1016 Reacties
4 maanden geleden
Ik schuif door naar deze groep... Menstruatie kwam even 3 dagen later, erg vervelend...馃槬
Deze ronde willen we toch met ovulatietesten aan de slag gaan.
Welke/ welk merk raden jullie aan??
4 maanden geleden
Reactie op MamaAnnemarie
Ik schuif door naar deze groep... Menstruatie kwam even 3 dagen later, erg ...
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap die van de action gebruikt. Deze knalden alleen niet echt duidelijk bij mij. Nu voor de 2e vorige ronde begonnen met de dipsticks van sensitest. Beviel erg goed. Ter controle gebruik ik de cb digitaal als ik denk dat ik op mijn piek zit 馃檲
4 maanden geleden
Reactie op Guusjes123
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap die van de action gebruikt. Deze knalde ...
Dankjewel voor de tip!馃槉
4 maanden geleden
Reactie op OumAbd
Nou dames, mijn spiraal is eruit! Laat het ei maar komen. Ik ben bang dat h ...
Ja ik herken dat! Dacht vorige maand echt dat het raak was, had voor mn gevoel allerlei symptomen en ben echt 3 dagen zo verdrietig geweest! Ik probeer het daarom ook deze maand wat los te laten, zover dat lukt hahah
Mijn vriend is ook nog es ziek (enorm verkouden, keelpijn, verhoging) en dek me daardoor nu al in met de reden dat mogelijk het zaad van mindere kwaliteit is 馃檲 weet niet of dat zo is
4 maanden geleden
Reactie op Ericavw
Ik doe precies hetzelfde! Cb is duur maar de duidelijke bevestiging is heel ...
Ja precies! Heel prettig om te weten. Al moet ik zeggen dat ik de testen van sensitest ook heel duidelijk vond en de cb eigenlijk niet nodig was. Begin volgende week weer met testen. Volgend weekend hopelijk weer mijn piek 馃憣馃徎
4 maanden geleden
Reactie op Ericavw
Ja ik herken dat! Dacht vorige maand echt dat het raak was, had voor mn gev ...
Ahh.. hoeveelste ronde is het nu? Ja ik probeer het ook los te laten maar die controle is ergens wel fijn, zoveel mogelijk weten maar ik ga niet testen voor mn ovulatie en ik wacht het een paar dagen af na mn NOD (zeg ik nu..) haha
Hopelijk is hij snel beter!