1016 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op OumAbd
Ja ik dus ook, dus is die buikpijn dan identiek aan een positieve test of i ...
Vorige ronde had ik die dag een positieve ovulatietest en de dag erna die erge buikpijn. Ik ga er dus vanuit tot dat van het springen zelf is. Tot heden nog niks trouwens... krijg een zeurderig gevoel maar geen positieve ovulatietest. Om 11 u nog een testje wagen. Dag 15 vandaag. Heb 2 x een cyclus van 30 dagen gehad. Eve afwachten🍀
We vieren vandaag de verjaardag van mijn man en hij wilt dus wat gaan drinken... ben zo bang dat dit invloed kan hebben... pfff... soms wel lastig als je zo graag wilt..
4 maanden geleden
Reactie op TOWIU
24 juli NOD. Net ongesteld geworden 😔 zoveelste ronde voor 2e kindje (1,5 ...
Heh bah, hier ook net ongesteld geworden en 24 juli NOD. Dat we allebei maar positief mogen testen volgende maand ❤️
4 maanden geleden
Reactie op OumAbd
Pff door jou wil ik ze meteen bestellen maar het is pas ronde 1..
🤭
4 maanden geleden
Reactie op OumAbd
Dames, waarom testen jullie eigenlijk je ovulatie? Niet aanvallend oid maar ...
Ik testte om te kijken hoe mn cyclus in elkaar stak en of wat ik voel klopt. En ja het is nu 3x bevestigd dat mijn buikpijn mn ovulatiepijn is. Dus voor mij is het gewoon een controle of mn lijf de juiste signalen geeft.
En je andere vraag is dus ook meteen beantwoord 😋ja ik voel de ovulatie
4 maanden geleden
Reactie op OumAbd
Ja snap dat het heel fijn is om te weten. Maar je ei springt 24-48 uur na e ...
24-36 uur geloof ik. Maar ja iedereen is weer anders dus zullen vast uitzonderingen zijn 😄 voor de ene werkt ovulatie testen ook rustgevend en de ander keijgt er alleen maar stress van. Dus is ook beetje ondervinden wat jezelf prettig vind denk ik. 😊
4 maanden geleden
Reactie op Loez121
Ja hè?! Mooi gezellig gemaakt rond die tijd! 🥰 4 juli is mijn 14dpo. Hopen ...
Dat is die van mij ook! Ik hoop dat ik ook kan wachten tot dan. Maar betwijfel het 😅 vorige2 zwangerschappen testen ik met 11 dpo al positief dus weet niet of ik me er dam van kan weerhouden 😅
4 maanden geleden
Reactie op Ytomamavan1
Dat is die van mij ook! Ik hoop dat ik ook kan wachten tot dan. Maar betwij ...
Mijne ook rond die tijd! Denk deze maand mijn eisprong heel goed gevoeld te hebben tussen einde menstruatie en vandaag zo'n 7 x gezellig gemaakt hahaha dus neem aan dat we de kans wel benut hebben
4 maanden geleden
Reactie op JLG87
Mijne ook rond die tijd! Denk deze maand mijn eisprong heel goed gevoeld te ...
Haha dat denk ik ook al ja! Lekker bezig! Nu op wachtbankje bankje en duim men
4 maanden geleden
Reactie op Ytomamavan1
24-36 uur geloof ik. Maar ja iedereen is weer anders dus zullen vast uitzon ...
Nadat je ei gesprongen is “leeft” hij ook nog 24 uur 😊
4 maanden geleden
Hi!!
Mijn partner en ik zijn nu in de eerste ronde voor ons eerste kindje. Ik ben zelf 29, word dit jaar 30. Super spannend allemaal! Ik heb 8 juli ongeveer mijn nod. Gister vermoedelijk mijn piek gehad dus ben heel benieuwd!!
Hopelijk gaan de komende 2 weken snel haha.