928 Reacties

één jaar geleden

Laat ik maar bij mezelf beginnen. Ik heb drie kindjes van 10, 8 en 1 jaar (waarvan 1 een “bonus”). Nog een kindje erbij zou ons gezin compleet maken maar dat gaat niet vanzelf. Voor de jongste een miskraam gehad en deze maart bevallen van een prachtig sterrenmeisje*. Ze had trisomie 18 dus we moesten de zwangerschap afbreken. Het is snel maar nu hopen we toch weer op twee streepjes. Wie hoopt ook op een positieve test in Juni???

één jaar geleden

Heel veel succes gewenst! Ik had vandaag een positieve ovulatie test, dus spannend! Wij hebben een dochter van bijna 4 en een dochter van bijna 2 (woensdag is ze jarig). 29 april heb ik mijn spiraal laten verwijderen na een miskraam, ik bleek zwanger te zijn met een kyleena spiraal maar het was al mis gegaan helaas, dus toch de spiraal laten verwijderen en deze maand de eerste ronde. Dus hopelijk ook meteen in de eerste ronde raak net zoals bij de vorige twee 🤭

één jaar geleden

Reactie op kelve

Heel veel succes gewenst! Ik had vandaag een positieve ovulatie test, dus s ...
Alvast gefeliciteerd met de 2 jaar van de tweede 🎉 Bij mij was het voorheen ook snel raak. 1e keer door de implanon heen (maar gelijk welkom) en daarna steeds in ronde twee. Ik merk dat ik nu ook heel erg hoop dat het weer vlot gaat hoewel ik ook wel weet dat het anders kan gaan. Laten we hopen op dubbele streepjes voor ons allebei in juni 🙂

één jaar geleden

Hier ook nod juni, de 5e als het goed is. Heb 3 oudere kids, 3 knullen 17jr 14jr en 11jr. Heb 11 jaar de prikpil gebruikt want was er heilig van overtuigd dat ik nooit geen kinderen meer wou tot ik me vriend leerde kennen. Heb juli 2021 me laatste prik laten zetten en februari me 1e menstruatie weer gehad. Vorige maand voor t eerst ovu testen gaan gebruiken omdat het nogal onregelmatig is. Had alleen 11dgn na me eisprong me menstruatie weer afgelopen maand dus ben benieuwd deze maand. Ben vandaag weer gaan testen met ovu maar als goed is pas rond het weekend me eisprong.

één jaar geleden

Ik sluit ook aan, rondje 17 voor een 2e kindje 🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op Mamamelissa84

Hier ook nod juni, de 5e als het goed is. Heb 3 oudere kids, 3 knullen 17jr ...
Leuk! Ook al grotere kinderen en hopend op een vierde 🙂 Zou het voor je vriend de eerste keer zijn om het zo helemaal van het begin mee te maken?

één jaar geleden

Reactie op Insuba

Ik sluit ook aan, rondje 17 voor een 2e kindje 🤞🏻
Oef, ronde 17… dat is niet mis. Ook de hele tijd actief geprobeerd? Hoe oud is je eerste kindje?

één jaar geleden

Reactie op Amsterdam mama

Leuk! Ook al grotere kinderen en hopend op een vierde 🙂 Zou het voor je vr ...
Yes voor hem word het de 1e en gelijk de laatste 😅 heb er lang over nagedacht hoor maar nu 🥰🥰🥰

één jaar geleden

Reactie op Amsterdam mama

Oef, ronde 17… dat is niet mis. Ook de hele tijd actief geprobeerd? Hoe oud ...
Ons oudste kindje is 2, we zijn nadat ze 6 maanden was begonnen, al die tijd actief. Helaas 2 miskramen al gehad. Laatste alweer half jaar geleden. Succes allemaal 🍀🤞🏻☺️

één jaar geleden

Reactie op Insuba

Ons oudste kindje is 2, we zijn nadat ze 6 maanden was begonnen, al die tij ...
Ach, twee miskramen. Ik weet helaas hoe naar dat is. Wel fijn dat je dan weet dat het zwanger raken lukt maar de onbezorgdheid is er dan wel af. Maar eerst maar op naar weer twee streepjes.

één jaar geleden

Reactie op kelve

Heel veel succes gewenst! Ik had vandaag een positieve ovulatie test, dus s ...
Ik ben ook zwanger geworden door de kyleena spiraal! Maar het was ook vroeg misgegaan. En bij mijn eerste was ik de 2e ronde al zwanger. Nu zit ik alweer in de 8e ronde. Dus het zegt helaas niks allemaal haha.

één jaar geleden

Ik ga ook door naar juni. Gisteren ongesteld geworden, nu door naar de 8e ronde voor ons 2e kindje.

één jaar geleden

Ik hoop ook op juni 2 streepjes. Momenteel nog even afwachten omdat ik net vroeg miskraam gehad heb... Als het goed zit krijg ik einde week Groen licht van gyne om opnieuw met letrozol te starten (heb pcos). Nod juni dus nog niet geweten momenteel...

één jaar geleden

Reactie op Madeliefje0903

Ik hoop ook op juni 2 streepjes. Momenteel nog even afwachten omdat ik net ...
Ik weet het ook nog niet. Mijn mei nod was namelijk 15mei maar ben nog steeds niet ongesteld! Super frustrerend want ik heb al vier negatieve testen van verschillende merken dus ik ben echt niet zwanger. Wel een smiley bij de ovulatietest gehad dus ik weet niet wat er aan de hand is. Misschien was het even wat maar heeft het niet beklijfd of misschien toch nog onregelmatiger dan ik dacht na ons sterrenkindje in maart. Laat die rode vlag dan ook maar komen en dan door met testen en een nieuwe nod 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Ik sluit ook aan. Ronde 12 voor een 2e kindje 🍀 cyclus heel regelmatig maar helaas nog geen positieve test gehad

één jaar geleden

Reactie op LLxx45

Ik sluit ook aan. Ronde 12 voor een 2e kindje 🍀 cyclus heel regelmatig maa ...
Zie dat je kindje Lars heet! Super leuke naam die ik ook op mijn lijstje had. Helaas heeft mijn schoonzus de naam voor ik haar kende al geclaimt. Maar heb dus wel een heel leuk tiener-neefje genaamd Lars :-)

één jaar geleden

Reactie op Amsterdam mama

Zie dat je kindje Lars heet! Super leuke naam die ik ook op mijn lijstje ha ...
Haha wat leuk! Het is een heerlijke Hollandse naam en toch hoor je hem niet heel vaak (iig hier niet) 😀

één jaar geleden

Hier hopen we dat we in juni mogen beginnen! Maar dat is nog even afwachten op goedkeuring van de dokter. Ik heb vorige maand een cortisone spuit gehad voor een geknelde zenuw uit de vorige zwangerschap, afhankelijk van het feit of ik nog één moet hebben of niet mogen we beginnen.

één jaar geleden

Reactie op Bellaitalia

Ik ben ook zwanger geworden door de kyleena spiraal! Maar het was ook vroeg ...
Heel veel succes! Zegt idd helemaal niks, hopelijk is het snel raak bij je!

één jaar geleden

Reactie op MammieBlomme

Hier hopen we dat we in juni mogen beginnen! Maar dat is nog even afwachten ...
Cortisone is een ontstekingsremmer toch? Is het kort na je vorige zwangerschap? Leuk en spannend dat jullie (waarschijnlijk) er weer vol voor gaan :)