616 Reacties
茅茅n dag geleden
Hier ronde 2 voor baby 2, ene app zegt nod 19 jan, andere 22 haha. Ik wacht dus mee, nu dpo 7
茅茅n dag geleden
Vandaag zit ik op dag 44, ik vermoed 27 dec mijn eisprong te hebben gehad want toen werd ik s nachts wakker van een scherpe steek links. In dit geval zou ik al 17 dpo zitten. Het is echter niet zo simpel: ik heb namelijk wel pcos en vorige januari een cyclus van 69d en in mei van 57d gehad. Voor de rest tussen 32 en 42 dagen in. Het afgelopen half jaar geen uitschieters gehad maarja鈥u heb ik de testen besteld en ik denk dus woensdag te testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
茅茅n dag geleden
Reactie op Mommysam
NOD 17 januari.
Had nog een test liggen, slechte foto en geloof het eigenli ...
Oehh spannend, want er is inderdaad wel iets te zien. Was de test wel nog geldig?
茅茅n dag geleden
Reactie op Anoniempje2024!
bloeduitslag binnen.. HCG 16. Ik blijk toch zwanger!馃グ
Gefeliciteerd!!
茅茅n dag geleden
Reactie op Anoniempje2024!
bloeduitslag binnen.. HCG 16. Ik blijk toch zwanger!馃グ
Voor de mensen die kruidvat oid positief testen en clearblue negatief.. Dat is bij mij ondanks de uitslag ook nog steeds zo馃槉
茅茅n dag geleden
Reactie op muppetbaby
Oehh spannend, want er is inderdaad wel iets te zien. Was de test wel nog g ...
Zeker spannend 馃槃kon niet wachten dus een andere test gedaan, nu wel binnen de afleestijd. Maar nog steeds geloof ik het niet. Ga morgen maar een digitale halen. En uiteraard dan pas wachten tot zondag kan nog van alles mis gaan 馃槱
茅茅n dag geleden
Reactie op Mommysam
Zeker spannend 馃槃kon niet wachten dus een andere test gedaan, nu wel binnen ...
Nou denk toch wel dat het zo is hoor na 2 lichte positieve testen... benieuwd wat de clearbleu gaat zeggen
茅茅n dag geleden
Reactie op SC1999
Gefeliciteerd鉂わ笍
Dankje!! jij al duidelijkheid??
茅茅n dag geleden
Reactie op SC1999
Ja! Vanochtend zwanger getest met clearblue ultravroeg 馃グ
OMG! Zo leuk, gefeliciteerd馃グ
Beiden tegelijk馃┓