4166 Reacties
6 jaar geleden
Reactie op charlotte1994
Oh jeetje spannend hoor.. komt nu wel heel dichtbij! Ik ga voor je duimen n ...
Merci! ❤ dit groepje is super leuk als steun.. niet klagen en speculeren met je partner maar met jullie!🤩 mannen snappen het allemaal niet zo helemaal 😅 .. " schat, wacht maar gewoon af, er is toch niets om over te denken?" Ofwel Is het prijs of wel niet... oké schat 🤓😅
6 jaar geleden
Reactie op charlotte1994
Ja uiteindelijk komt het echt wel goed!! 😊 En zolang je alles beetje kan r ...
Jaa is ook zo!! Ben ook super benieuwd voor jou of dit er wellicht toch iets mee te maken heeft of dat het toch mischien van een griep achtig iets is. Nog even volhouden!! Voor je het weet zit je op je nod ☺ duim voor jullie!!
6 jaar geleden
Reactie op Melsvd
Even een tipje voor jullie, www.mamaworden.nl 🤲 geweldig!
Oh ja die is fijn he! Ik ga deze nacht slecht slapen en morgen snel op zijn denk ik 😀 .. precies carnaval als kind 😅.. mijn vriend zei daarstraks nog : " amai uw borsten zien er groot uit" 😅 nu vind ik het helemaal spannend🙈🙈.. * spannend met een berschermingskape*😜💪🍀
6 jaar geleden
Reactie op Sofia1995
Oh ja die is fijn he! Ik ga deze nacht slecht slapen en morgen snel op zijn ...
Jaaa zo fijn!! Ook kwa je hormoonhuishouding enzo wat je zelf nog zou kunnen verbeteren enzo.
Omg dat maakt het helemaal spannend!! Ik ga heeeel hard voor je duimen🍀 en anders gaan we gezellig samen door naar de volgende ronde, zou gezelliger zijn met zijn 3e maar hoop natuurlijk dat jullie niet mee gaan net als mij naar de volgende ronde. Houd je ons gelijk op de hoogte morgen?🤭 slaaplekker he en jezelf niet te gek proberen te maken hoe lastig dat ook is
6 jaar geleden
Wat een lieve website, Mel haha vind ik echt. Heel fijn! Eens even rustig lezen!! 😊
Sofie, hoe is je nacht gegaan?? En hoe voel je je?
6 jaar geleden
Reactie op charlotte1994
Wat een lieve website, Mel haha vind ik echt. Heel fijn! Eens even rustig l ...
Hey, lig nog in bed.. net wakker se 😀.. tga er om spannen.. voor ik ging slapen had ik weer wat bloedverlies maar dat is doorheen de nacht weeral volledig overgegaan.. ik heb wel redelijk kunnen slapen, al de teleurstelling een beetje verwerkt na dat ik dacht dat het mijn regels waren... ik zal het snel weten... als ik uit mijn bed geraak is dat het eerste wat ik ga doen 😀! Dan heb ik eindelijk rust in mijn hoofd erna 😅👍
6 jaar geleden
Reactie op Sofia1995
Hey, lig nog in bed.. net wakker se 😀.. tga er om spannen.. voor ik ging ...
We duimen voor je 😘😘
6 jaar geleden
Hey Ladies! Ik ben helemaal in de war weer bloedverlies gehad .. ik dacht oké ik ga niet testen.. het is zonde.. Maar ik kon het toch niet laten! Dit is het resultaat! Ik ga er eentje online bestellen van clearblue met zo een display waar opstaat hoeveel weken je zwanger bent.. ik geloof het niet eingelijk.. Khad beter wat meer testen in huis voorzien 😀🙈.

6 jaar geleden
Aaaah Sofie!!!! Gefeliciteerd!! 😘😘😘 Wat een duidelijk plusje!! Wauwie!!! Niet in de war zijn, lekker genieten
6 jaar geleden
Reactie op charlotte1994
Aaaah Sofie!!!! Gefeliciteerd!! 😘😘😘 Wat een duidelijk plusje!! Wauwie!!! ...
@Mel @Charlotte, Merci! Ja dit had ik eingelijk niet verwacht. Mijn gevoel zei gewoon testen! tip: haal voldoende testers in huis, je wilt graag extra bevestiging! Nu heb ik nog meer stress en vragen als ervoor ! Is het echt? Wat als het echt is, hopelijk loopt er niets mis!? omg..! Oké.. rustig proberen te blijven 😅👍
6 jaar geleden
Reactie op Sofia1995
@Mel @Charlotte, Merci! Ja dit had ik eingelijk niet verwacht. Mijn gevoel ...
Hahah nee snap dat er weer heel veel nieuwe vragen voor in de plaats komen.. en ik duim heel erg voor je mee dat het allemaal goed gaat en je snel ervan kan genieten! 😘
6 jaar geleden
Ja zeker weten zijn wij ook super benieuwd!!! Nu word jij onze expert der zwangerschappen😉!
Jaaa donderdag of vrijdag.. ligt eraan of het dus 27 of 28 dagen duurt. Maar als ik echt 14 dagen bij mijn eisprong moet optellen is het wel zaterdag. Ik weet dus niet zo goed vanaf wanneer ik moet tellen..