1016 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben afgelopen maand geen poging gedaan. Ik word dus 9 juni ongesteld en dan is 4 juli mijn nod. Sinds november proberen wij voor ons 3e kindje, nadat onze tweede dochter met 32 weken stil is geboren. Dit is 29 juni een jaar geleden. Wij zijn bij ons eerste 2 zwangerschappen erg snel zwanger geraakt en merk dat nu de zwangerschap uit blijft dit wel met ons doet. Mijn man vond afgelopen maand dat ik te veel druk erop leg wanneer we seks moeten hebben en ik weet niet zo goed hoe ik het anders kan doen. Ik vertel hem als ik ongesteld ben geworden welke dagen ik volgens de apps het meest vruchtbaar ben en heb de afgelopen maanden afwisselend ovulatie testen gedaan. Ik wens iedereen hier veel succes en duim voor veel positieve testen 🥰

4 maanden geleden

Vanmorgen negatieve test gehad dus hoop dat ik dan een deze dagen ongesteld wordt, dan kunnen we nl snel door naar de volgende ronde, ronde 8 alweer. Nod rond 9 juli zoals mn app nu zegt

4 maanden geleden

Reactie op Tessie17

Wij hebben afgelopen maand geen poging gedaan. Ik word dus 9 juni ongesteld ...
Spannend om er toch weer voor te gaan lijkt me! Mijn man wil liever niet weten wanneer ik vruchtbaar zou zijn want dan heeft ie het gevoel van een ‘moetje’. Ik heb afgelopen maanden ovulatietesten gedaan en als het zover was een leuke avond ervan gemaakt. Misschien helpt dat om je man wat rust te geven?

4 maanden geleden

Reactie op Ericavw

Spannend om er toch weer voor te gaan lijkt me! Mijn man wil liever niet w ...
Ja ik denk dat hij dat het liefste wil. Goede tip.

4 maanden geleden

Reactie op JLG87

Ik meldt me hier helaas. Vannacht ongesteld geworden. Dag eerder dan verwac ...
Balen 😞 maar alsnog welkom bij de club!

4 maanden geleden

Ik sluit me hier weer aan. Helaas woensdag ongesteld geworden en dus door maar de volgende ronde. 3 juli zal waarschijnlijk de nieuwe nod zijn. 🤞

4 maanden geleden

Ik ga mij denk ik ook hier bij aansluiten eind mei miskraam gehad zie het niet gebeuren dat ik in juni al zwanger raak alle hoop op juli...

4 maanden geleden

Ook ik sluit me hier weer aan. Ronde 26 voor een 2e. Vandaag twee dagen voor mn nod ongesteld geworden… 🙁

4 maanden geleden

Reactie op kees2021

Ook ik sluit me hier weer aan. Ronde 26 voor een 2e. Vandaag twee dagen voo ...
Hopelijk deze ronde raak voor jullie 🍀

4 maanden geleden

Ik meld me hier ook! Gisteren ongesteld geworden 😭

4 maanden geleden

Ik meld me hier ook weer! Na de mk 6 mei word dit weer de eerste ronde voor een 2e 🥰 ik verwacht mijn Nod rond 10 juli!

4 maanden geleden

Ik meld mij hier ook. In mei te horen gekregen dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb. Volgende week laatste controle hopelijk zijn de waardes dan voldoende gezakt. Ga vanaf morgen met de ovulatie testen beginnen. Heb nu geen flauw idee wanneer en hoe mijn cyclus gaat zijn.

4 maanden geleden

Reactie op Jillm1

Ik meld mij hier ook. In mei te horen gekregen dat ik een buitenbaarmoederl ...
Ik heb in januari hetzelfde gehad. Mijn cyclus was in maart weer goed op gang! Hopelijk zijn de waardes de volgende controle goed gezakt en is je cyclus weer snel op gang. Dat komt vast goed!🙏🏻🍀

4 maanden geleden

Goedemorgen, Welke app gebruiken jullie om je cyclus bij te houden? Het liefste een Nederlandse en gratis natuurlijk 😉

4 maanden geleden

Reactie op Loez121

Goedemorgen, Welke app gebruiken jullie om je cyclus bij te houden? Het li ...
Ik gebruik clue

4 maanden geleden

Reactie op Tessie17

Ik gebruik clue
Ja klopt maar dat is een betaalde app.

4 maanden geleden

Hallo Dames...gisteren is mijn ongesteldheid begonnen...op naar ronde 3 voor 3e kindje🍀💞 NOD is 9 juli✨️

4 maanden geleden

Reactie op Loez121

Ik heb in januari hetzelfde gehad. Mijn cyclus was in maart weer goed op ga ...
Ik hoop het. We gaan het zien🙏

4 maanden geleden

Reactie op Loez121

Ja klopt maar dat is een betaalde app.
Ja ik gebruik alleen het gratis gedeelte dat bevalt mij prima

4 maanden geleden

Reactie op Loez121

Goedemorgen, Welke app gebruiken jullie om je cyclus bij te houden? Het li ...
Ik gebruik deze. Al 3 jaar ofzo. Heb er nog al wat gebruikt door de tijd heen, maar vind deze echt het fijnst.