531 Reacties
12 dagen geleden
Reactie op Revertmama
Hier mogelijk ook ongepland zwanger, had even niet stil gestaan bij de juis ...
Spannend! Hier eigenlijk hetzelfde. We waren in de privéspa en ik had me even een week vergist in m'n cyclus (die ik al 3 jaar bijhoud via Flo). Bleek ik 1 dag voor m'n eisprong te zitten en die heb ik de volgende ochtend ook gevoeld: ooooops. 🙊
Getwijfel om een morning after te halen, maar uiteindelijk niet gedaan. Ik denk dat dat ook wel iets zegt. :)
Net als jij heb ik een verleden met depressies rondom zwangerschap, zowel prenataal als postnataal. Dit i.c.m. lichamelijke klachten en een heftige bevalling van 50 uur, maakt dat ik net als jij doodsbang ben, maar ook wel weer enthousiast ofzo? Ik denk dat ik stiekem best teleurgesteld ga zijn als blijkt dat ik niet zwanger ben.
12 dagen geleden
Reactie op Didjaa
Hmm, je lichaam moet denk ik nog zoeken naar de balans. Het zou idd geen ef ...
Ja dat denk ik ook… mijn man zegt testen de 31ste, maar is het dan niet zo door mijn late ovulatie dat de dag van testen ook opschuift tot je nod? Wat goed dat je het weer oppakt! Ik hoop op een mooie test voor je! 🥰
12 dagen geleden
Reactie op Kinderwensnummer3
Ja dat denk ik ook… mijn man zegt testen de 31ste, maar is het dan niet zo ...
Volgens mij schuift deze dan ook op, omdat het eitje altijd nog min 5 dagen nodig heeft om op de locatie aan te komen om vervolgens te gaan innestelen. Dus dan is het ook logisch dat de testdatum ook opschuift
12 dagen geleden
Ja dat denk ik ook… mijn man zegt testen de 31ste, maar is het dan niet zo ...
Ja klopt je nod schuift op en is afhankelijk van wanneer je eisprong is geweest. Zou 2 januari aanhouden, denk dat 31 nog beetje vroeg is, maar dan ben je 10 dpo ... dus als je echt met een knaller het jaar uit wil, kun je het proberen toch? En anders hopelijk een mooie start in het nieuwe jaar zelf... 🤞🏻🤞🏻 spannend hoor!
Mijn nod is nu 8 jan ipv 9jan, omdat eisprong dag eerder is en mn lf maar 9 dagen is😅 spannend ook weer!
12 dagen geleden
Reactie op PM1995
Spannend! Hier eigenlijk hetzelfde. We waren in de privéspa en ik had me ev ...
Ik heb echt precies hetzelfde, ontzettend angstig maar stiekem misschien ook wel enthousiast gek genoeg. Ben heel benieuwd wat er bij je uitkomt. Hopelijk wil je het laten weten🫶🏼
Maar hey wel heftig zeg zo’n zware en lange bevalling! Hopelijk gaat het je qua lichamelijke en mentale klachten weer goed!
12 dagen geleden
Reactie op Jansjuni23
Iemand die ook de nod rond 4-5 jan heeft en savonds ook misselijk is en smo ...
Hier ook 5 januar mijni NOD. Ik vermoed 22e mijn ovulatie te hebben gevoeld. Verder geen klachten of symptomen. Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik ook nauwelijks misselijkheid gehad. Maar is het niet wat vroeg om al iets te merken? Ik ben nu denk ik 7 dpo. En jij? En innesteling is gemiddeld 9 dagen dacht ik?
12 dagen geleden
Reactie op Didjaa
Ja klopt je nod schuift op en is afhankelijk van wanneer je eisprong is gew ...
Ik wacht gewoon tot ik 2 januari ongesteld zou moeten worden:) mijn cyclus wisselt dus wel eens dag meer of minder ;) dus als ik 2 januari niet ongesteld ben ga ik de 3e testen! ☺️ oh echt heel spannend! Heb je al ergens last van? Bij mijn beide zwangerschappen al op 5dpo opgeblazen gevoel.. nu wat krampen onderin lijkt het maar kan ook mijn buik zijn aangezien de helft van ons kerstdiner al ziek is met buikgriep😅.
