1016 Reacties

4 maanden geleden

Deze vandaag

4 maanden geleden

Reactie op Romyy_

Deze vandaag
Ik had dat ook in april en bleek toen toch zwanger te zijn. Misschien dat eerst proberen?

4 maanden geleden

Reactie op Jillm1

Ik had dat ook in april en bleek toen toch zwanger te zijn. Misschien dat e ...
Net getest, die is negatief.

4 maanden geleden

Ik schuif door naar deze groep... Menstruatie kwam even 3 dagen later, erg vervelend...馃槬 Deze ronde willen we toch met ovulatietesten aan de slag gaan. Welke/ welk merk raden jullie aan??

4 maanden geleden

Reactie op MamaAnnemarie

Ik schuif door naar deze groep... Menstruatie kwam even 3 dagen later, erg ...
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap die van de action gebruikt. Deze knalden alleen niet echt duidelijk bij mij. Nu voor de 2e vorige ronde begonnen met de dipsticks van sensitest. Beviel erg goed. Ter controle gebruik ik de cb digitaal als ik denk dat ik op mijn piek zit 馃檲

4 maanden geleden

Reactie op Toetie23

Bij ons zoontje was het de eerste ronde raak en bij ons dochtertje na de 2 ...
Oh dat is echt heel snel! Gezegend ben je! Spannend!

4 maanden geleden

Reactie op Romyy_

Deze waren van eergister en gister
Ik denk dat die dan vandaag springt of morgen, want die van vandaag is niet meer zo donker? Of zie ik dat alleen. Wel ontzettend spannend hoor! Door jou wil ik ook ovulatie testen halen haha maar ga het nog niet doen

4 maanden geleden

Reactie op Romyy_

Jammer.. kan het nog te vroeg zijn?

4 maanden geleden

Nou dames, mijn spiraal is eruit! Laat het ei maar komen. Ik ben bang dat het deze ronde niet lukt omdat mn bmm nu beschadigd is? Zal vast onzin zijn haha maarja ik ben bang voor de teleurgestelling, kan daar echt in blijven hangen.. hebben jullie dat ook?

4 maanden geleden

Teleurstelling*

4 maanden geleden

Reactie op Guusjes123

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap die van de action gebruikt. Deze knalde ...
Dankjewel voor de tip!馃槉

4 maanden geleden

Reactie op Romyy_

Oki. Dan misschien inderdaad andere testen proberen. Ik gebruik die van sensitest.vind deze fijn en duidelijk

4 maanden geleden

Reactie op Guusjes123

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap die van de action gebruikt. Deze knalde ...
Ik doe precies hetzelfde! Cb is duur maar de duidelijke bevestiging is heel fijn (smiley of niet)

4 maanden geleden

Reactie op OumAbd

Nou dames, mijn spiraal is eruit! Laat het ei maar komen. Ik ben bang dat h ...
Ja ik herken dat! Dacht vorige maand echt dat het raak was, had voor mn gevoel allerlei symptomen en ben echt 3 dagen zo verdrietig geweest! Ik probeer het daarom ook deze maand wat los te laten, zover dat lukt hahah Mijn vriend is ook nog es ziek (enorm verkouden, keelpijn, verhoging) en dek me daardoor nu al in met de reden dat mogelijk het zaad van mindere kwaliteit is 馃檲 weet niet of dat zo is

4 maanden geleden

Reactie op OumAbd

Ik denk dat die dan vandaag springt of morgen, want die van vandaag is niet ...
Die van vandaag lijkt inderdaad iets minder, of het komt door de foto. Ik stop zelf altijd met testen zodra ie positief is..

4 maanden geleden

Reactie op Ericavw

Ik doe precies hetzelfde! Cb is duur maar de duidelijke bevestiging is heel ...
Ja precies! Heel prettig om te weten. Al moet ik zeggen dat ik de testen van sensitest ook heel duidelijk vond en de cb eigenlijk niet nodig was. Begin volgende week weer met testen. Volgend weekend hopelijk weer mijn piek 馃憣馃徎

4 maanden geleden

Reactie op Ericavw

Ja ik herken dat! Dacht vorige maand echt dat het raak was, had voor mn gev ...
Ahh.. hoeveelste ronde is het nu? Ja ik probeer het ook los te laten maar die controle is ergens wel fijn, zoveel mogelijk weten maar ik ga niet testen voor mn ovulatie en ik wacht het een paar dagen af na mn NOD (zeg ik nu..) haha Hopelijk is hij snel beter!

4 maanden geleden

Reactie op Jillm1

Oki. Dan misschien inderdaad andere testen proberen. Ik gebruik die van sen ...
Bedoel je andere ovulatietesten? Of een andere zwangerschapstest?

4 maanden geleden

Reactie op OumAbd

Ik denk dat die dan vandaag springt of morgen, want die van vandaag is niet ...
Nou ik had net nog van cb een smiley. Dus woensdag en vandaag was de cb positief.

4 maanden geleden

Reactie op OumAbd

Jammer.. kan het nog te vroeg zijn?
Geen idee. Want zou niet weten wanneer ik dan mijn piek gehad moet hebben 馃 dan zou dan rond 6 juni moeten zijn geweest