1106 Reacties

één jaar geleden

Hier licht rozen slijm toen ik opstond wss mijn beginende menstruatie vandaag 12dpo 🤷‍♀️ Volgende ronde maar weer poging 13

één jaar geleden

Reactie op hopeke

Hier licht rozen slijm toen ik opstond wss mijn beginende menstruatie vand ...
Hee Hopeke, wat klote zeg, ronde 13.. hoe voel je je?

één jaar geleden

Reactie op Annnnie

Hee Hopeke, wat klote zeg, ronde 13.. hoe voel je je?
Best ambetand maar je leer er mee leven

één jaar geleden

Hallo! Ik doe mee. Ronde 6 na miskraam, 2 juli NOD 🌟

één jaar geleden

Hoi, ik doe mee. Ronde 3 na ons stilgeboren zoontje in maart. 02 juli mijn NOD. 🤞🏻

één jaar geleden

Ik doe mee. Mijn nieuwe NOD is ook 3 juli. Afgelopen maand ook 1e ronde voor 2e kindje. Om een of andere reden hele late eisprong en hele korte luteale fase (8DPO al ongesteld). Hopelijk komende ronde meer geluk of in ieder geval al een logischer cyclus

één jaar geleden

Wij gaan deze maand voor het eerst voor ons tweede kindje, dus ik doe ook graag mee. NOD 2 of 3 juli denk ik, nog maar pas gestopt met de pil weer dus heb mijn cyclus nog niet helemaal scherp.

één jaar geleden

Ik sluit aan. 5 juli 2e poging voor 1e kindje.

één jaar geleden

Maken jullie ook gebruik van ovulatietesten?

één jaar geleden

Reactie op Annnnie

Maken jullie ook gebruik van ovulatietesten?
Eerder nooit gedaan maar afgelopen maand voor het eerst wel. Zou voor deze ronde eventueel even nieuwe moeten aanschaffen.

één jaar geleden

Reactie op Annnnie

Maken jullie ook gebruik van ovulatietesten?
Ik wel, ik heb een chronische ziekte en mag mijn medicijnen daarvoor niet gebruiken zo lang ik zwanger wil worden/ ben. Dus het is zaak zo snel mogelijk zwanger te worden 😅. Bij onze eerste was het direct raak, nu is mijn vriend ziek helaas (flinke griep) dus denk dat we deze ronde niet zoveel kans hebben…

één jaar geleden

Ik klets graag mee. Wij hebben een paar dagen geleden besloten voor een tweede te gaan 😊 Moet eerst nog ongesteld worden en dan kunnen we voor de eerste ronde gaan. NOD zou dan rond 9 juli ergens zijn. Tenzij ik afgelopen maand een heeeeeele late eisprong heb gehad, maar daar ga ik niet vanuit.

één jaar geleden

Reactie op Annnnie

Maken jullie ook gebruik van ovulatietesten?
Nee nu nog niet in ieder geval. Bij onze dochter was ik na de eerste ronde benieuwd wanneer in mijn cyclus mijn eisprong was. Toen ovulatietesten gebruikt en was het ook raak. Mijn eisprong was nagenoeg gelijk met hoe mijn app het voorspelde, dus ga daar nu voorlopig vanuit 😊

één jaar geleden

Reactie op FemFF

Eerder nooit gedaan maar afgelopen maand voor het eerst wel. Zou voor deze ...
Ik gebruik de beuer ot80 met app veel duidelijker dan al die andere testen Je begint met een blauwe die je doet vanaf je menstruatie die meet fsh dan in de app heef je die in vanaf een bepaalde dag gebruik je dan de rozen en blauwe ook die heef je in de app zo berekend hij perfect waneer je eisprong is je kan het allemaal makelijk volgen

één jaar geleden

Ook ik ben ongesteld geworden, sinds gisteravond. Op naar ronde 2, voor kind 3🤗

één jaar geleden

Reactie op Annnnie

Maken jullie ook gebruik van ovulatietesten?
Jazeker. Ik vind de bevestiging fijn 😊

één jaar geleden

Nod 1 juli 🍀

één jaar geleden

Wanneer hebben jullie ongeveer je ovulatie?

één jaar geleden

Reactie op Annnnie

Wanneer hebben jullie ongeveer je ovulatie?
Bij mij is 18 juni de schattig. Die van jou?

één jaar geleden

Reactie op Annnnie

Wanneer hebben jullie ongeveer je ovulatie?
Volgens mijn app 29 juni. Maar eerst nog even mijn menstruatie afwachten wanneer die is, dan veranderd het vaak nog 1/2 dagen.