proberen zwanger te worden, dus het voelt een beetje als nu of nooit.

7 dagen geleden

Gisteren early gedaan, die was negatief. Morgenochtend weer een kans. 馃

7 dagen geleden

Reactie op Rian31C

Achteraf gezien heb ik ook een innestelingsbloeding gehad n谩 mijn nod en ze ...
Oh het kan dus toch! Ik heb na de 31e niet meer getest inderdaad maar misschien toch een poging wagen.. Heb geen testen meer in huis dus dan zou ik dalijk even naar de winkel moeten. Hopelijk voor jou ook snel raak 馃崁 Die onzekerheid en teleurstelling telkens is echt killing

7 dagen geleden

Reactie op Sharinah

Jaaa dat is idd positief. Hier net zo, en daar alleen al heel blij mee 鉂わ笍
Jaa ik missed abortion in november en loop ook tegelijk. Maar vooral dankbaar dat je lijf weer herstelt!

7 dagen geleden

Reactie op Rian31C

Achteraf gezien heb ik ook een innestelingsbloeding gehad n谩 mijn nod en ze ...
Helaas.. net getest en toch negatief 馃ゲ