565 Reacties
7 dagen geleden
Vanochtend getest op 9/10dpo mijn vriend en ik denken allebei een heel licht streepje te zien maar we twijfelen of het geen doordruklijntje is, morgenochtend maar weer testen! Twee maanden terug mijn koperspiraal laten verwijderen en mijn cyclus daarna was 35 dagen, onwijs lang want daarvoor was het 28/29 dagen dus het is afwachten hoe het verder gaat. Zijn er meer waarbij de eerste cyclus na het verwijderen van een spiraal langer was dan normaal?
7 dagen geleden
Reactie op Sanna91
Het tuurstreepje is al iets duidelijker, hopelijk zien jullie hier ook wat? ...
Ik zie ook duidelijk een streepje!!🤩🤩
7 dagen geleden
Reactie op D__D
Helaas.. net getest en toch negatief 🥲
Heb je wel met ochtendurine getest?
Anders morgenochtend nog een keer? Kan het verschil maken.
7 dagen geleden
Reactie op D__D
Helaas.. net getest en toch negatief 🥲
Ah wat jammer 🥺 ja het voelt heel vervelend. Iedere keer weer die hoop en dan toch weer die teleurstelling en onzekerheid. Ik had gehoopt dat bij een tweede kindje wat meer los te kunnen laten, maar dat lukt me toch niet goed🥺 de tijd naar een volgende eisprong voelt elke keer ook weer zó lang. Zeker met een wat langere cyclus :(
Hopelijk voor jou ook snel een positieve test én een goede zwangerschap🤞🏻🍀
7 dagen geleden
Reactie op xolotte
Vanochtend getest op 9/10dpo mijn vriend en ik denken allebei een heel lich ...
Same here. Ruim maand geleden ook me koperspiraal eruit en opeens 37 dagen moeten wachten.. normaal was het best wel regelmatig. Was ook echt met vreselijke krampen en chagrijnig.
Zou eigenlijk met oud op nieuw mijn eisprong hebben maar nu dus pas rond de 18e volgens de app. Twijfel ook of die klopt met opeens andere gegevens en gemiddelden.
Succes morgen!
6 dagen geleden
Pff vandaag menstruatie op dag 24 terwijl ik er vrijwel zeker van was dat de eisprong pas op dag 14 was…