12 dagen geleden
Reactie op Aznag
Hier ook 5 januar mijni NOD. Ik vermoed 22e mijn ovulatie te hebben gevoeld ...
Ik ben dan nu volgens eigen berekening 8 dpo.. jaaa lijkt me ook maar kvoel iedere dag krampen onderin. Dus geen idee of dat zo vroeg al kan.. ik ga er ook maar niet vanuit. Maar die krampen en savonds misselijk geven me ergens wel weer hoop..
12 dagen geleden
Ik wacht gewoon tot ik 2 januari ongesteld zou moeten worden:) mijn cyclus ...
Oeh knap hoor dat je het testen zo kunt uitstellen tot na je nod! Hier nooit gekund!
Hier vandaag pas eisprong, is wat gevoelig daar beneden.. maar kan dus verder nog niks voelen aan klachtjes... geduld hebben denk ik... 😮💨
12 dagen geleden
Reactie op Didjaa
Oeh knap hoor dat je het testen zo kunt uitstellen tot na je nod! Hier nooi ...
Haha de vroege testen branden wel in mijn handen hoor.. maar die zeggen allemaal zoveel dagen voor je ongesteld zou moeten worden. Alleen is dat met een ovulatie die eerder is denk ik. Want ben vandaag pas 8dpo door die ovulatie.. ik denk zelfbescherming.. hoop zo dat het raak is dat ik mezelf bescherm en nog een dagje wacht🙈
12 dagen geleden
Ik wacht gewoon tot ik 2 januari ongesteld zou moeten worden:) mijn cyclus ...
Ooh, spannend! Wij lopen gelijk. Mijn nod is ook 2 januari. Ik probeer ook te wachten met testen tot 3 januari 🤞 Ik heb nog geen klachten (1dag wat krampen gehad). Mja vorige rondes had ik wel klachten en was het niet raak, dus dat zegt denk ik niet zoveel
12 dagen geleden
Reactie op Veronique11
Ooh, spannend! Wij lopen gelijk. Mijn nod is ook 2 januari. Ik probeer ook ...
Oh spannend! Zo benieuwd! Als je het zo bekijkt is het volgende week al! Bij mijn overige 2 zwangerschappen allang klachten op 8dpo. Dus verwacht niks.. maar ergens houd je toch een beetje hoop he 🙈
12 dagen geleden
Haha de vroege testen branden wel in mijn handen hoor.. maar die zeggen all ...
Hahaha herkenbaar 😂 Ik ben echt 5DPO maar ik moet over 6/7 dagen ongesteld worden. Ben dan toch geneigd om morgen zo'n vroege CB te halen. I K D O E H E T N I E T ! ! ! 🥲
12 dagen geleden
Reactie op PM1995
Hahaha herkenbaar 😂 Ik ben echt 5DPO maar ik moet over 6/7 dagen ongesteld ...
haha en als je hem doet is t veeeelste vroeg, maar dat weet je denk ik zelf ook... vanaf 9/10 dpo heb je pas kans wat te zien, daarvoor is het echt nog niet ingenesteld en hcg verdubbeld
12 dagen geleden
Nou ik heb volgens mij net mijn piek getest, dus inderdaad een NOD in januari. We hebben alleen de 27e voor het laatst seks gehad, is het te laat als we pas vanavond weer seks hebben?
12 dagen geleden
Ik sluit ook aan ☺️ zou aanstaand weekend ongesteld moeten worden. Heb in november een miskraam gehad en ben nu tussendoor 1 keer ongesteld geweest.
Wilde eigenlijk wachten met testen tot het weekend, maar het begint nu toch een beetje te kriebelen na het lezen van de reacties hier 😅 vandaag 9 dagen na mijn ovulatie.