565 Reacties

7 dagen geleden

Vanochtend getest op 9/10dpo mijn vriend en ik denken allebei een heel licht streepje te zien maar we twijfelen of het geen doordruklijntje is, morgenochtend maar weer testen! Twee maanden terug mijn koperspiraal laten verwijderen en mijn cyclus daarna was 35 dagen, onwijs lang want daarvoor was het 28/29 dagen dus het is afwachten hoe het verder gaat. Zijn er meer waarbij de eerste cyclus na het verwijderen van een spiraal langer was dan normaal?

7 dagen geleden

Pfff nou tis wel echt een wachtbank hoor😥. Ik heb al 2 x met een early test negatief getest, maar ik heb de afgelopen maanden steeds een cyclus van 28 dagen vorige maand 29 dagen en nu zit ik al op 30🤔 das echt irritant

7 dagen geleden

Ik heb op 1 januari een positieve test gehad !

7 dagen geleden

Reactie op PienterePauw409343

Ik heb op 1 januari een positieve test gehad !
Gefeliciteerd!!

7 dagen geleden

Reactie op Sanna91

Het tuurstreepje is al iets duidelijker, hopelijk zien jullie hier ook wat? ...
Ik zie ook duidelijk een streepje!!🤩🤩

7 dagen geleden

Reactie op D__D

Helaas.. net getest en toch negatief 🥲
Heb je wel met ochtendurine getest? Anders morgenochtend nog een keer? Kan het verschil maken.

7 dagen geleden

Reactie op D__D

Helaas.. net getest en toch negatief 🥲
Ah wat jammer 🥺 ja het voelt heel vervelend. Iedere keer weer die hoop en dan toch weer die teleurstelling en onzekerheid. Ik had gehoopt dat bij een tweede kindje wat meer los te kunnen laten, maar dat lukt me toch niet goed🥺 de tijd naar een volgende eisprong voelt elke keer ook weer zó lang. Zeker met een wat langere cyclus :( Hopelijk voor jou ook snel een positieve test én een goede zwangerschap🤞🏻🍀

7 dagen geleden

Maakt het uit als je ochtendurine opvangt en even laat staan om de test te halen? Heeft dat invloed op het resultaat?

7 dagen geleden

Reactie op xolotte

Vanochtend getest op 9/10dpo mijn vriend en ik denken allebei een heel lich ...
Same here. Ruim maand geleden ook me koperspiraal eruit en opeens 37 dagen moeten wachten.. normaal was het best wel regelmatig. Was ook echt met vreselijke krampen en chagrijnig. Zou eigenlijk met oud op nieuw mijn eisprong hebben maar nu dus pas rond de 18e volgens de app. Twijfel ook of die klopt met opeens andere gegevens en gemiddelden. Succes morgen!

6 dagen geleden

Ik heb m’n piek weer gevonden na de miskraam, dus ik verwacht rond 20 januari m’n nod 🤞🏼

6 dagen geleden

Pff vandaag menstruatie op dag 24 terwijl ik er vrijwel zeker van was dat de eisprong pas op dag 14 was…

6 dagen geleden

Vanochtend weer getest, en ik twijfel echt of er een lijn zit, als die er al is is het zo licht dat het zeker nog te vroeg is

6 dagen geleden

Reactie op xolotte

Vanochtend weer getest, en ik twijfel echt of er een lijn zit, als die er a ...
zie helaas niks

6 dagen geleden

Reactie op xolotte

Vanochtend weer getest, en ik twijfel echt of er een lijn zit, als die er a ...
Ik zie ook niks

6 dagen geleden

Maandag NOD (volgens de app) dus vind het wel spannend. Tweede kindje en vorige week gestopt met kolven na een jaar (met veel afbouwen) maar borsten blijven steken en gevoelig. Nu natuurlijk afvragen of het komt door het borstvoeden of hopelijk wat anders

6 dagen geleden

Vrijdag nod. Vanmiddag getest.. is dit een licht streepje?🤔

6 dagen geleden

Reactie op Me12356

Ik zie niks, maar kan aan de kwaliteit van de foto liggen, die wordt ziezo minder goed na uploaden. Aangezien je nog vroeg test, zou ik wel gaan testen met ochtendurine, die is veel geconcentreerder. Succes!

6 dagen geleden

Reactie op Oceara

Ik zie niks, maar kan aan de kwaliteit van de foto liggen, die wordt ziezo ...
Heb hem hieronder nog opnieuw geplaatst .. maar snap je hoor.. het is ook met middag urine ..

6 dagen geleden

Reactie op Me12356

Vrijdag nod. Vanmiddag getest.. is dit een licht streepje?🤔
ik lijk op de linkse heeeel vaag wat te zien

6 dagen geleden

Reactie op Didjaa

ik lijk op de linkse heeeel vaag wat te zien
Ja met de linker lijk ik ook iets vaags te zien, dus morgen met ochtendurine zal die al iets beter zichtbaar kunnen zijn