4166 Reacties
6 jaar geleden
Altijd weer even ballen , minie-24..
Dames, ik wacht nog russsstig af. Heel rustig nu net de bijna zekerheid dat ik ongesteld ga worden! 😊 Hoe is het met jullie? 😘
6 jaar geleden
Ben vandaag weer eens ongesteld geworden. Stemming 😥😥😥😥😥
Bedoel natuurlijk balen!🙈
6 jaar geleden
Reactie op charlotte1994
Altijd weer even ballen , minie-24..
Dames, ik wacht nog russsstig af. Hee ...
@ minie idd balen he! @ Charlotte, het komt nu wel heel dicht bij he! Ik verschiet dat ik nog geen early zien passeren heb 😀. Hier alles redelijk oké.. nog wat aan het bekomen van gisteren maar heb er vrede mee genomen. Al is dat bloedonderzoek toch nog wat aan het doorspoken in het hoofd. De bloeding is ondertussen sterk afgenomen dus dat is ook weer wat leuker👍😉. Ik heb mezelf deze middag en vrijdagmiddag twee halve dagen vakantie gegeven om lekker in de zon te genieten 🌞🌡🍧🍷
6 jaar geleden
Ben vandaag weer eens ongesteld geworden. Stemming 😥😥😥😥😥
Altijd balen inderdaad.... mischien heb jij zelf ook wel baat bij www.mamaworden.nl ?? Hier staan ook hele interessante dingen over het hele proces van zwanger worden en dingen die je zelf wellicht kunt verbeteren..
6 jaar geleden
Reactie op Sofia1995
@ minie idd balen he! @ Charlotte, het komt nu wel heel dicht bij he! Ik ve ...
Hahah nee geen early gedaan.. zie alleen maar negatieve effecten ervan in. Dus lijkt me niet slim! En wat goed idd dat je even de tijd hebt genomen om je koppie te verzetten en even aan jezelf te denken!!!! Dat is je goed recht. En @mel ja klopt geen bloed is nog wel hoop! 😊😊 en ik duim voor je mee dat je maandag weer mag gaan werken!!!!
Ik houd jullie op de hoogte dames! 😘
6 jaar geleden
Reactie op Melsvd
Dankjewel!😘 hoop echt dat het voor jou en sofie nog goed uitpakt deze week ...
Ben opnieuw bloed gaan laten trekken, 99% zeker dat het toch om een vroegtijdige miskraam gaat. Vnvd bloeduitslag om te bevestigen en alles mooi af te kunnen sluiten. Volgende cyclus zal wrs wat in de war zijn maar de maand erna terug alle kansen. 👍
6 jaar geleden
Reactie op Sofia1995
Ben opnieuw bloed gaan laten trekken, 99% zeker dat het toch om een vroegti ...
Oh Sofie.. wat vervelend! 😔 Idd je was er wel op voorbereid maar dit is niet leuk.. geef jezelf even tijd!! Heel veel sterkte en knuffel! 😘
6 jaar geleden
Reactie op charlotte1994
Oh Sofie.. wat vervelend! 😔 Idd je was er wel op voorbereid maar dit is ni ...
@mels en @ charlotte bedankt schatjes ❤. Ik heb dinsdag even mijn klopje gehad en idd voorbereid op dit nieuws. Vnvd na de officiële uitslag zal ik er nog wel eentje krijgen. Maar dat is goed, kan alles afgesloten worden en positief aan het volgende avontuur beginnen zeker 😉. Eerst beetje recuperen van het bloedverlies en bloedprikken. 😅
6 jaar geleden
Reactie op Sofia1995
@mels en @ charlotte bedankt schatjes ❤. Ik heb dinsdag even mijn klopje ge ...
Jaaa je moet het vooral lekker laten gaan en niet inhouden!!
En verwen jezelf lekker aankomende dagen... shoppen(online),lekker in de zon, mischien een gezichtsmaskertje,jezelf een manicure/pedicure geven, of gewoon lekker helemaal in een serie kruipen met een lekkere reep chocolade kan natuurlijk ook, wellicht alsje echt het definitieve antwoord heb gehad met een wijntje erbij. Nu het nog kan ☺
Dit soort dingen helpen mij altijd wel bij verdrietige / nare gebeurtenissen 🙂
6 jaar geleden
Reactie op Melsvd
Jaaa je moet het vooral lekker laten gaan en niet inhouden!!
En verwen jez ...
Ga ik zeker doen! toch stiekem nog is sushi bestellen dan maar met een lekker drankje en goed ik de zon bakken 👍😀 ffkes extra profiteren dan maar. Bedankt voor jullie steun meisjes! @ Charlotte hoe is het met jou? @ mels lekker aan het genieten met je vriend van het zonnetje ?😘
6 jaar geleden
Reactie op Melsvd
Hoe gaat het met jou?
Jaaa goed! Ik heb nog geen signaal van menstruatie dus denk dat de dag die ik verwachtte niet helemaal juist is haha.. meestal word ik het in de ochtend. Dus nog even spannend en afwachten! Maar ook geen enkel signaal van zwangerschap verder hoor, maar we zien het wel. En goed nieuws gisteravond he!!
Jaaaa Sofie lekker even jezelf verwennen. Heb je goed!!
6 jaar geleden
Reactie op Sofia1995
Ga ik zeker doen! toch stiekem nog is sushi bestellen dan maar met een lekk ...
Jaaa juist! Toch lekker proberen te genieten van de dingen die je nu dan wel weer een soort van mag 😊 wie weet volgende maand niet meer haha.
Wij hebben zijn vandaag ook weer heerlijk aan het genieten in de tuin 🍷🥓🍔 dat doet een mens goed!
Oh wat vreemd charlotte!! Mmm toch nog steeds wel erg spannend😊