1016 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Ericavw

Wie weet heb je direct een positieve test in handen als je nod 1 juli is ☺️ ...
Jaaa mijn cyclus is altijd 26 a 27 dagen dus 1 juli of 2 juli is dan mn nod. Ik ga wss vanavond nog even een testje doen maar heb wel veel gedronken dus weet niet hoe betrouwbaar de uitslag gaat zijn. Wacht nog even een half uurtje. En sowieso morgen weer testen . Ben heel benieuwd

4 maanden geleden

Ik ook nod 13 juli

4 maanden geleden

Hoii, vrijdag mn spiraal eruit laten halen. 19juli NOD (lange cyclus) voor een 5de wondertje. Zijn jullie ook zo zenuwachtig!?

4 maanden geleden

Reactie op Didjaa

Sluit me hier ook aan, vermoed 8juli mn nieuwe nod, ronde 10 voor 2e kindje ...
het zette zaterdag niet door, vandaag pas.. dus nieuwe nod ligt rond 11juli

4 maanden geleden

Reactie op Ericavw

Wie weet heb je direct een positieve test in handen als je nod 1 juli is ☺️ ...
Nou verwacht dat deze cyclus wat langer is. Heb nog steeds een vrij lage ovu test terwijl ik hem nu toch echt wel hoger verwacht. Dus nog even geduld. Mn nod zal wss wel wat verder komen te liggen da 1 of 2 juli. We gaan het zien 😊

4 maanden geleden

Hallo allemaal! Ik sluit hier aan. Gisteravond ongesteld geworden. Nu bezig sinds januari en in mei een miskraam gehad…. Nu weer voor het eerst ongesteld maar wel al een eisprong kunnen opsporen. Helaas niet raak dus…😞

4 maanden geleden

Nou ik verwacht mijn NOD rond 4 juli (volgens de app). Maar vandaag best wat krampen dus denk dat mijn eisprong een of twee dagen eerder is. Afgelopen zaterdag en zondag gezellig gemaakt dus vanavond maar weer ;-) Hoop zo dat het deze maand raak is

4 maanden geleden

Zondag ongesteld geworden jammer genoeg, volgende nod 13/14 juli 2de ronde 2de kindje

4 maanden geleden

3,5 jaar.... waarvan 1 x een zwangerschap, en met 20 weken mijn mooie meiden helaas verloren.. ik hoop zo dat het snel raak mag zijn en dat wij een regenboog broertje of zusje mogen ontvangen 🩷🩵✨️

4 maanden geleden

Reactie op Onskleinegeheimpje93

3,5 jaar.... waarvan 1 x een zwangerschap, en met 20 weken mijn mooie meid ...
Ow dag moet wel verschrikkelijk zijn pfoe is nog recent jeetje ....

4 maanden geleden

Is dit mn piek ?

4 maanden geleden

Reactie op Onskleinegeheimpje93

3,5 jaar.... waarvan 1 x een zwangerschap, en met 20 weken mijn mooie meid ...
Hey bah wat heftig. En verdrietig. Hopelijkis het jullie snel weer gegund 🙏

4 maanden geleden

Hi allemaal, Ik sluit hier aan, helaas. Vandaag is m'n menstruatie begonnen. Ik verwacht 17 juli mijn NOD. Ik hoop deze maand wel de ovulatietesten te gaan gebruiken, om toch meer zicht te krijgen in m'n piek. ( wie helpt mij herinneren? 😉 )

4 maanden geleden

Reactie op Ytomamavan1

Is dit mn piek ?
ja, of super dichtbij, zou iig vandaag seks hebben

4 maanden geleden

Hoi 👋🏻, hier de NOD op 1 juli. Super spannend.. eerste ronde voor 2e kindje. Ik voel al wel wat dingen gebeuren in m’n buik, hoe bizar zou het zijn als het direct raak is?! Nog even afwachten dus.. 🤞🏻

4 maanden geleden

Reactie op Ytomamavan1

Is dit mn piek ?
Dat denk ik wel, misschien dat die vanavond nog iets donkerder is 🤗

4 maanden geleden

Reactie op Guusjes123

Dat denk ik wel, misschien dat die vanavond nog iets donkerder is 🤗
Heb net weer even getest en hij is al donkerder dan vanmorgen dus vandaag is de piek dus over ong 24-36 uur mn eisprong! Ga het vanavond en morgen nog even extra gezellig maken 😋 en dan ga ik ook weer op het wachtbankje! Ronde 3 na mn miskraam. Ben benieuwd ben namelijk al 2x in ronde 3 zwanger geraakt 😆🤞

4 maanden geleden

Reactie op Dox86

Hi allemaal, Ik sluit hier aan, helaas. Vandaag is m'n menstruatie begonn ...
Ik zal het proberen je te helpen herrinneren 🤭

4 maanden geleden

Overmorgen gaat mijn spiraal eruit, hopelijk nog voor mijn eisprong, zo spannend allemaal, of ben ik de enige die zo zenuwachtig is?

4 maanden geleden

Ik doe ook mee!😊 Eerste ronde voor ons 2e kindje. Nod 8 juli, verwacht komend weekend ergens m'n eisprong. Zooo spannend🤞🏻