583 Reacties
4 dagen geleden
Hoi! Ik heb PCOS en vermoed dat ik een cyclus van 42 dagen heb omdat dit volgens het schema van afgelopen 3 cyclussen zou zijn. Maar soms ik er ook van 70….Dit keer vermoed ik de 27e s nachts een eisprong te hebben gevoeld. We zijn niet actief bezig voor een 4e kind maar mocht het nu zo zijn, zou het welkom zijn!
4 dagen geleden
Deze twee testen op exact hetzelfde moment genomen, een lijkt licht positief op de andere zie je niks. De licht positieve liep wel anders op als normaal, de eerste streep was eerst erg donker en werd lichter maar dit streepje blijft staan. Is dit goed nieuws of een foute test?
4 dagen geleden
Reactie op xolotte
Deze twee testen op exact hetzelfde moment genomen, een lijkt licht positie ...
Als hij anders opliep dan normaal zou ik er gewoon nog eentje doen voor de zekerheid. Duimen!
4 dagen geleden
Reactie op xolotte
Dat heb ik inderdaad gedaan en het resultaat daarvan is de negatieve test e ...
Morgenochtend nog een poging wagen!! 🙏🏻
3 dagen geleden
Reactie op xolotte
Deze twee testen op exact hetzelfde moment genomen, een lijkt licht positie ...
Ik zie bij de onderste ook iets. Wat vreemd dat er verschil tussenzit?
Ik hoop voor je dat dit gewoon goed nieuws is🤩
Morgenochtend nog een test?
3 dagen geleden
Heel toevallig had ik vanochtend hetzelfde alleen een redelijke lijn te zien 14 minuten na de test. Het was redelijk donker dus het kan zijn geweest dat hij al iets te zien was. Die van mij is dus ook positief en dan vraag je je toch af of je zwanger bent. Mijn cyclus was vorige maand in de war normaal zou ik nu ongesteld moeten zijn. Dus maar een paar daagjes afwachten en weer testen
3 dagen geleden
Reactie op ELS1999
Heel toevallig had ik vanochtend hetzelfde alleen een redelijke lijn te zie ...
Wat spannend! Mijn cyclus zou ook in de war kunnen zijn door alle stress die ik ervaar ivm het overlijden van mijn moeder 2 dagen geleden. Maar bij alle andere testen die ik de dagen ervoor deed (ja te vroeg begonnen haha) zie ik dit niet.
3 dagen geleden
Reactie op chnt1995
Heef iemand ervaring met de zwangerschapstesten van easy@home en indrooglij ...
Zo kwam ik er dus achter dat ik zwanger was 😅 Had deze gedaan in veronderstelling dat het toch negatief was, na 5 min écht niks te zien en weggelegd. Na 3 uur toch nog even bekeken en jawel, mini streepje 😱 Volgende ochtend toch echt positief 😊 Ik duim mee 🍀