🌸 NOD juli 2025 🌸
Hey meiden,
Ik weet dat het nog vroeg is, maar ik open toch al even een NOD voor juli 2025 🙈
Vandaag net ongesteld geworden, dus mijn voorlopige NOD is 2 juli. Ik moet nog even kijken met ovulatietesten of dat klopt.
Dit wordt ronde 4 voor ons. Ik heb al een kindje van bijna 2 jaar en we hopen nu op een tweede kleintje 💕
Wie doet er (misschien) ook mee deze ronde? Altijd fijn om samen te kunnen aftellen, zeuren, hopen en supporten!
🥰
Zojuist een miskraam achter de rug. Net een echo gehad en het was schoon zelfs een ovulatie nu te zien maar toch geadviseert om een menstruatie af te wachten dus ik kom gezellig erbij🥰
Ik schrijf ook graag mee.
Bijna jaar bezig voor 2e kindje.
Begin februari met 5 weken miskraam gehad.
2 weken terug een knobbeltje ontdekt in mn borst, vorige week echo gehad bij de Frauenarzt maar die kon geen duidelijkheid geven dus morgen afspraak in het ziekenhuis.
Ik hoop, ga ervanuit, dat alles goed is dus de kinderwens kan worden voortgezet en anders blijft het bij 1 kindje.
Vrees dat ik hier ook weer kan aansluiten 😢. Gaan na ronde 8 voor 2e kindje. Word er zo verdrietig en onzeker van omdat het niet lukt. Bij ons 1e kindje was het ronde 2 al raak dus mijn verwachting was ook dat ik snel zwanger zou zijn. Helaas is dit niet zo. Mijn NOD zou zondag zijn maar heb al menstruatie klachten
Na vorige maand een miskraam en vandaag een te vroege menstruatie en kleine teleurstelling, sluit ik me ook aan!
Onze 1e is in Maart geboren, mocht het deze ronde lukken, zal de 2e ook in maart geboren worden. Is dat niet gek?
Ik herken je gevoel heel goed… Bij onze eerste waren we na twee rondes zwanger, dus ik had ook verwacht dat het snel zou gaan. Het is zo verdrietig als het dan telkens niet lukt. Die onzekerheid en teleurstelling elke maand opnieuw is echt niet leuk.
Dat is ook één van de redenen waarom ik vanaf deze ronde heb besloten geen zwangerschapstesten meer in huis te halen vóór mijn NOD. In de vorige rondes begon ik telkens veel te vroeg met testen. Wat helemaal niet nodig, maar de drang was gewoon te sterk. Daarom nu het voornemen om pas te testen vanaf 12 DPO (als ik het echt niet kan bedwingen), en het liefst pas op de dag van mijn NOD. Hopelijk brengt dat wat meer rust.
Ik herken je gevoel heel goed… Bij onze eerste waren we na twee rondes zwan ...
Ja deed dat de eerste paar rondes ook een zwangerschapstest, dan is de teleurstelling helemaal groot. Daar ben ik ook daarom ook snel mee gestopt. Hopen op nieuwe kansen deze ronde en het deze keer lukt 🍀🤞🏻
Na vorige maand een miskraam en vandaag een te vroege menstruatie en kleine ...
Ahh wanneer had je je miskraam precies? Mij werd er verteld om een menstruatie af te wachten dat mocht er nog klein deeltjes achter gebleven zijn die er ook uit gaan.
Hi, hier na een miskraam in maart op 9 weken nu in ronde 3 voor ons eerste kindje. Gisteren ongesteld geworden. NOD staat nu op 4 juli. Fijn om ervaringen te delen🩷
Succes allemaal!
Ik ben nu op CD8 en begin morgen weer met ovulatietesten. Verwacht m’n eisprong rond 17/18 juni (meestal regelmatig).
Hoe doen jullie het qua timing? Hier voelt het soms meer als een klusje dan als ontspanning 😂