613 Reacties
3 dagen geleden
Volgens mij ga ik helaas door naar de volgende ronde... gisteren hoopte ik ergens nog dat het een innestelingsbloeding was, want was pas 10dpo, maar vanochtend toch echt wat meer bloedverlies, en ook wel echt krampen. Dus ben bang dat mijn menstruatie doorzet. Op zich niet heel raar, want het was pas de eerste ronde na ruim jaar geen cyclus te hebben gehad door borstvoeding. Mijn lichaam moet denk ik even stabiliseren en wennen aan de hormonen. De LF was wel redelijk kort, hopelijk is dat de volgende cyclus beter... maar weer een nieuw setje ovulatietesten aanschaffen.
2 dagen geleden
Hii dames,
Sinds juni gestopt met de pil (na 4 jaar slikken). Sindsdien is mijn cyclus best onregelmatig. We hebben vanaf deze maand voor het eerst echt geprobeerd voor onze eerste. Ik voeg even foto toe van mijn laatste cyclus (op dagen met hartje heh ik gemeenschap gehad). Ik heb niet gebruik gemaakt van ovulatietesten, ben er ook niet bekend mee. Volgens de app is mijn nod morgen maar ik heb helaas negatief getest :( Is er nog een hoop? Wanneer kan ik het best opnieuw testen?
2 dagen geleden
Reactie op Anoniem0368
Hii dames,
Sinds juni gestopt met de pil (na 4 jaar slikken). Sindsdien is ...
Als je het echt zeker wil weten, kun je het beste ovulatietesten doen. Die van Easy @ home zijn eenvoudig in gebruik en betaalbaar, die kun je via Amazon bestellen. Als je daar de Premom app bij gebruikt, kun je daarin alles bijhouden (wel even de streepjes goed schuiven wanneer je een foto van de test upload)
2 dagen geleden
Reactie op Juni22
Als je het echt zeker wil weten, kun je het beste ovulatietesten doen. Die ...
Dankjewel voor je reactie, zal ik doen de volgende keer.. Hoop toch ergens dat het wel raak is :(
2 dagen geleden
Ik heb altijd erg laat positief getest….Ik ben het pas woensdag en anders zaterdag van plan. Vandaag 14 dpo/ NOD en niks te zien nog…
2 dagen geleden
Reactie op Anoniem0368
Hii dames,
Sinds juni gestopt met de pil (na 4 jaar slikken). Sindsdien is ...
Maandagochtend weer. Als je niet ongesteld bent geworden altijd nog een beetje hoop toch?
Success!
2 dagen geleden
Reactie op MamavanF24
Maandagochtend weer. Als je niet ongesteld bent geworden altijd nog een bee ...
Ja precies heb wel nog echt hoop en t gevoel dat het wel raak is…
2 dagen geleden
Reactie op MamavanF24
Ik weet niet wat ik hier van moet denken.. niet echt overtuigend..
Wanneer is je NOD? En binnen hoeveel tijd heb je hem afgelezen?
2 dagen geleden
Hoi meiden, ik mag bijna weer gaan starten met ovu testen. Mijn volgende NOD zal dan op 4 februari zijn, dus ik ga deze groep verlaten. Aan iedereen met een positieve test Gefeliciteerd!! Geniet er van! Aan iedereen waar het nog niet gelukt is, wens ik jullie een knaller van een test! Liefs 💋
2 dagen geleden
Reactie op HalloAllemaal1234
Wanneer is je NOD? En binnen hoeveel tijd heb je hem afgelezen?
Vandaag of morgen NOD, allemaal een beetje geschat. Geen ovulatietesten gedaan.
En afgelezen na 5 minuten, volgens instructie.
Ik zal dinsdagochtend weer gaan testen.
2 dagen geleden
Reactie op MamavanF24
Vandaag of morgen NOD, allemaal een beetje geschat. Geen ovulatietesten ged ...
Dan denk ik toch dat het echt een streep is!! Zou morgenochtend gewoon weer testen met ochtendurine! Dinsdag nog beter als je dat geduld hebt 🙈
2 dagen geleden
Ik verwacht vandaag of morgen wel een piek met mijn ovulatietesten, dus ben benieuwd. Wel hoop ik dat ik genoeg kans heb dit keer, want ik ben nu heel snotterig/verkouden en loop flink te hoesten, dus waarschijnlijk een goed virusje te pakken en slaap daardoor ook moeilijk en slecht. Mijn jongste zoon besluit nu sinds 2 dagen ook elke keer even wakker te worden rond 3-4 snachts en dan moeilijk te troosten, dus daar ben je dan ook even zoet mee. Ik denk dat ik nu al een paar nachten heb gehad waarbij ik maar 4 uurtjes slaap heb kunnen pakken.. dus ik hoop niet dat het invloed gaat hebben op mijn kansen. Wel hebben we om de dag gemeenschap gehad vanaf het moment dat mijn menstruatie klaar was. Dus we zullen zien. Mijn nod gaat waarschijnlijk op 26-27 jan zijn.
één dag geleden
Reactie op muppetbaby
Ik heb altijd erg laat positief getest….Ik ben het pas woensdag en anders z ...
Hoi! Ik ben super benieuwd naar jouw verhaal vwb dat je altijd erg laat positief test. Hoe komt dat? Ik denk het bij mezelf namelijk ook.. gister NOD en hartstikke negatief. Maar dan zou mijn cyclus nu echt flink gaan afwijken en dat ben ik zoooo niet gewend. Voel mn menstruatie meestal aan komen en nu nog niet.. Dus ergens heb ik hoop, al weet ik dat in theorie de kans steeds kleiner wordt. Zeker omdat een (veel) latere ovulatie voor mij betekent dat er denk ik geen bevruchting heeft kunnen plaatsvinden. Maar toch… ik twijfel of ik niet gewoon 1 van die vrouwen ben met minder hcg of zo.