597 Reacties
3 dagen geleden
Reactie op chnt1995
Het is ondertussen bij mij al duidelijk dat het geen indroogstreep was. Uit ...
Ah wat ontzettend fijn voor je! Ik ben echt van mening dat ze van boven mee kijken en je moeder is vast ontzettend trots op je!!
3 dagen geleden
Reactie op chnt1995
Cadeautje vanuit de hemel ❤️ gefeliciteerd!
3 dagen geleden
Reactie op chnt1995
Heef iemand ervaring met de zwangerschapstesten van easy@home en indrooglij ...
Ik heb deze altijd gebruikt, fijne testen en nooit een valse test gehad. Die van mij begonnen suuuuuper licht in december amper te zien en nu vanmiddag eerste echo!
3 dagen geleden
Reactie op chnt1995
Gecondoleerd en gefeliciteerd tegelijk! Wat een emoties zullen er door je heen gaan!
3 dagen geleden
Gefeliciteerd aan de zwangeren! Ik ben een late positief tester, en morgen is pas mijn NOD. Dus ik wacht nog even wat langer. Vannacht wel heel fel gedroomd. Maar ik ben gewoon op zoek naar symptomen 😜
3 dagen geleden
Aaaah!! Dit had ik nooit durven dromen 😍 bij ons zoontje een jaar bezig geweest en nu de eerste maand raak, zo bijzonder!!
3 dagen geleden
Reactie op LiesenMoos
Aaaah!! Dit had ik nooit durven dromen 😍 bij ons zoontje een jaar bezig ge ...
Gefeliciteerd! Heb je voor nod getest?
2 dagen geleden
Ik weet niet heel goed wanneer mijn NOD is.. mijn cyclus is nog niet regelmatig geweest sinds stoppen van de borstvoeding. Ik gok dat ik elk moment mijn NOD kan hebben. Heb wel al 3 dagen positieve testen in handen maar dit was de eerste digitale! Volgens de app zou ik nu 3 weken en 5 dagen zwanger zijn. Spannend!!