4166 Reacties

4 jaar geleden

Zware PMS hier, dus vrees dat ik me snel zal kunnen aansluiten 😕😊 Normaal was mijn NOD 6/02, maar door een vroege eisprong (heb ik normaal nooit) valt deze op 2/02. Dus zondag meer nieuws 😊

4 jaar geleden

Ik !

4 jaar geleden

4 maart, vandaag helaas ongesteld geworden op mijn nod

4 jaar geleden

Ik! 25maart. Maar aangezien ik ga starten met zelfinseminatie is de kans wel klein dat het gelijk lukt maar je weet het maar nooit :)

4 jaar geleden

Vandaag helaas doorgeschoven naar maart! Mijn nod is 2 maart!

4 jaar geleden

Vandaag ook helaas ongesteld geworden. Wij zijn sinds oktober gestopt met de pil en nu zit ik voor het eerst op een regelmatige cyclus. Hopelijk hebben we volgende maand een positieve test

4 jaar geleden

Vandaag ongesteld geworden 7dpo. (vorige maand 9dpo).😞 Nieuwe nod 3 maart denk ik. 😕

4 jaar geleden

Reactie op Loref

Vandaag ongesteld geworden 7dpo. (vorige maand 9dpo).😞 Nieuwe nod 3 maart ...
Awww ik hoopte echt op leuk nieuws voor je :(

4 jaar geleden

Awww ik hoopte echt op leuk nieuws voor je :(
Dat is heel lief! ❤️ Ik denk dat ik nog 1 cyclus ga afwachten en als ik dan weer zo'n korte luteale fase heb, ga ik contact opnemen met m'n dokter. Heb al gelezen dat het zo goed als onmogelijk is om zo zwanger te geraken, maar het zou wel op te lossen zijn met medicatie.

4 jaar geleden

Reactie op Loref

Dat is heel lief! ❤️ Ik denk dat ik nog 1 cyclus ga afwachten en als ik dan ...
Ja ik snap dat heel goed. Ik heb erg gemiddelde LF van 11 dagen, zit nu op dag 9, dus vind het erg spannend. Heel veel succes deze maand iig!

4 jaar geleden

Ja ik snap dat heel goed. Ik heb erg gemiddelde LF van 11 dagen, zit nu op ...
Ik duim voor je🤞 Hier is het bloeden ondertussen verminderd.. Ga er wel nog steeds vanuit dat ik ongesteld word.

4 jaar geleden

Reactie op Loref

Ik duim voor je🤞 Hier is het bloeden ondertussen verminderd.. Ga er wel n ...
Dankjewel! Ik heb wel sinds een paar dagen dat m’n borsten steeds meer pijn gaan doen en vandaag lijkt het wel alsof ze willen gaan knappen. Soort van rare spierpijn in m’n oksels. Als dit psychisch is of PMS ga ik ook maar even langs de dokter denk ik 😂😂 Morgen maar eens testen als er nog niks op gang is gekomen, zit dan op 10dpo.

4 jaar geleden

Ik kan me toevoegen NOD 8/3 Lori-28jaar-ronde5- 3de kindje

4 jaar geleden

Dankjewel! Ik heb wel sinds een paar dagen dat m’n borsten steeds meer pij ...
Heb je getest??

4 jaar geleden

Reactie op Loref

Heb je getest??
Yes, met action test en nog negatief. Zit nu op CD 30 en 11 DPO. Ik wordt er een beetje zenuwachtig van 🙈. Cyclus is normaal 28 - 30 dagen. Met een enkele keer een uitschieter naar 32. Heb terug gekeken in mijn cycli en normaal na 11DPO ongesteld. Dus nu helemaal spannend. Soort van krampen, maar die heb ik ook al meer dan een week. Borsten nog steeds gespannen, misselijk, hoofdpijn mehhhh 😂 Als morgenochtend mijn basale temperatuur keldert weet ik denk ik genoeg. Mijn moeder vertelde wel dat zij pas een week na haar NOD positief testte, maar geen idee in hoeverre dit genetisch bepaald is.

4 jaar geleden

Yes, met action test en nog negatief. Zit nu op CD 30 en 11 DPO. Ik wordt ...
Ik word zonder t, ik ga me even schamen 🙈🙈😂😂

4 jaar geleden

Reactie op Loref

Vandaag ongesteld geworden 7dpo. (vorige maand 9dpo).😞 Nieuwe nod 3 maart ...
Wat vervelend, was het maar twee keer, heb je het maar 2x bijgehouden of heb je hier al langer last van? Anders zou ik inderdaad zsm raad vragen aan huisarts (of verloskundige/gynaecoloog). Sterkte! Ik wacht nog een paar weken voor ik mij aansluit NOD ergens tussen 22 en 25 feb denk ik (heb nog geen ovulatie gehad na mijn mk dus weet niet hoe mijn cyclus nu is)

4 jaar geleden

Ik word zonder t, ik ga me even schamen 🙈🙈😂😂
Haha jij ziet het tenminste nog 😂 Spannend hoor, succes!

4 jaar geleden

Reactie op Mama1-2

Wat vervelend, was het maar twee keer, heb je het maar 2x bijgehouden of he ...
Ik ben nu in mijn tweede ronde na mijn miskraam. Daarvoor heb ik nooit ovulatietedten gebruikt, dus geen idee hoe het dan zat.. Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met m'n huisarts. Omdat het bloeden soms toeneemt en dan weer stopt, deed ik deze avond een zwangerschapstest. Ik denk dat ik een heel licht streepje zag.. Wat jammer van je miskraam. Bij mij duurde het even voor alles weer op gang kwam, maar ik heb een curetage gehad. Succes🍀

4 jaar geleden

Reactie op Loref

Ik ben nu in mijn tweede ronde na mijn miskraam. Daarvoor heb ik nooit ovul ...
Hai! Als ik jou was zou ik als je nog een aantal cyclussen merkt dat je luteale fase kort is, naar de huisarts gaan. Als deze fase te kort is kan de innesteling namelijk niet goed plaats vinden. Dat schijnt heel makkelijk met medicijnen op te lossen zijn. Ik hoop dat je snel zwanger mag raken 😘