1176 Reacties

2 jaar geleden
Ik doe ook mee.... Gisteren na eerst een paar uur spanning met roze/bruine afscheiding savonds laat toch ongesteld geworden. Spannend omdat het dag 25 was en het de laatste maanden steeds 28/29 dagen is. Maar het is nu flink met krampen dus geloof nooit in een innestelingsbloeding.
Verwacht m'n NOD normaal met 4 weken dus ongeveer 2 juli, op naar ronde 16 voor ons 2e kindje (en 1e kindje was in 1x raak, zo gek kan het gaan 馃槙)
Hopelijk gaat de hsg in het ziekenhuis van afgelopen maand z'n vruchten afwerpen, volgens de arts ben je een aantal maanden vruchtbaarder... Dus had ook stiekeme hoop meteen deze ronde maar helaas dus, alleen verrassend opeens eerder ongesteld.
Soms ben ik er zo klaar mee...

2 jaar geleden
Ik doe ook weer mee, ronde 6 voor tweede kindje. Vorige ronde een miskraam gehad met 5 weken en nu (de maand erop) een rare cyclus gehad (veel korter, meer bloedverlies). NOD is rond 6 juli, maar mijn app is helemaal van de wap af door de miskraam 馃檲 dus het is een gok.

2 jaar geleden
Reactie op Sea
Ik doe ook mee.... Gisteren na eerst een paar uur spanning met roze/bruine ...
Mijn menstruatie is wel vreemd, nu op dag 3 is het al bijna over (voor mijn doen) maar lijkt me ook niet dat het zo'n lange innestelingsbloeding is, daarvoor denk ik ook te heftig. Ik ga dan toch altijd twijfelen, herkenbaar? Misschien wil ik ook te graag dat het eindelijk eens lukt 馃槕

2 jaar geleden
Vanavond spotting.. morgen NOD.
Ik meld me hier alvast馃憢馃徏
Tevens mijn 1-jarig jubileum als het gaat om aansluiten bij NOD groepen hier op het forum馃槄馃槼馃槶

2 jaar geleden
Begin juli m鈥檔 nod , tweede ronde voor ons tweede kindje. Nod zal tussen 4 en 7 juli zijn

2 jaar geleden
Vanavond spotting.. morgen NOD.
Ik meld me hier alvast馃憢馃徏
Tevens mijn 1- ...
Nou we kunnen elkaar de hand schudden 馃
Hier ook een 1-jarig jubileum 馃帀
Gisteren ongesteld geworden dus we gaan door naar ronde 13 voor kindje nummer 2. NOD is waarschijnlijk 5 juli. Maandag een hsg onderzoek, daarna zou je aanzienlijk meer kans moeten hebben dus we gaan verder met goede hoop 馃

2 jaar geleden
Ik sluit me aan hier voor de 3de ronde 2de kindje. ben helaas vannacht ongesteld geworden. Ik snap het echt niet, had gewoon om de dag seks, niet raak.
Nod 5 juli

2 jaar geleden
En ook ik schuif door :( 3 dagen na NOD ongesteld geworden. Hopen dat het deze ronde eindelijk raak is !

2 jaar geleden
En ik schuif ook door naar de maand juli, helaas na 1 dag overtijd toch ongesteld geworden. Ik ga maandag contact opnemen met de huisarts aangezien we al een jaar bezig zijn en in februari een miskraam hebben gehad.鉂わ笍馃専 de moed zakt eventjes heel ver weg..... maar proberen positief te blijven馃崁馃

2 jaar geleden
Hier helaas een vroege miskraam gehad dus sluit mij ook weer aan 馃槩
Sterkte 馃挄

2 jaar geleden
Ik sluit weer aan. Helaas net ongesteld geworden 馃槩. Op naar ronde 10 voor ons eerste kindje. Verwachte ovulatie 26 juni en NOD 10 juli 馃崁