604 Reacties

10 maanden geleden

Hier proberen we voor ons eerste kindje 3e ronde deze maand. Einde van de week beginnen met ovulatietesten en hopen dat het deze maand lukt 😊.

10 maanden geleden

Mijn NOD is 9 juni, eerste ronde voor tweede kindje. Zo spannend! Eerste keer heeft het wel 10 maanden geduurd dus maak me geen illusies dat het direct raak is… 🤞🏼

10 maanden geleden

Reactie op Bruin21

Mijn NOD is 9 juni, eerste ronde voor tweede kindje. Zo spannend! Eerste ke ...
Veel succes! Wij zitten nu in ronde 10 voor de 2e. En hoop zo dat het raak is... Maar merk dat ik mn kop wat laat hangen omdat het 'langer' duurt nu.. zo shit

10 maanden geleden

Veel succes! Mijn nod is rond 20 juni. Vruchtbare periode komt er binnen enkele dagen aan 🍀 tweede ronde voor een tweede kindje. Eerste kindje heeft 13 rondes op zich laten wachten dus wij zijn er ons zeker van bewust dat wij misschien nog wel een lange weg te gaan hebben.

10 maanden geleden

Ik sluit mij aan🙋🏻‍♀️ 5 juni is mijn NOD, 2e ronde voor een 2e kindje. Ik lees jullie berichtjes en hoop dat het voor jullie allemaal raak is deze maand🍀 Eerste kindje was een “happy accident” door een vergeten pil, dus ben geen idee hoe wij ervoor staan nu we het bewust proberen.

10 maanden geleden

Mijn nod is 4 juni. Eerste ronde voor eerste kindje na miskraam van 9 weken 31 maart! Duimen dames 🤞🤞

10 maanden geleden

Ik sluit ook aan. 24 april heb ik een miskraam gehad met 7 weken. 22 mei had ik een positieve ovulatie test, dus ik denk nod tussen 3 en 6 juni. We hebben niet echt rekening gehouden met ovulatie ofzo… en gewoon gedaan waar we zin in hadden. Ik wou vooral ovulatie testen doen om ongeveer te weten wanneer ik een eventuele menstruatie zou kunnen verwachten. We zullen het zien…

10 maanden geleden

Ik sluit me ook aan. Nod 9juni. Mk 23 nov met 5w en curettage (had ma) 8feb met 11 weken.

10 maanden geleden

Toch even delen hier. 'fijn' (helemaal niet fijn maar hopelijk snappen jullie het) te lezen dat er dames zijn bij wie het 'langer' duurde maar wel zwanger raakten. Ik zit in de wachtweken van ronde 10 en als ik erover nadenk kan ik wel huilen. Merk dat mijn hoop echt vervlogen is deze maand. Wachten op menstruatie ipv hoop op zwangerschap..

10 maanden geleden

Ik sluit ook aan, 8e ronde voor 2e kindje, bij de eerste uiteindelijk via iui zwanger geworden na 3 jaar. Hoop zo dat het op natuurlijke manier gaat lukken deze keer!! (Of dat we überhaupt een 2e mogen krijgen), maar ik merk dat ik het steeds lastiger ga vinden om positief te blijven!

10 maanden geleden

Toch even delen hier. 'fijn' (helemaal niet fijn maar hopelijk snappen jull ...
Heel herkenbaar.. hier ronde 11. Het ene moment sta ik er positief in en het andere moment voelt het alsof het bij ons nooit zal gebeuren.

10 maanden geleden

Hier 2e ronde, 2e kindje. Nod zou a.s zondag zijn. Kan ook iets later zijn, geen ovulatietest gebruikt

10 maanden geleden

Reactie op babysparkles

Heel herkenbaar.. hier ronde 11. Het ene moment sta ik er positief in en he ...
Is niet een fijn gevoel he.. als je op voorhand zou weten. Oke het heeft bijv 14 rondes nodig maar dan een gezond kindje krijgen.. dan is het dragelijker. Nu is het steeds die onzekerheid

10 maanden geleden

Is niet een fijn gevoel he.. als je op voorhand zou weten. Oke het heeft bi ...
Heeel herkenbaar. Wij zijn sinds november bezig voor onze eerste en duurt nu echt wel lang voor m’n gevoel. Komt bij dat we niet altijd op de “piekdagen” seks kunnen hebben omdat m’n vriend geregeld weg is voor het werk.. (Ook dat vind ik heeeeel lastig op piekdagen) Ik vertrouw er nog steeds op dat het ons gaat lukken (beide gezond, fit etc. Al zegt dat niets natuurlijk). Maar wil zo graag weten wanneer eindelijk! 🤞🏻

10 maanden geleden

Is niet een fijn gevoel he.. als je op voorhand zou weten. Oke het heeft bi ...
Ja dat zou echt fijn zijn haha, was het maar zo!

10 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Heeel herkenbaar. Wij zijn sinds november bezig voor onze eerste en duurt n ...
Oohh zo rot dan he. En de kans dat het lukt is natuurlijk ook groter dan dat het niet lukt! Duim voor jullie

10 maanden geleden

Toch even delen hier. 'fijn' (helemaal niet fijn maar hopelijk snappen jull ...
Ik voel me daardoor ook enigszins bezwaard om te delen dat onze eerste echt een ongelukje was terwijl er zo veel ouders zó graag willen en al zó lang wachten. Maar ja, dat is toch wel de situatie geweest. Silver lining is inderdaad dat wij dit niet hebben meegemaakt. Misschien moeten we deze keer heel veel geduld hebben..

10 maanden geleden

Ik hoop natuurlijk dat juni the lucky maand is voor jullie!

10 maanden geleden

Ik voel me daardoor ook enigszins bezwaard om te delen dat onze eerste echt ...
Ja en toch is dat ook mooi als je kindje dan gewenst is! Je kunt er gewoon de klok niet op gelijk stellen hoe je lichaam werkt. Dus zeker niet schuldig over voelen 🥰

10 maanden geleden

Maandagavond de 22e eerste smiley op de cb ovutest. Moet ik dan uitgaan van 6/7 juni als NOD? Het is bij ons de 9e ronde voor een tweede kindje. Herken ook wat hier gezegd wordt hoor, word er een beetje onverschillig van nu het langer duurt. Geloof ook niet dat het deze keer gelukt is 😕.