Hallo allemaal,
Ik maak deze app aan voor degene die ook een NOD in juli hebben. Fijn om elkaar te steunen. Hopen op een maand vol positieve testen 馃檹馃徎
Dames, waarom testen jullie eigenlijk je ovulatie? Niet aanvallend oid maar je weet met zo een test toch nog steeds niet precies wanneer die springt?
Voelen jullie je eisprong?
Dames, waarom testen jullie eigenlijk je ovulatie? Niet aanvallend oid maar ...
Het is echt heel fijn om je piek te achterhalen. Dan weet je in welke 24 uur je gemeenschap moet hebben. Ik heb nu voor de eerste keer de sensitest gebruikt. En die is echt heel fijn! Hopelijk heeft het gewerkt!馃檹馃徎馃檹馃徎
Dames, waarom testen jullie eigenlijk je ovulatie? Niet aanvallend oid maar ...
Ik voel vanaf 2 dagen vooraf een zeurend gevoel en de dag van de eisprong heb ik last vsn flinke buikpijn.. tenminste de afgelopen 2 rondes heb ik dit gehad... gekeken maar mijn cyclus is mijn ovulatie maandag... spannend鈽猴笍馃檲 we hebben gisterenavond geklusd, morgenochtend en maandagavond weer. Dan hebben we ons best gedaan馃ぃ
Het is echt heel fijn om je piek te achterhalen. Dan weet je in welke 24 uu ...
Ja snap dat het heel fijn is om te weten. Maar je ei springt 24-48 uur na een positieve test toch? Wij hebben denk wel om de dag gemeenschap, dus dat is dan toch hetzelfde denk ik?
Maar wel fijn dat het op papier staat, dat snap ik, ik probeer het een beetje los te laten haha