583 Reacties

4 dagen geleden

Hee dames, ik heb deze vrijdag mijn NOD maar heb al een paar dagen kramp, hoofdpijn, dus vrees dat ik morgen ongesteld word.

4 dagen geleden

Hoi! Ik heb PCOS en vermoed dat ik een cyclus van 42 dagen heb omdat dit volgens het schema van afgelopen 3 cyclussen zou zijn. Maar soms ik er ook van 70….Dit keer vermoed ik de 27e s nachts een eisprong te hebben gevoeld. We zijn niet actief bezig voor een 4e kind maar mocht het nu zo zijn, zou het welkom zijn!

4 dagen geleden

Ik dacht hier vanmorgen ongesteld tr zijn geworden. Al sinds gister flinke krampen, maar tot nu toe 3x pas wat bruine afscheiding, verder niks... Mocht t morgen niet doorzetten, doe ik alsnog een testje.. dan zou ik 11dpo zijn wat ik nooit haal 🥲

4 dagen geleden

Reactie op Didjaa

Ik dacht hier vanmorgen ongesteld tr zijn geworden. Al sinds gister flinke ...
Ohh spannend! Hopelijk heb je morgen een positieve test in handen. Ik duim voor je

4 dagen geleden

Deze twee testen op exact hetzelfde moment genomen, een lijkt licht positief op de andere zie je niks. De licht positieve liep wel anders op als normaal, de eerste streep was eerst erg donker en werd lichter maar dit streepje blijft staan. Is dit goed nieuws of een foute test?

4 dagen geleden

Reactie op xolotte

Deze twee testen op exact hetzelfde moment genomen, een lijkt licht positie ...
Als hij anders opliep dan normaal zou ik er gewoon nog eentje doen voor de zekerheid. Duimen!

4 dagen geleden

Reactie op HalloAllemaal1234

Als hij anders opliep dan normaal zou ik er gewoon nog eentje doen voor de ...
Dat heb ik inderdaad gedaan en het resultaat daarvan is de negatieve test erboven 🥺

4 dagen geleden

Reactie op xolotte

Dat heb ik inderdaad gedaan en het resultaat daarvan is de negatieve test e ...
Morgenochtend nog een poging wagen!! 🙏🏻

4 dagen geleden

Reactie op Ilsvt94

Ohh spannend! Hopelijk heb je morgen een positieve test in handen. Ik duim ...
nou ik denk altijd op alles wat te zien.. maar helaas negatief.., maar afwachten op mn menstruatie

3 dagen geleden

Reactie op xolotte

Deze twee testen op exact hetzelfde moment genomen, een lijkt licht positie ...
Ik zie bij de onderste ook iets. Wat vreemd dat er verschil tussenzit? Ik hoop voor je dat dit gewoon goed nieuws is🤩 Morgenochtend nog een test?

3 dagen geleden

Reactie op DuurzameKrokus359668

Ik zie bij de onderste ook iets. Wat vreemd dat er verschil tussenzit? Ik h ...
Ja! En dan van een ander merk, misschien dat dat duidelijkheid schept 🫣

3 dagen geleden

Heef iemand ervaring met de zwangerschapstesten van easy@home en indrooglijnen? Ik heb deze vanochtend gedaan maar al vrij snel weggegooid. Ik dacht ik ga toch nog eens kijken omdat ik hem na 1 min al weggegooid had en nu zie ik dit.

3 dagen geleden

Zit btw op 9 of 10 dpo cyclusdag 27. Meestal ervaar ik dan al wel spotting maar nu alleen eenmalig een heel klein beetje een bruin vlekje en dat was het

3 dagen geleden

Heel toevallig had ik vanochtend hetzelfde alleen een redelijke lijn te zien 14 minuten na de test. Het was redelijk donker dus het kan zijn geweest dat hij al iets te zien was. Die van mij is dus ook positief en dan vraag je je toch af of je zwanger bent. Mijn cyclus was vorige maand in de war normaal zou ik nu ongesteld moeten zijn. Dus maar een paar daagjes afwachten en weer testen

3 dagen geleden

Reactie op ELS1999

Heel toevallig had ik vanochtend hetzelfde alleen een redelijke lijn te zie ...
Wat spannend! Mijn cyclus zou ook in de war kunnen zijn door alle stress die ik ervaar ivm het overlijden van mijn moeder 2 dagen geleden. Maar bij alle andere testen die ik de dagen ervoor deed (ja te vroeg begonnen haha) zie ik dit niet.

3 dagen geleden

Ik zou naast die easy@home testen wel een andere test gebruiken. Heb veel negatieve ervaringen gelezen over deze testen. Iemand uit de dec groep had ook een positieve easy@home test, maar alle andere merken bleven negatief en uiteindelijk was ze ook niet zwanger

3 dagen geleden

Reactie op Oceara

Ik zou naast die easy@home testen wel een andere test gebruiken. Heb veel n ...
Oh wat gek! Ik ga morgen eens een andere proberen

3 dagen geleden

Reactie op chnt1995

Heef iemand ervaring met de zwangerschapstesten van easy@home en indrooglij ...
Zo kwam ik er dus achter dat ik zwanger was 😅 Had deze gedaan in veronderstelling dat het toch negatief was, na 5 min écht niks te zien en weggelegd. Na 3 uur toch nog even bekeken en jawel, mini streepje 😱 Volgende ochtend toch echt positief 😊 Ik duim mee 🍀

3 dagen geleden

Het is ondertussen bij mij al duidelijk dat het geen indroogstreep was. Uiteraard ben ik ook wel blij maar manman wat ben ik tegelijkertijd verdrietig dat ik mijn moeder dit net niet meer heb kunnen vertellen en dat ze dit niet meer mee gaat maken…

3 dagen geleden

Helaas weer negatief... 12dpo... normaal met 10dpo al ongesteld... eisprong was op dag 14 .. dus snap er echt helemaal niks meer van... waar blijft mn menstruatie als t niet raak is🥴