1016 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb nog echt een minimaal hcg hormoon in mijn lichaam ik denk nu iets van 25. Gister avond en vanavond een ovulatie test gedaan en zie een hele duidelijke streep is dit gewoon op het goede moment begonnen met testen dus een gelukje of reageert de ovulatie test ook op zn laag hcg hormoon. Weet iemand dit?
4 maanden geleden
Reactie op Jillm1
Ik heb nog echt een minimaal hcg hormoon in mijn lichaam ik denk nu iets va ...
Ik zou dit even bij de controle navragen. Even bellen naar het ziekenhuis voor advies? Als je het hcg hormoon nog in je bloed hebt, kan je niet zwanger worden volgens mij. Ik weet wel dat het onder de 50 lang duurde. Maar wie weet is je cyclus weer op gang. 馃檹馃徎
4 maanden geleden
Ik denk dat ik hier thuis hoor, maar ik weet het niet zeker. Afgelopen zaterdag een miskraam gehad en laatste menstruatie begon op 17 april.. geen idee dus wanneer m'n NOD is. Had van de gynaecoloog wel groen licht gekregen om direct weer te proberen als alles van de mk achter de rug is.
4 maanden geleden
Menstruatie is achter de rug, vroeg begonnen en kort dit keer. We mogen er dus weer voor gaan. Voel me niet helemaal fit dus nog even paar dagen rustig aan en dan de komende 2 weken gewoon regelmatig "klussen" zonder echt schema aan te houden van om de zoveel dagen etc. Hopelijk komende maand mooi nieuws. We gaan ronde 5 in
4 maanden geleden
Reactie op JLG87
Menstruatie is achter de rug, vroeg begonnen en kort dit keer. We mogen er ...
Daar gaan we voor! Hoop dat juli de maand voor ons is!!
4 maanden geleden
Reactie op Jillm1
Ik heb nog echt een minimaal hcg hormoon in mijn lichaam ik denk nu iets va ...
Volgens is hcg van 25 genoeg om een test erop te laten reageren (sommige reageren al met 14 geloof ik), dus het zou ook kunnen dat ie daar nog op reageert. Wat al eerder gezegt is , even contact op nemen met ziekenhuis voor advies, zou ik ook doen!
4 maanden geleden
Reactie op Ericavw
Volgens is hcg van 25 genoeg om een test erop te laten reageren (sommige re ...
Had het al los gelaten en besloten om eerst een keer ongesteld te worden. Gisteren al ongesteld geworden en maandag controle dus hopelijk dan een goede uitslag en begin dan weer met testen rond ovulatie 馃槉
4 maanden geleden
Reactie op Didjaa
Sluit me hier ook aan, vermoed 8juli mn nieuwe nod, ronde 10 voor 2e kindje ...
Oo wat balen 馃槥 ik verwacht 1 juli mn nod 1 weekje voor jou! Dat juli een mooie maand voor vele gaat zijn馃檹馃崁
4 maanden geleden
Reactie op Ericavw
Pff echt hoor! We gaan er weer voor! Wat duurt een maand soms lang 馃槀
Ja echt he! Ik ben gister weer met ovu testen begonnen. Dit weekend zijn we weg en ben ze vergeten mee te nemen dus maandagochtend wss pas weer.
4 maanden geleden
Hier is het nog wachten op de menstruatie maar met negatieve zwangerschapstesten zal de volgende NOD vast ergens in juli plaatsvinden 馃槉 Het wordt hier de 9e poging met letrozol ivm PCOS, daarvoor ongeveer 1.5 jaar aangekloot met onvoorspelbare cyclussen, wat tot niets heeft geleid. Hopelijk is het binnenkort dan toch een keertje raak 馃