800 Reacties
14 dagen geleden
Reactie op Anoniempje94
Zien jullie wat ik denk te zien?
Jaa ik zie een heel licht streepje!
14 dagen geleden
Reactie op Anoniempje94
Inmiddels een iets duidelijkere foto
Vind hem op die andere duidelijker
14 dagen geleden
Reactie op Anoniempje94
Inmiddels een iets duidelijkere foto
Ja ik zie het 馃憖
14 dagen geleden
Nod ergens deze week uiterst vrijdag/zaterdag als uitga van langste cyclus laatst halfjaar vorige maand was me cyclus 25 dagen heel kort ineens werd dag 26 dus ongesteld zit vandaag op cd 25 nu gister fikse steken rechtsonder gehad en vandaag enkele keer tje ook rechts onder steken rechtsonder in gehad zo benieuwd.. zeker omdat dus niet weet wanneer nod is..
14 dagen geleden
Reactie op SC1999
Gefeliciteerd!! Hoeveel dpo?馃コ
14 dpo vandaag. Ik heb een lange cyclus, vaak 33 dagen. Vorige week probeerde ik op 10 dpo te testen, met avond urine, en deze was negatief. Maar bleef wat gevoeligere borsten houden dan normaal en ook wat sneller emotioneel waardoor ik gisteren weer ging testen, licht streepje met avond urine. Uiteindelijk vanmorgen deze test gedaan en die gaf snel duidelijkheid gelukkig
14 dagen geleden
Reactie op SC1999
Fijn! Toch een opluchting. Deed je avond een normale of early?
1e keer een early en de andere keren een normale
14 dagen geleden
Iedereen met een positieve test gefeliciteerd! Ik wens jullie een fijne en gezonde zwangerschap鈾ワ笍
Hier helaas zoals verwacht weer ongesteld geworden. Nu ongeveer een jaar bezig voor een tweede kindje en vanmorgen bij de huisarts geweest. We hebben een doorverwijzing naar de fertiliteit gekregen. Zo gehoopt dat dit niet nodig was, maar helaas馃様