800 Reacties

15 dagen geleden

Reactie op Anoniempje2024!

OMG! Zo leuk, gefeliciteerd馃グ Beiden tegelijk馃┓
Ja zeker! Dankjewel鉂わ笍

14 dagen geleden

Reactie op Anoniempje2024!

bloeduitslag binnen.. HCG 16. Ik blijk toch zwanger!馃グ
Gefeliciteerd!

14 dagen geleden

Zien jullie wat ik denk te zien?

14 dagen geleden

Reactie op Anoniempje94

Zien jullie wat ik denk te zien?
Jaa ik zie een heel licht streepje!

14 dagen geleden

Inmiddels een iets duidelijkere foto

14 dagen geleden

Reactie op Anoniempje94

Vind hem op die andere duidelijker

14 dagen geleden

Reactie op Anoniempje94

Ja ik zie het 馃憖

14 dagen geleden

Nod ergens deze week uiterst vrijdag/zaterdag als uitga van langste cyclus laatst halfjaar vorige maand was me cyclus 25 dagen heel kort ineens werd dag 26 dus ongesteld zit vandaag op cd 25 nu gister fikse steken rechtsonder gehad en vandaag enkele keer tje ook rechts onder steken rechtsonder in gehad zo benieuwd.. zeker omdat dus niet weet wanneer nod is..

14 dagen geleden

Nod 5 januari en deed die dag ook een test

14 dagen geleden

Ik heb zojuist me piek weer gevonden, dus nod is 27 januari 馃榿 ook had ik een smiley op de roze clearblue

14 dagen geleden

Hi dames, ik sluit ook weer graag aan! Vandaag een positieve ovulatietest gehad. Ik heb een korte en onregelmatige LF dus NOD is altijd gokken, maar ik gok 24 januari 馃馃徏 Voor wie al zwanger is gefeliciteerd!

14 dagen geleden

馃挒

14 dagen geleden

Reactie op Anoniempje94

馃挒
Gefeliciteerd!! Hoeveel dpo?馃コ

14 dagen geleden

Reactie op SC1999

Gefeliciteerd!! Hoeveel dpo?馃コ
14 dpo vandaag. Ik heb een lange cyclus, vaak 33 dagen. Vorige week probeerde ik op 10 dpo te testen, met avond urine, en deze was negatief. Maar bleef wat gevoeligere borsten houden dan normaal en ook wat sneller emotioneel waardoor ik gisteren weer ging testen, licht streepje met avond urine. Uiteindelijk vanmorgen deze test gedaan en die gaf snel duidelijkheid gelukkig

14 dagen geleden

Reactie op Anoniempje94

14 dpo vandaag. Ik heb een lange cyclus, vaak 33 dagen. Vorige week probeer ...
Fijn! Toch een opluchting. Deed je avond een normale of early?

14 dagen geleden

Reactie op Anoniempje94

馃挒
Gefeliciteerd!

14 dagen geleden

Reactie op SC1999

Fijn! Toch een opluchting. Deed je avond een normale of early?
1e keer een early en de andere keren een normale

14 dagen geleden

Iedereen met een positieve test gefeliciteerd! Ik wens jullie een fijne en gezonde zwangerschap鈾ワ笍 Hier helaas zoals verwacht weer ongesteld geworden. Nu ongeveer een jaar bezig voor een tweede kindje en vanmorgen bij de huisarts geweest. We hebben een doorverwijzing naar de fertiliteit gekregen. Zo gehoopt dat dit niet nodig was, maar helaas馃様

14 dagen geleden

Reactie op Munkie

Iedereen met een positieve test gefeliciteerd! Ik wens jullie een fijne en ...
Ach jammer h茅. Had het je zo gegund! Hopelijk kunnen zij je helpen en mag het snel raak zijn!! 鉂わ笍

14 dagen geleden

Gefeliciteerd voor iedereen die ook zwanger is. Ik ben nu 5+4. Hiervoor 4 miskramen gehad. Ik ben nu echt zo onzeker. Ik heb niet veel kwaaltjes en ben daardoor echt bang dat het weer fout zal zijn. Meer mensen die dit herkennen?