566 Reacties
6 dagen geleden
Reactie op SfeervolleMuzieknoot175334
Ah helaas, heb net toch een test gehaald. Ga deze morgen ochtend doen om he ...
Haha maakt niet uit馃槀 ik snapte er ook in het begin de ballen van.. maar idd dan zou ik zsm testen voor je gemoedsrust馃檲 zou mooi zijn voor je馃崁馃馃徎 lees veel positieve verhalen van meiden die ook wat bloedverlies hebben gehad en als het velen malen minder is dan je menstruatie positief blijven!
6 dagen geleden
Zijn er al mama's zwanger die geen seks hebben gehad op de dag van ovulatie zelf? Hier 4 dagen voor en 1 dag voor de ovulatie seks gehad, en 2 dagen erna. Ik ben een beetje bang dat dat net niet de juiste momenten waren馃槄 Zit wel pas in de eerste cyclus na mijn vorige bevalling, werd pas na ruim 2 jaar weer ongesteld. De hele cyclus LH testen gedaan en op CD20 eindelijk een piek gevonden. Geen idee ook dus of mijn LF wel lang genoeg is. We zitten inmiddels op CD27, dus nog even wachten...
6 dagen geleden
Reactie op natuurlijkemama
Zijn er al mama's zwanger die geen seks hebben gehad op de dag van ovulatie ...
1 dag voor de ovulatie is sowieso echt helemaal prima! 4 dagen ervoor kan op zich ook, bij mijn oudste ben ik zelfs door seks 5 dagen voor de ovulatie zwanger geworden, als de berekeningen kloppen haha. Twee dagen erna is de kans vrij klein denk ik. Tenzij je eisprong echt pas richting de 48 uur na de positieve ovulatietest was.
6 dagen geleden
Reactie op SfeervolleMuzieknoot175334
1 jan was mijn NOD, 2 en 3 januari heb ik bloed verlies gehad. En gister al ...
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook een innestelingsbloeding gehad met zelfs rood bloed was er van overtuigd dat ik ongesteld werd maar het hield na 2-3 dagen opeens op. Toen toch getest en deze was positief
5 dagen geleden
Reactie op Dina93
1 dag voor de ovulatie is sowieso echt helemaal prima! 4 dagen ervoor kan o ...
Ok茅, we wachten rustig af dan! Ben heel benieuwd...
5 dagen geleden
Reactie op Me12356
En vanmorgen deze test met ochtendurine.. zal het echt zo zijn?馃檹 Vrijdag ...
Lijkt me wel als er staat zwanger haha! Gefeliciteerdddd!
5 dagen geleden
Reactie op Mommy.mn
Wie nog meer 9dpo vandaag en totaaaal geen symptomen? (Ga niet eerder teste ...
Ik ben 10 dpo.
Heb je je ovulatie getest of gewoon geschat?
Ik heb het wel gewoon geschat
5 dagen geleden
Reactie op Didjaa
9dpo negatief, verwacht morgen mn menstruatie
Wat jammer! Misschien kan het nog dat die 9dpo nog niet positief is maar later wel? Ik zit vandaag op 8dpo en vanochtend ook negatief (veel te vroeg iknow maar kon het niet laten). Verwacht ook morgen, overmogen of de dag erna mn menstruatie (mijn cyclus schommelt nog wat ivm de miskraam een paar maanden geleden)
5 dagen geleden
Reactie op chnt1995
Wat jammer! Misschien kan het nog dat die 9dpo nog niet positief is maar la ...
vaak maar een LF van 9 dagen, dag 10 altijd ongesteld... dus ga er maar vanuit dat het niet raak is..
komende 2 rondes overslaan ivm een traject.. maar zit als we weer gaan op ronde 18 of 19? ben de tel kwijt, al helemaal na de mk van oktober