264 Reacties

3 jaar geleden

Hey Ramoon88! Ik gebruik nu voor de tweede keer ovulatietesten. De paarse van Clearblue. Toevallig vandaag weer mee begonnen. Hopelijk brengt de maand juni jullie veel geluk 🍀

3 jaar geleden

Ik doe weer mee😮‍💨 wij hebben lang de ovulatie testen van action en CB gebruikt. Maar nu het advies gekregen van de gynaecoloog om daar maar even mee te stopen. Wij gaan naar ronde 23 🤞🏼🍀🥺

3 jaar geleden

@tinkymom, ik ga voor je duimen! 🍀

3 jaar geleden

Ik volg ook. Ronde 5 voor 2e kindje. Nod verwacht ik 4 juni en ik gebruik de action ovulatietesten. Heel veel succes allemaal! 🍀

3 jaar geleden

Hey ik doe mee voir ronde 3, 1e kindje nod op 2 juni. Ga deze maand ook de cb ovulatietesten erbij pakken. Vorige 2 rondes de niet digitale gebruikt.

3 jaar geleden

Reactie op ramoon88

@tinkymom, ik ga voor je duimen! 🍀
Dankjewel! Ik ook voor jou!😊🍀

3 jaar geleden

Ik volg ook weer. Net ongesteld geworden helaas, maar kans was ook klein (man was weg) dus gaan weer vol goede moed verder. Ronde 9 alweer voor 2de kindje

3 jaar geleden

Dinsdag ongesteld geworden dus wij gaan we voor nod begin juni

3 jaar geleden

Nod zou hier 4 juni zijn, maar cyclus varieert tssn 28 en 33 dagen...ronde 2 voor een tweede kindje

3 jaar geleden

Hier ronde 4 voor 1e kindje

3 jaar geleden

Ik volg ook. Gisteren ongesteld geworden en vandaag te horen gekregen dat ik een iets verminderde eicelreserve heb. Heb nog steeds kans om op de natuurlijke manier zwanger te worden, maar de tijd begint dus wel langzaam te dringen ☹️

3 jaar geleden

Ik sluit ook weer aan! NOD 8 juni..

3 jaar geleden

Vandaag ongesteld geworden dus helaas meld ik me hier ook. Volgende NOD rond 8 juni

3 jaar geleden

Ik volg ook mee😊. Na 2 miskramen😢 weer proberen...succes allemaal🍀🤞

3 jaar geleden

Ook vandaag definitief ongesteld geworden. NOD ~ 11 juni

3 jaar geleden

Ik volg ook mee. Gister ongesteld geworden. Ronde 6, 3e kindje

3 jaar geleden

Ik volg mee! Wij gaan voor ons 2e kindje proberen, ronde 1. Spannend weer! Eerst ongesteld worden en dan NOD rond 16 juni. Succes allemaal! 🍀

3 jaar geleden

Hi, Ik sluit ook aan, nod 1 juni. Ronde 6 voor kindje 2 na 3 miskramen..

3 jaar geleden

Ik verwacht mijn nod ergens eerste week van juni. Ik heb 2 weken geleden een derde miskraam gekregen dit keer met 12 weken en moet dus even afwachten wanneer mijn eisprong is maar doe graag mee 😘 Ik gebruik Easy at Home testen en ben daar erg tevreden over

3 jaar geleden

Ik verwacht mijn NOD op 11 juni. Ronde 4 voor ons eerste kindje.