615 Reacties

2 dagen geleden

Reactie op fietje27

Hoi! Ik ben super benieuwd naar jouw verhaal vwb dat je altijd erg laat pos ...
Hoi! Het blijft tot nu altijd een mysterie waarom ik zo laat positief test. Bij mijn eerste teste ik positief op dag 63 en bij mijn meiden op dag 50. Ik heb een cyclus van ongeveer 42 dagen dus overtijd was ik wel al echt wel. Als je de biologie erop naslaat kan het gewoon niet, maar ja 💁‍♀️ Hier nu dag 43 en ik durf gewoon nog niet te testen…

2 dagen geleden

Reactie op muppetbaby

Hoi! Het blijft tot nu altijd een mysterie waarom ik zo laat positief test. ...
Wat gek he, maar wel heel goed om te weten voor jezelf haha. Dat bespaart je een hoop teleurstelling vooraf wellicht haha

2 dagen geleden

Zo onzeker. Clear Blue digitaal vanochtend: Niet zwanger Kruidvat EN action, 10:30 kruidvat en 13:30 action binnen 5 min dit lijntje. Dpo 12. Ik snap er niks meer van, ook nog geen ongesteldheid en beide cyclussen al ongesteld bij dag 10. https://we.tl/t-eOCkjhqJj9

2 dagen geleden

Reactie op Anoniempje2024!

Zo onzeker. Clear Blue digitaal vanochtend: Niet zwanger Kruidvat EN acti ...
De digitale heeft zover ik weer meer hcg nodig, mits je de ultra vroege digitale hebt gebruikt. Ik zie op je foto een duidelijk lijntje zonder te turen.

2 dagen geleden

Reactie op Oceara

De digitale heeft zover ik weer meer hcg nodig, mits je de ultra vroege dig ...
was de ultravroeg

2 dagen geleden

Zo onzeker. Clear Blue digitaal vanochtend: Niet zwanger Kruidvat EN acti ...
Dit is echt wel een mooie test hoor, wellicht ben je nog te vroeg met de digitale test

2 dagen geleden

Reactie op Juni22

Dit is echt wel een mooie test hoor, wellicht ben je nog te vroeg met de di ...
Zo spannend!! Bloed gaf 3.8 aan vrijdag, maar was toen ook pas 10dpo, gisteren 1 spotting in de ochtend. Action wad toen helemaal wit en net dan dit..🤯 Ik ben denk ik ook erg ongeduldig en bang alsnog fals is.

2 dagen geleden

Heeft er iemand voor nod negatief en na nod positief getest?

2 dagen geleden

Ik gok mijn NOD op 18 januari maar heb al 3 dagen dat ik ineens moet kotsen en nu onderrugpijn. Ik heb net een vroege actiontest gedaan maar had een uur geleden nog geplast. Wij twijfelen of het streepje dat wij zien een voorgedrukte lijn is. Ik vind het zo spannend.

2 dagen geleden

Reactie op cccctje

Het kan maar bruinverlies wil niks zeggen dacht ook telkens o zou het dezel ...
Sorry ik was niet duidelijk, de bruine afscheiding ging over mijn cyclus van vorige maand. Nu nog niks zit nog op dag 17 van mijn cyclus. Dus zoek een beetje hoop of ik wel zwanger kan worden van gemeenschap op dag 13 en dag 15. Iemand??

2 dagen geleden

Reactie op Ay129

Sorry ik was niet duidelijk, de bruine afscheiding ging over mijn cyclus va ...
Het beste is om de dagen voor je eisprong en dag van je lh piek seks te hebben

2 dagen geleden

Zo spannend!! Bloed gaf 3.8 aan vrijdag, maar was toen ook pas 10dpo, giste ...
Oh dat is echt vroeg nog idd, hopen op een mooie oploop de komende dagen!

2 dagen geleden

Vanavond een positieve ovulatietest, wat aan de vroege kant voor mijn lange cyclus dus ben blij dat ik op tijd ben gaan testen. Hierna gaat het de komende weken spannend worden!

2 dagen geleden

Morgen 13 dagen na nod testen.... App geeft vrijdag pas aan maar dat duurt lang.. spannend Ronde 3 van 2de kind

2 dagen geleden

Reactie op Ay129

Sorry ik was niet duidelijk, de bruine afscheiding ging over mijn cyclus va ...
Ligt echt aan wanneer je eisprong plaats vindt

één dag geleden

vandaag 13 dpo (clearblue ultravroeg geeft zwanger aan en clearblue wekenindicator niet zwanger) te vroeg voor deze? https://we.tl/t-nDPDXt7AHp

één dag geleden

Reactie op SC1999

vandaag 13 dpo (clearblue ultravroeg geeft zwanger aan en clearblue wekenin ...
De wekenindicator heeft volgens mij meer hcg nodig, dus die zou je morgen of overmorgen nog eens kunnen proberen

één dag geleden

Reactie op SC1999

vandaag 13 dpo (clearblue ultravroeg geeft zwanger aan en clearblue wekenin ...
Ik had dit ook en was toen toch echt zwanger.. die weken indicator duurt wat langer voordat die positief aangeeft.

één dag geleden

Reactie op Naoualblissangie

Ik had dit ook en was toen toch echt zwanger.. die weken indicator duurt wa ...
Fijn om te horen!🍀

één dag geleden

Reactie op SC1999

Fijn om te horen!🍀
Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap....